Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 14:54
Infern0
Infern0 is offline
Ik heb me pasgeleden een pot whey gainer aangeschaft van het merk ultimate nutrition. Nu zit ik met een probleem namelijk het mengen met water gaat heel goed alleen dan is die rotzooi niet te drinken. Nu wilde ik met melk gaan mengen maar daar begon het spul mee te klonteren en het loste niet op in de melk. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 18:23
MightyDuck
MightyDuck is offline
Is het Whey ( proteine ) of is het Weight Gainer ? ( met koolhydraten )

Je moet ook niet meer dan 2, hooguit 3 eetlepels toevoegen op 250/300ml melk. En shaken, niet roeren ofzo !

Meteen nadat je het er in hebt gedaan ff flink shaken en dan moet het goed zijn. Anders is het spul mss over datum ofzo ?
Oud 03-09-2004, 21:19
Infern0
Infern0 is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 03-09-2004 @ 19:23 :
Is het Whey ( proteine ) of is het Weight Gainer ? ( met koolhydraten )

Je moet ook niet meer dan 2, hooguit 3 eetlepels toevoegen op 250/300ml melk. En shaken, niet roeren ofzo !

Meteen nadat je het er in hebt gedaan ff flink shaken en dan moet het goed zijn. Anders is het spul mss over datum ofzo ?
Het is whey. Ik zal het morgen nog wel eens proberen zoals jij het zegt. Ik laat het je wel weten.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 21:22
Stevill
Stevill is offline
Volgens mij heb ik mijn Wei eiwitten van hetzelfde wat daarbij helpt is met een grote garde roeren.
Oud 06-09-2004, 11:45
MightyDuck
MightyDuck is offline
Gewoon hard shaken. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, heb je wel bij een fatsoenlijke zaak gekocht of bij een of ander vaag internet winkeltje ?

Heb je anders geen blender, daarin versnipper je oud brood met melk nog tot pap.
Oud 06-09-2004, 16:01
Infern0
Infern0 is offline
Het is me nu wel gelukt. Ik was weer zo slim om het niet te shaken maar te roeren. Ik heb me een shakebeker aangeschaft en daarmee gaat het nu perfect.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:05
Infern0
Infern0 is offline
Wat gebruiken jullie allemaal van voedingssuplementen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:53
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 06-09-2004 @ 17:01 :
Het is me nu wel gelukt. Ik was weer zo slim om het niet te shaken maar te roeren. Ik heb me een shakebeker aangeschaft en daarmee gaat het nu perfect.
Die beker van de Xenos toevallig ? Handzaam ding is dat. Smaakt stuk beter nu he ?

Op het moment neem ik alleen proteine ( op casseïne basis, voor de trage afgifte, dus geen whey ) en een aantal vitaminen en biergist. + BCAA capsules.

Creatine is een optie maar dat komt volgende maand wel weer. Stjans kruid ook, allemaal om te bulken. HMB, zink, chroom etc vind ik allemaal niet nodig, het is duur en voegt eigenlijk weinig extra's toe, een recreant als wij komt goed toe met de basisdingen.

Mocht je het overwegen : gebruik GEEN Tribulus terrestris, tribulus werkt niet op de manier zoals het beweert te werken, een stijging van testosteron betekend ook een stijging van het aantal oestrogenen en dus estradiol vorming. Er zijn zelfs aanwijzingen dat het de spiergroei tegenwerkt ipv bespoedigd. Het enige dat ik er van merkte was veel puistjes. Als je zo nodig meer testosteron wil gebruik dan anabolen dat werkt tenminste goed

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:33
Infern0
Infern0 is offline
Ik neem nu alleen de whey gainer en ik probeer een beetje op mijn voeding te letten. Nu nog een goed trainingschema opstellen want ik deed eerst altijd full body en nu wil ik het terug gaan verdelen in 2x per week.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:59
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 06-09-2004 @ 23:33 :
Ik neem nu alleen de whey gainer en ik probeer een beetje op mijn voeding te letten. Nu nog een goed trainingschema opstellen want ik deed eerst altijd full body en nu wil ik het terug gaan verdelen in 2x per week.
Doe dan 3x per week ten minste. Als je begint met splitsen en alles is mooi in balans kan dit een optie zijn :

ma : borst - schouders - trices

wo : benen ( + kuiten uiteraard ) buik

vrij : (onder)rug - biceps trapezius

En op je voeding letten kun je "een beetje" doen maar als je echt flink wil groeien kom je er niet met "een beetje"
Oud 07-09-2004, 15:27
Infern0
Infern0 is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 07-09-2004 @ 08:59 :
Doe dan 3x per week ten minste. Als je begint met splitsen en alles is mooi in balans kan dit een optie zijn :

ma : borst - schouders - trices

wo : benen ( + kuiten uiteraard ) buik

vrij : (onder)rug - biceps trapezius

En op je voeding letten kun je "een beetje" doen maar als je echt flink wil groeien kom je er niet met "een beetje"
Dat is nu net het probleem ik heb een abbonement van 2x per week. Meestal train ik ook mijn beenspieren niet omdat ik de dag erna moet voetballen en dan heb ik geen zin om met kramp om het veld te liggen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 17:15
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Infern0 schreef op 07-09-2004 @ 16:27 :
Dat is nu net het probleem ik heb een abbonement van 2x per week. Meestal train ik ook mijn beenspieren niet omdat ik de dag erna moet voetballen en dan heb ik geen zin om met kramp om het veld te liggen.
Nou als je ook nog wil voetballen dan mag je ten eerste idd al goed opletten dat je echt wel genoeg eet om naast dat gedraaf op dat veld ook nog te kunnen groeien.

En geen benen trainen suckt maja, je kan niet alles hebben.
Reageren

Regels voor berichten