Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Op het moment neem ik alleen proteine ( op casseïne basis, voor de trage afgifte, dus geen whey ) en een aantal vitaminen en biergist. + BCAA capsules. Creatine is een optie maar dat komt volgende maand wel weer. Stjans kruid ook, allemaal om te bulken. HMB, zink, chroom etc vind ik allemaal niet nodig, het is duur en voegt eigenlijk weinig extra's toe, een recreant als wij komt goed toe met de basisdingen. Mocht je het overwegen : gebruik GEEN Tribulus terrestris, tribulus werkt niet op de manier zoals het beweert te werken, een stijging van testosteron betekend ook een stijging van het aantal oestrogenen en dus estradiol vorming. Er zijn zelfs aanwijzingen dat het de spiergroei tegenwerkt ipv bespoedigd. Het enige dat ik er van merkte was veel puistjes. Als je zo nodig meer testosteron wil gebruik dan anabolen dat werkt tenminste goed ![]()
Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 18:57. |
![]() |
||
Citaat:
ma : borst - schouders - trices wo : benen ( + kuiten uiteraard ) buik vrij : (onder)rug - biceps trapezius En op je voeding letten kun je "een beetje" doen maar als je echt flink wil groeien kom je er niet met "een beetje" ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En geen benen trainen suckt maja, je kan niet alles hebben. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Eten & Drinken |
Ei 'drinken' kweenie23 | 31 | 23-12-2007 21:46 | |
Vrije tijd |