![]() |
Mijn vriendin heeft problemen
Mijn vriendin(gewonen vriendin) heeft grote problemen met haar menstruatie..die loopt namelijk ongelijk....ze heeft een aardige vriend,,die het jammer vind omdat mijn vriendin zegt dat ze nu niet kunne vrijen,,die vriend van haar(volgen jullie het nog :p ),,gaat het daarom misschien uitmaken,,wat vinden jullie hiervan?? :confused:
|
dit hoort misschien meer op liefde en relatie, maar ik snap niet helemaal waarom ze vindt dat ze nu niet kunnen vrijen? Periodieke onthouding zal niet lukken, maar als ze voorbehoedsmiddelen gebruiken (wat ze sowieso zouden moeten doen als ze ongeveer van jouw leeftijd zijn), kan dat toch best?
|
Ik snap het probleem ook niet. Als ze niet ongesteld is is er niets aan het handje. Rubbertje om en klaar.
|
GideonGeileGozer had beter geklonken. Al die G's, snap je? :rolleyes:
|
Ik ga er van uit dat zij ook 13 is?
1. Als haar vriend het uit wil maken puur en alleen omdat ze geen seks hebben, is ze hem beter kwijt dan rijk. 2. Het is normaal dat je menstruatie onregelmatig is als je jong bent 3. Hoezo zorgt haar onregelmatige menstruatie ervoor dat ze geen seks kunnen hebben? Proberen ze soms periodieke onthouding toe te passen? Dat moet je nooit doen, want het is niet veilig. Tenzij ze graag een kind wil kan ze beter een condoom gebruiken, aan de pil gaan of een spiraaltje/nuvaring laten plaatsen. Als haar vriend een soa zou kunnen hebben kan ze hoe dan ook beter een condoom gebruiken. |
Citaat:
Nee :p |
Citaat:
Dat heb ik ook al gezegd,,maar die teef wil niet luisteren :rolleyes: |
pil gaan slikken en je bent van de onregelmatigheid af en je hebt een voorbehoedsmiddel.(alleen niet voor soa's)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een kneus die gozer, ze makt het beter zelf snel uit
|
:o wat is dat nou weer onnozel....das tog geen probleem? de pil zorgt ervoor dat je zelf de week uit kan kiezen dat je ongesteld wordt (y) kan niet beter..
maar dan nog.. :nono: die vent moet op pakken als hij denkt dat een relatie niet kan zonder sex :s had hij eerder aan moeten denken toen hij een relatie nam met een meisje van 13.. |
Ik vind 't stom van die jongen dat ie 't uitmaakt, maar ik zou er als griet niet wakker omliggen dat 't uit is, omdat 't zo te horen toch een sukkel is.
En als ik jou was zou ik me lekker nergens mee bemoeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zit hier nog geen slotje op?
|
Huh? :o
Oke dan... :rolleyes: |
wat een klein raar mannetje zeg
|
Allereerst, verander je topictitel naar: ''De vriend van mijn vriendin denkt een probleem te hebben'', dat slaat misschien beter op dit hele gezeik :rolleyes:
Wtf heeft die gozer? Hoe oud zijn deze kiddo's? Allebij 13? Opzich kan ik dan best begrijpen dat je het kut vind om condooms te kopen, maar misschien hoor je dat gewoon nog niet te doen op die leeftijd. Maarjah, het zal bij jullie allemaal wel heel normaal zijn, aangezien jij je ook al geil noemt (niet alleen als nick, maar ook bij je picturetrail) En als laatste: De rest heeft het ookal gezegt, maar als mensen mij proberen te helpen, maar me vervolgens achter me rug om lul of klootzak noemen, zal ik ook niet naar ze luisteren. Begin eerst eens bij jezelf, ga dan andere helpen, volgens mij heb je zelf ook genoeg wat gefixt moet worden... |
Citaat:
|
Citaat:
jezus, lkkr mannetje ben je, zo praat je toch niet tegen je vriendin! ga iets nuttigs doen, je huiswerk ofzo:S |
Lijkt me verre van serieus, maar o well;
Pil gaan slikken, opgroeien, over praten, of die vriend moet het anders maar bij zichzelf zoeken. Een 'vriendin' is er niet om te neuken, een 'vriendin' is er om mee samen te zijn. Zelf vind ik je erg denigrerend over haar praten, je bent zwak. Open geen topic als je de antwoorden niet kunt waarderen (of word volwassen en wacht op schaamhaar). Slot? |
Menstrueren mensen op hun 13e al? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik schrik me een beetje boel van de leeftijd (13 ofzo?), misschien heeft die vriendin helemaal geen onregelmatige menstruatie misschien is ze er gewoon nog niet klaar voor en durft ze het niet te zeggen!! Is dat zo en die vriend wil het uitmaken alleen omdat hij niet kan neuken dan kan ze hem beter laten gaan.... Ze heeft later nog genoeg tijd voor dat soort dingen!!! En als hij het daarom uitmaakt heeft hij het ook waarschijnlijk alleen daarom met haar als je begrijpt wat ik bedoel... Dus sowieso een loser dan (n) Mijn opinie hoor! |
Citaat:
er zijn meisjes die op hun 9e al menstrueren, dus ja er zijn meisjes die op hun 13e al menstrueren...duidelijK? :P |
Citaat:
Sorry, maar ik geloof hier verder weinig van. Mocht je je enorm gekwetst voelen door m'n beslissing om het topic te sluiten, dan kun je me een PM sturen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |