Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Mijn vriendin heeft problemen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=947140)

GideonGeileBink 05-09-2004 13:43

Mijn vriendin heeft problemen

Mijn vriendin(gewonen vriendin) heeft grote problemen met haar menstruatie..die loopt namelijk ongelijk....ze heeft een aardige vriend,,die het jammer vind omdat mijn vriendin zegt dat ze nu niet kunne vrijen,,die vriend van haar(volgen jullie het nog :p ),,gaat het daarom misschien uitmaken,,wat vinden jullie hiervan?? :confused:

Young Grow Old 05-09-2004 13:56

dit hoort misschien meer op liefde en relatie, maar ik snap niet helemaal waarom ze vindt dat ze nu niet kunnen vrijen? Periodieke onthouding zal niet lukken, maar als ze voorbehoedsmiddelen gebruiken (wat ze sowieso zouden moeten doen als ze ongeveer van jouw leeftijd zijn), kan dat toch best?

AngelLena 05-09-2004 14:06

Ik snap het probleem ook niet. Als ze niet ongesteld is is er niets aan het handje. Rubbertje om en klaar.

Mara 05-09-2004 14:34

GideonGeileGozer had beter geklonken. Al die G's, snap je? :rolleyes:

Sarah 05-09-2004 14:38

Ik ga er van uit dat zij ook 13 is?
1. Als haar vriend het uit wil maken puur en alleen omdat ze geen seks hebben, is ze hem beter kwijt dan rijk.
2. Het is normaal dat je menstruatie onregelmatig is als je jong bent
3. Hoezo zorgt haar onregelmatige menstruatie ervoor dat ze geen seks kunnen hebben? Proberen ze soms periodieke onthouding toe te passen? Dat moet je nooit doen, want het is niet veilig. Tenzij ze graag een kind wil kan ze beter een condoom gebruiken, aan de pil gaan of een spiraaltje/nuvaring laten plaatsen. Als haar vriend een soa zou kunnen hebben kan ze hoe dan ook beter een condoom gebruiken.

GideonGeileBink 05-09-2004 14:40

Citaat:

GideonGeileGozer had beter geklonken. Al die G's, snap je?

Nee :p

GideonGeileBink 05-09-2004 15:09

Citaat:

Als haar vriend het uit wil maken puur en alleen omdat ze geen seks hebben, is ze hem beter kwijt dan rijk.

Dat heb ik ook al gezegd,,maar die teef wil niet luisteren :rolleyes:

C'est moi 05-09-2004 15:16

pil gaan slikken en je bent van de onregelmatigheid af en je hebt een voorbehoedsmiddel.(alleen niet voor soa's)

Myuki 05-09-2004 15:18

Citaat:

GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:09 :
tsja...

Uitzicht 05-09-2004 15:24

Citaat:

Als je zo doet tegen die 'vriendin' zoals je over haar praat weet ik wel waarom ze niet naar je luistert. :rolleyes:

Futurist 05-09-2004 15:27

Citaat:

GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 14:43 :
Mijn vriendin(gewonen vriendin) heeft grote problemen met haar menstruatie..die loopt namelijk ongelijk....ze heeft een aardige vriend,,die het jammer vind omdat mijn vriendin zegt dat ze nu niet kunne vrijen,,die vriend van haar(volgen jullie het nog :p ),,gaat het daarom misschien uitmaken,,wat vinden jullie hiervan?? :confused:
Dom. Maar is dertien niet een beetje jong om seks te hebben.. :confused: Niet dat ZIJ niet weet waar ze mee bezig is (al had ik het allang uitgemaakt..) maar als haar vriend het uitmaakt omdat ze geen seks kan hebben is het.. nouja niet echt de juiste vriend voor haar denk ik :s .

Tupac Shakur 05-09-2004 15:46

Wat een kneus die gozer, ze makt het beter zelf snel uit

$uu$ko\/!ch 05-09-2004 18:25

:o wat is dat nou weer onnozel....das tog geen probleem? de pil zorgt ervoor dat je zelf de week uit kan kiezen dat je ongesteld wordt (y) kan niet beter..
maar dan nog.. :nono: die vent moet op pakken als hij denkt dat een relatie niet kan zonder sex :s had hij eerder aan moeten denken toen hij een relatie nam met een meisje van 13..

filia dei 05-09-2004 18:45

Ik vind 't stom van die jongen dat ie 't uitmaakt, maar ik zou er als griet niet wakker omliggen dat 't uit is, omdat 't zo te horen toch een sukkel is.

En als ik jou was zou ik me lekker nergens mee bemoeien.

bracelance 05-09-2004 18:56

Citaat:

MeelFriek schreef op 05-09-2004 @ 15:34 :
GideonGeileGozer had beter geklonken. Al die G's, snap je? :rolleyes:
zou hij de G-spot al gevonden hebben?

Kazet Nagorra 05-09-2004 19:11

Citaat:

Grim schreef op 05-09-2004 @ 16:24 :
Als je zo doet tegen die 'vriendin' zoals je over haar praat weet ik wel waarom ze niet naar je luistert. :rolleyes:
:)

Nona 05-09-2004 19:27

Citaat:

Young Grow Old schreef op 05-09-2004 @ 14:56 :
dit hoort misschien meer op liefde en relatie
Daar ben ik het mee eens. :)

Mara 05-09-2004 20:31

Citaat:

bracelance schreef op 05-09-2004 @ 19:56 :
zou hij de G-spot al gevonden hebben?
Hij spreekt over 'teef' dus hij neemt niet eens de moeite om 'm te zoeken.

Mark Almighty 05-09-2004 21:33

Waarom zit hier nog geen slotje op?

Mr.Oizo 05-09-2004 21:53

Huh? :o

Oke dan... :rolleyes:

Hoppla 05-09-2004 22:01

wat een klein raar mannetje zeg

Sweetsurrender 05-09-2004 22:01

Allereerst, verander je topictitel naar: ''De vriend van mijn vriendin denkt een probleem te hebben'', dat slaat misschien beter op dit hele gezeik :rolleyes:

Wtf heeft die gozer? Hoe oud zijn deze kiddo's? Allebij 13? Opzich kan ik dan best begrijpen dat je het kut vind om condooms te kopen, maar misschien hoor je dat gewoon nog niet te doen op die leeftijd. Maarjah, het zal bij jullie allemaal wel heel normaal zijn, aangezien jij je ook al geil noemt (niet alleen als nick, maar ook bij je picturetrail)

En als laatste: De rest heeft het ookal gezegt, maar als mensen mij proberen te helpen, maar me vervolgens achter me rug om lul of klootzak noemen, zal ik ook niet naar ze luisteren. Begin eerst eens bij jezelf, ga dan andere helpen, volgens mij heb je zelf ook genoeg wat gefixt moet worden...

Hoppla 05-09-2004 22:05

Citaat:

Ernst schreef op 05-09-2004 @ 23:01 :
Allereerst, verander je topictitel naar: ''De vriend van mijn vriendin denkt een probleem te hebben'', dat slaat misschien beter op dit hele gezeik :rolleyes:

Wtf heeft die gozer? Hoe oud zijn deze kiddo's? Allebij 13? Opzich kan ik dan best begrijpen dat je het kut vind om condooms te kopen, maar misschien hoor je dat gewoon nog niet te doen op die leeftijd. Maarjah, het zal bij jullie allemaal wel heel normaal zijn, aangezien jij je ook al geil noemt (niet alleen als nick, maar ook bij je picturetrail)

En als laatste: De rest heeft het ookal gezegt, maar als mensen mij proberen te helpen, maar me vervolgens achter me rug om lul of klootzak noemen, zal ik ook niet naar ze luisteren. Begin eerst eens bij jezelf, ga dan andere helpen, volgens mij heb je zelf ook genoeg wat gefixt moet worden...

true..

bruuntje 06-09-2004 10:36

Citaat:

jezus, lkkr mannetje ben je, zo praat je toch niet tegen je vriendin!

ga iets nuttigs doen, je huiswerk ofzo:S

Sovreze 06-09-2004 10:44

Lijkt me verre van serieus, maar o well;

Pil gaan slikken, opgroeien, over praten, of die vriend moet het anders maar bij zichzelf zoeken. Een 'vriendin' is er niet om te neuken, een 'vriendin' is er om mee samen te zijn.

Zelf vind ik je erg denigrerend over haar praten, je bent zwak. Open geen topic als je de antwoorden niet kunt waarderen (of word volwassen en wacht op schaamhaar).

Slot?

MikeyMo 06-09-2004 18:11

Menstrueren mensen op hun 13e al? :rolleyes:

o0luna0o 06-09-2004 18:40

Citaat:

MikeyMo schreef op 06-09-2004 @ 19:11 :
:o

Yora 07-09-2004 07:18

Citaat:

Sovreze schreef op 06-09-2004 @ 11:44 :
Lijkt me verre van serieus, maar o well;

Pil gaan slikken, opgroeien, over praten, of die vriend moet het anders maar bij zichzelf zoeken. Een 'vriendin' is er niet om te neuken, een 'vriendin' is er om mee samen te zijn.

Zelf vind ik je erg denigrerend over haar praten, je bent zwak. Open geen topic als je de antwoorden niet kunt waarderen (of word volwassen en wacht op schaamhaar).

Slot?

Jah slot,

ik schrik me een beetje boel van de leeftijd (13 ofzo?), misschien heeft die vriendin helemaal geen onregelmatige menstruatie misschien is ze er gewoon nog niet klaar voor en durft ze het niet te zeggen!! Is dat zo en die vriend wil het uitmaken alleen omdat hij niet kan neuken dan kan ze hem beter laten gaan.... Ze heeft later nog genoeg tijd voor dat soort dingen!!! En als hij het daarom uitmaakt heeft hij het ook waarschijnlijk alleen daarom met haar als je begrijpt wat ik bedoel... Dus sowieso een loser dan (n) Mijn opinie hoor!

bruuntje 07-09-2004 18:08

Citaat:

MikeyMo schreef op 06-09-2004 @ 19:11 :
aangezien je 16 bent hor je dat allang bij biologie te hebbne gehad maar dat vergeten we ff;
er zijn meisjes die op hun 9e al menstrueren, dus ja er zijn meisjes die op hun 13e al menstrueren...duidelijK? :P

Alicia Silverstone 07-09-2004 19:05

Citaat:

:confused:

Sorry, maar ik geloof hier verder weinig van. Mocht je je enorm gekwetst voelen door m'n beslissing om het topic te sluiten, dan kun je me een PM sturen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.