Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jezus, lkkr mannetje ben je, zo praat je toch niet tegen je vriendin! ga iets nuttigs doen, je huiswerk ofzo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik schrik me een beetje boel van de leeftijd (13 ofzo?), misschien heeft die vriendin helemaal geen onregelmatige menstruatie misschien is ze er gewoon nog niet klaar voor en durft ze het niet te zeggen!! Is dat zo en die vriend wil het uitmaken alleen omdat hij niet kan neuken dan kan ze hem beter laten gaan.... Ze heeft later nog genoeg tijd voor dat soort dingen!!! En als hij het daarom uitmaakt heeft hij het ook waarschijnlijk alleen daarom met haar als je begrijpt wat ik bedoel... Dus sowieso een loser dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er zijn meisjes die op hun 9e al menstrueren, dus ja er zijn meisjes die op hun 13e al menstrueren...duidelijK? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry, maar ik geloof hier verder weinig van. Mocht je je enorm gekwetst voelen door m'n beslissing om het topic te sluiten, dan kun je me een PM sturen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriendin heeft problemen... SparkeyZ | 8 | 15-11-2013 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en 3 jongens. Illumnia | 17 | 28-05-2012 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met vriendin Delicate | 7 | 18-08-2005 15:31 | |
Psychologie |
jeugdzorg. The Bachelor | 8 | 08-12-2004 22:34 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin delen? Sentingua | 75 | 15-10-2003 10:06 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |