Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 13:43
GideonGeileBink
GideonGeileBink is offline
Mijn vriendin(gewonen vriendin) heeft grote problemen met haar menstruatie..die loopt namelijk ongelijk....ze heeft een aardige vriend,,die het jammer vind omdat mijn vriendin zegt dat ze nu niet kunne vrijen,,die vriend van haar(volgen jullie het nog ),,gaat het daarom misschien uitmaken,,wat vinden jullie hiervan??
Oud 05-09-2004, 13:56
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
dit hoort misschien meer op liefde en relatie, maar ik snap niet helemaal waarom ze vindt dat ze nu niet kunnen vrijen? Periodieke onthouding zal niet lukken, maar als ze voorbehoedsmiddelen gebruiken (wat ze sowieso zouden moeten doen als ze ongeveer van jouw leeftijd zijn), kan dat toch best?
Oud 05-09-2004, 14:06
AngelLena
AngelLena is offline
Ik snap het probleem ook niet. Als ze niet ongesteld is is er niets aan het handje. Rubbertje om en klaar.
Oud 05-09-2004, 14:34
Mara
Mara is offline
GideonGeileGozer had beter geklonken. Al die G's, snap je?
Oud 05-09-2004, 14:38
Verwijderd
Ik ga er van uit dat zij ook 13 is?
1. Als haar vriend het uit wil maken puur en alleen omdat ze geen seks hebben, is ze hem beter kwijt dan rijk.
2. Het is normaal dat je menstruatie onregelmatig is als je jong bent
3. Hoezo zorgt haar onregelmatige menstruatie ervoor dat ze geen seks kunnen hebben? Proberen ze soms periodieke onthouding toe te passen? Dat moet je nooit doen, want het is niet veilig. Tenzij ze graag een kind wil kan ze beter een condoom gebruiken, aan de pil gaan of een spiraaltje/nuvaring laten plaatsen. Als haar vriend een soa zou kunnen hebben kan ze hoe dan ook beter een condoom gebruiken.
Oud 05-09-2004, 14:40
GideonGeileBink
Citaat:

Nee
Oud 05-09-2004, 15:09
GideonGeileBink
Citaat:
Als haar vriend het uit wil maken puur en alleen omdat ze geen seks hebben, is ze hem beter kwijt dan rijk.

Dat heb ik ook al gezegd,,maar die teef wil niet luisteren
Oud 05-09-2004, 15:16
C'est moi
C'est moi is offline
pil gaan slikken en je bent van de onregelmatigheid af en je hebt een voorbehoedsmiddel.(alleen niet voor soa's)
Oud 05-09-2004, 15:18
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 16:09 :
tsja...
Oud 05-09-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Als je zo doet tegen die 'vriendin' zoals je over haar praat weet ik wel waarom ze niet naar je luistert.
Oud 05-09-2004, 15:27
Futurist
Futurist is offline
Citaat:
GideonGeileBink schreef op 05-09-2004 @ 14:43 :
Mijn vriendin(gewonen vriendin) heeft grote problemen met haar menstruatie..die loopt namelijk ongelijk....ze heeft een aardige vriend,,die het jammer vind omdat mijn vriendin zegt dat ze nu niet kunne vrijen,,die vriend van haar(volgen jullie het nog ),,gaat het daarom misschien uitmaken,,wat vinden jullie hiervan??
Dom. Maar is dertien niet een beetje jong om seks te hebben.. Niet dat ZIJ niet weet waar ze mee bezig is (al had ik het allang uitgemaakt..) maar als haar vriend het uitmaakt omdat ze geen seks kan hebben is het.. nouja niet echt de juiste vriend voor haar denk ik .
Oud 05-09-2004, 15:46
Tupac Shakur
Tupac Shakur is offline
Wat een kneus die gozer, ze makt het beter zelf snel uit
Oud 05-09-2004, 18:25
$uu$ko\/!ch
$uu$ko\/!ch is offline
wat is dat nou weer onnozel....das tog geen probleem? de pil zorgt ervoor dat je zelf de week uit kan kiezen dat je ongesteld wordt kan niet beter..
maar dan nog.. die vent moet op pakken als hij denkt dat een relatie niet kan zonder sex had hij eerder aan moeten denken toen hij een relatie nam met een meisje van 13..
Oud 05-09-2004, 18:45
filia dei
filia dei is offline
Ik vind 't stom van die jongen dat ie 't uitmaakt, maar ik zou er als griet niet wakker omliggen dat 't uit is, omdat 't zo te horen toch een sukkel is.

En als ik jou was zou ik me lekker nergens mee bemoeien.
Oud 05-09-2004, 18:56
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-09-2004 @ 15:34 :
zou hij de G-spot al gevonden hebben?
Oud 05-09-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 05-09-2004 @ 16:24 :
Als je zo doet tegen die 'vriendin' zoals je over haar praat weet ik wel waarom ze niet naar je luistert.
Oud 05-09-2004, 19:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 05-09-2004 @ 14:56 :
dit hoort misschien meer op liefde en relatie
Daar ben ik het mee eens.
Oud 05-09-2004, 20:31
Mara
Mara is offline
Citaat:
bracelance schreef op 05-09-2004 @ 19:56 :
zou hij de G-spot al gevonden hebben?
Hij spreekt over 'teef' dus hij neemt niet eens de moeite om 'm te zoeken.
Oud 05-09-2004, 21:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom zit hier nog geen slotje op?
Oud 05-09-2004, 21:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Huh?

Oke dan...
Oud 05-09-2004, 22:01
Hoppla
Hoppla is offline
wat een klein raar mannetje zeg
Oud 05-09-2004, 22:01
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Allereerst, verander je topictitel naar: ''De vriend van mijn vriendin denkt een probleem te hebben'', dat slaat misschien beter op dit hele gezeik

Wtf heeft die gozer? Hoe oud zijn deze kiddo's? Allebij 13? Opzich kan ik dan best begrijpen dat je het kut vind om condooms te kopen, maar misschien hoor je dat gewoon nog niet te doen op die leeftijd. Maarjah, het zal bij jullie allemaal wel heel normaal zijn, aangezien jij je ook al geil noemt (niet alleen als nick, maar ook bij je picturetrail)

En als laatste: De rest heeft het ookal gezegt, maar als mensen mij proberen te helpen, maar me vervolgens achter me rug om lul of klootzak noemen, zal ik ook niet naar ze luisteren. Begin eerst eens bij jezelf, ga dan andere helpen, volgens mij heb je zelf ook genoeg wat gefixt moet worden...
Oud 05-09-2004, 22:05
Hoppla
Hoppla is offline
Citaat:
Ernst schreef op 05-09-2004 @ 23:01 :
Allereerst, verander je topictitel naar: ''De vriend van mijn vriendin denkt een probleem te hebben'', dat slaat misschien beter op dit hele gezeik

Wtf heeft die gozer? Hoe oud zijn deze kiddo's? Allebij 13? Opzich kan ik dan best begrijpen dat je het kut vind om condooms te kopen, maar misschien hoor je dat gewoon nog niet te doen op die leeftijd. Maarjah, het zal bij jullie allemaal wel heel normaal zijn, aangezien jij je ook al geil noemt (niet alleen als nick, maar ook bij je picturetrail)

En als laatste: De rest heeft het ookal gezegt, maar als mensen mij proberen te helpen, maar me vervolgens achter me rug om lul of klootzak noemen, zal ik ook niet naar ze luisteren. Begin eerst eens bij jezelf, ga dan andere helpen, volgens mij heb je zelf ook genoeg wat gefixt moet worden...
true..
Oud 06-09-2004, 10:36
bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:

jezus, lkkr mannetje ben je, zo praat je toch niet tegen je vriendin!

ga iets nuttigs doen, je huiswerk ofzo
Oud 06-09-2004, 10:44
Verwijderd
Lijkt me verre van serieus, maar o well;

Pil gaan slikken, opgroeien, over praten, of die vriend moet het anders maar bij zichzelf zoeken. Een 'vriendin' is er niet om te neuken, een 'vriendin' is er om mee samen te zijn.

Zelf vind ik je erg denigrerend over haar praten, je bent zwak. Open geen topic als je de antwoorden niet kunt waarderen (of word volwassen en wacht op schaamhaar).

Slot?
Advertentie
Oud 06-09-2004, 18:11
MikeyMo
MikeyMo is offline
Menstrueren mensen op hun 13e al?
Oud 06-09-2004, 18:40
o0luna0o
o0luna0o is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 06-09-2004 @ 19:11 :
Oud 07-09-2004, 07:18
Yora
Citaat:
Sovreze schreef op 06-09-2004 @ 11:44 :
Lijkt me verre van serieus, maar o well;

Pil gaan slikken, opgroeien, over praten, of die vriend moet het anders maar bij zichzelf zoeken. Een 'vriendin' is er niet om te neuken, een 'vriendin' is er om mee samen te zijn.

Zelf vind ik je erg denigrerend over haar praten, je bent zwak. Open geen topic als je de antwoorden niet kunt waarderen (of word volwassen en wacht op schaamhaar).

Slot?
Jah slot,

ik schrik me een beetje boel van de leeftijd (13 ofzo?), misschien heeft die vriendin helemaal geen onregelmatige menstruatie misschien is ze er gewoon nog niet klaar voor en durft ze het niet te zeggen!! Is dat zo en die vriend wil het uitmaken alleen omdat hij niet kan neuken dan kan ze hem beter laten gaan.... Ze heeft later nog genoeg tijd voor dat soort dingen!!! En als hij het daarom uitmaakt heeft hij het ook waarschijnlijk alleen daarom met haar als je begrijpt wat ik bedoel... Dus sowieso een loser dan Mijn opinie hoor!
Oud 07-09-2004, 18:08
bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 06-09-2004 @ 19:11 :
aangezien je 16 bent hor je dat allang bij biologie te hebbne gehad maar dat vergeten we ff;
er zijn meisjes die op hun 9e al menstrueren, dus ja er zijn meisjes die op hun 13e al menstrueren...duidelijK?
Oud 07-09-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:

Sorry, maar ik geloof hier verder weinig van. Mocht je je enorm gekwetst voelen door m'n beslissing om het topic te sluiten, dan kun je me een PM sturen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten