![]() |
[Gsm] Water....
Ik heb gisterochtend perongeluk een glas water over mn telefoon gekregen. Ik kwam hier pas na 2 uur achter. Ik heb toen geprobeerd mijn mobiel aan te zetten, er stond wel gewoon pincode intoetsen, maar hij reageerde niet op de toetsen. Toen heb ik hem uitgezet, nog een keer proberen aan te zetten maar deed hij niet. Ik heb hem uit elkaar gehaald en in mn la gelegd. Net weer in elkaar gezet maar hij doet nog nix. Is er nog hoop?
|
Als het goed is wel, waterschade is een van de meest voorkomende problemen waar klanten mee terug komen.. lijkt me dat dit best door de fabrikant te repareren valt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal doet die het na een weekje nog wel maar krijg je over een tijdje wel last van uitvallen enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan dan nog het beste een of ander gsm winkeltje ernaar laten kijken. Of gelijk opsturen, het is een beetje afhankelijk van het merk of ze kunnen zien of het waterschade is. |
Citaat:
|
telfoons van mij hebben vaak genoeg gezwommen :D . Ik haal ze dan krijg zover mogelijk uit elkaar. Ik heb een nokia dus frontje ervan af en accu eruit bij mij. Dan laat ik het een weekje drogen op het kachel (wel op letten dat die niet te heet word). Dit heef me telefoon al 2 keer overleefd.
|
Onmiddelijk helemaal uit elkaar halen, en een week ofzo laten drogen bij de verwarming of in de zon. Ik heb dit met een oude Motorola-koelkast geprobeerd, heeft van mij echt zwemles gekregen (circa 30 seconden ondergedompeld) en hij werkt nog steeds na het 'indicent' :evil:
|
het is iig niet slim geweest hem nog paar keer aan en uit te zetten :s maar idd zoals de rest zei laten drogen :)
btw. je krijgt hem gewoon terug gestuurd van de fabrikant mocht je hem willen opsturen want er zit een bepaald stickertje in je telefoon en zodra die nat wordt dan lopen die kleuren ofzo door elkaar dus zien ze meteen dat'ie net geweest is en je krijgt hem terug :) pech hebben... |
als ie verzekert is... opgeven dat ie gejat is :p
|
Citaat:
|
Hij leeft weer :)
Bedankt voor de reacties... |
Mijn telefoon heeft ook een keer gezwommen. Vervolgens een dag in coma gelegen. Was al op zoek naar een nieuwe totdat ik het nog een keer probeerde en hij opeens aanging. Niet elk knopje werkte meer maar na nog een dag in de zon deed ie het weer perfect.
Gelukkig zit er niet zoveel in telefoontje. Als je die contactjes laat drogen werkt ie vaak wel weer. |
haha een vriend van me was op vakantie gaan zwemmen met z'n sony ericson ti610 :D na 5min ofzo KUT telefoon vergeten :D hij snel aan de kant, ding open in de zon, maar die is overleden :/
thuis nog geprobeerd maar krijg dat ding niet eens open? |
Heeft hij wel een andere accu geprobeerd? De meeste elektronica heeft niet zo veel problemen met onderdompeling perse, het is de accu die kortsluit, en daardoor kan overlijden.
|
Citaat:
"Mijn mobiel is overleden." - "aah... waaraan?" "Tsjah, verdronken" :D |
als je telefoon nouw gwoon tegen water kon, zoals de mijne (Nokia 5210) dan had je hier verder oowk geen last van.. Mijn tel is laatst in ons zwembad gevallen, miskien wel 2 minuten of zow, deed nog prima, nix mee aan de hand..
Wil nouw wel een keer een nieuwe. Kheb um nouw 2 en half jaar (en das voor mij heel wat, de meeste telefoons houden het bij mij niej langer uit dan 2 maand (ghehe, driftbuien :evil: )), maar hij doet nog steeds prima.. 50 Euro kun jum overkopen ;) :D |
stom. nieuwe kopen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |