Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 18:19
Nebel
Nebel is offline
Ik heb gisterochtend perongeluk een glas water over mn telefoon gekregen. Ik kwam hier pas na 2 uur achter. Ik heb toen geprobeerd mijn mobiel aan te zetten, er stond wel gewoon pincode intoetsen, maar hij reageerde niet op de toetsen. Toen heb ik hem uitgezet, nog een keer proberen aan te zetten maar deed hij niet. Ik heb hem uit elkaar gehaald en in mn la gelegd. Net weer in elkaar gezet maar hij doet nog nix. Is er nog hoop?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2004, 18:40
Darko
Darko is offline
Als het goed is wel, waterschade is een van de meest voorkomende problemen waar klanten mee terug komen.. lijkt me dat dit best door de fabrikant te repareren valt.
Oud 05-09-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Darko schreef op 05-09-2004 @ 19:40 :
Als het goed is wel, waterschade is een van de meest voorkomende problemen waar klanten mee terug komen.. lijkt me dat dit best door de fabrikant te repareren valt.
niet dus. waterschade krijg je gewoon terug en maken ze niet eens....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 05-09-2004 @ 19:19 :
Ik heb gisterochtend perongeluk een glas water over mn telefoon gekregen. Ik kwam hier pas na 2 uur achter. Ik heb toen geprobeerd mijn mobiel aan te zetten, er stond wel gewoon pincode intoetsen, maar hij reageerde niet op de toetsen. Toen heb ik hem uitgezet, nog een keer proberen aan te zetten maar deed hij niet. Ik heb hem uit elkaar gehaald en in mn la gelegd. Net weer in elkaar gezet maar hij doet nog nix. Is er nog hoop?
Er is nog hoop (maar wel weinig). Uit elkaar halen en op een beetje warme plaats laten drogen.

Meestal doet die het na een weekje nog wel maar krijg je over een tijdje wel last van uitvallen enzo.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:47
Darko
Darko is offline
Citaat:
Alex schreef op 05-09-2004 @ 19:46 :
niet dus. waterschade krijg je gewoon terug en maken ze niet eens....
Dat meen je niet.. Ik heb serieus andere uitspraken gehoord.. Nouja, mijn fout, mijn excuses.
Oud 05-09-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Darko schreef op 05-09-2004 @ 19:47 :
Dat meen je niet.. Ik heb serieus andere uitspraken gehoord.. Nouja, mijn fout, mijn excuses.
Meen ik wel Ik werk zelf in een gsm winkel en het is triest maar waar. Je krijgt ze dan ook terug met een mooie rode stikker erop 'schroot' Of er staat gewoon iets bij als beyond economical repair.

Je kan dan nog het beste een of ander gsm winkeltje ernaar laten kijken. Of gelijk opsturen, het is een beetje afhankelijk van het merk of ze kunnen zien of het waterschade is.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:57
Darko
Darko is offline
Citaat:
Alex schreef op 05-09-2004 @ 19:54 :
Meen ik wel Ik werk zelf in een gsm winkel en het is triest maar waar. Je krijgt ze dan ook terug met een mooie rode stikker erop 'schroot' Of er staat gewoon iets bij als beyond economical repair.

Je kan dan nog het beste een of ander gsm winkeltje ernaar laten kijken. Of gelijk opsturen, het is een beetje afhankelijk van het merk of ze kunnen zien of het waterschade is.
Tja, ik heb dus ook van iemand gehoord die werkt bij een gsm winkel, vandaar dat ik er van overtuigd was dat dat wel kon.
Oud 05-09-2004, 22:50
JCG
JCG is offline
telfoons van mij hebben vaak genoeg gezwommen . Ik haal ze dan krijg zover mogelijk uit elkaar. Ik heb een nokia dus frontje ervan af en accu eruit bij mij. Dan laat ik het een weekje drogen op het kachel (wel op letten dat die niet te heet word). Dit heef me telefoon al 2 keer overleefd.
Oud 06-09-2004, 21:07
Orion16
Orion16 is offline
Onmiddelijk helemaal uit elkaar halen, en een week ofzo laten drogen bij de verwarming of in de zon. Ik heb dit met een oude Motorola-koelkast geprobeerd, heeft van mij echt zwemles gekregen (circa 30 seconden ondergedompeld) en hij werkt nog steeds na het 'indicent'
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:34
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
het is iig niet slim geweest hem nog paar keer aan en uit te zetten maar idd zoals de rest zei laten drogen

btw. je krijgt hem gewoon terug gestuurd van de fabrikant mocht je hem willen opsturen want er zit een bepaald stickertje in je telefoon en zodra die nat wordt dan lopen die kleuren ofzo door elkaar dus zien ze meteen dat'ie net geweest is en je krijgt hem terug pech hebben...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:08
Energie
Energie is offline
als ie verzekert is... opgeven dat ie gejat is
Oud 06-09-2004, 23:13
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Energie schreef op 07-09-2004 @ 00:08 :
als ie verzekert is... opgeven dat ie gejat is
Geeft ze hem dan aan mij
Oud 09-09-2004, 09:08
Nebel
Nebel is offline
Hij leeft weer

Bedankt voor de reacties...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 11:08
matrix21
matrix21 is offline
Mijn telefoon heeft ook een keer gezwommen. Vervolgens een dag in coma gelegen. Was al op zoek naar een nieuwe totdat ik het nog een keer probeerde en hij opeens aanging. Niet elk knopje werkte meer maar na nog een dag in de zon deed ie het weer perfect.
Gelukkig zit er niet zoveel in telefoontje. Als je die contactjes laat drogen werkt ie vaak wel weer.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 23:08
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
haha een vriend van me was op vakantie gaan zwemmen met z'n sony ericson ti610 na 5min ofzo KUT telefoon vergeten hij snel aan de kant, ding open in de zon, maar die is overleden :/

thuis nog geprobeerd maar krijg dat ding niet eens open?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 08:30
Chimera
Chimera is offline
Heeft hij wel een andere accu geprobeerd? De meeste elektronica heeft niet zo veel problemen met onderdompeling perse, het is de accu die kortsluit, en daardoor kan overlijden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :
overlijden.
Ik vind dat wel een heel cool woord.

"Mijn mobiel is overleden."
- "aah... waaraan?"
"Tsjah, verdronken"

Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:12
Roxjuh
Roxjuh is offline
als je telefoon nouw gwoon tegen water kon, zoals de mijne (Nokia 5210) dan had je hier verder oowk geen last van.. Mijn tel is laatst in ons zwembad gevallen, miskien wel 2 minuten of zow, deed nog prima, nix mee aan de hand..

Wil nouw wel een keer een nieuwe. Kheb um nouw 2 en half jaar (en das voor mij heel wat, de meeste telefoons houden het bij mij niej langer uit dan 2 maand (ghehe, driftbuien )), maar hij doet nog steeds prima.. 50 Euro kun jum overkopen
Oud 10-09-2004, 09:27
Quincy
Quincy is offline
stom. nieuwe kopen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten