![]() |
voort eerst iemand van school!
goedendag dames en heren
het zal jullie wellicht niet verbazen, maar ik ben verliefd, niet zo bijzoinder ok, maar..... ik zit nu in een situatie waarin ik me nog nooit eerder heb bevonden. hij zit bij me op school en van af de 3e zitten we bij elkaar in de klas, we zitten nu in de 6e. mn vorige lovers waren allemaal aardig wat ouder en kende ik ook niet van school. het proces verliep daardoor altijd heel anders, eerst een beetje daten, bellen en je weet altijd meteen wel of die ander jou net zo leuk vindt als jij hem omdat ik dit heershcap al een tijdje ken is het nu een heel ander verhaal, mss is zijn mening helemaal niet veranderd over mij sinds de 3e klas??? of kent hij mij op een verkeerde manier ik vind het op school namelijk vrij moeilijk om helemaal mezelf te zijn, als ik iemand alleen spreek is dit over; daarom is daten oid erg handig... wat ik ook moeilijk vind is de mening van mijn medeleerlingen, want in mijn ogen passen deze jongen en ik natruurlijk perfect bij elkaar maar ja... niet dat ik me er veel van aan zou trekken als ze een uiteindelijke relatie af zouden keuren, maar het is meer de periode ervoor die me zorgen baart, ik bedoel het valt tog op als ik met hem openklijk ga srtaan flirten opf zo en heel de dag 8er hem aanlopen om m te snealken als zjin vriende hem eindelijk alleen laten is ook niet zo heel erg tactisch, dunkt me mijn punt is dus, mijn waardige forummer, hoe moet ik het aanpakken in deze nieuwe situatie alle adviezen, gaarne, want ik sm8 |
niet te moeilijk doen en gaan met die bannaan!
als je hem uiteindelijk hebt ook weer nie constant lopen kleffen in de klas enz (ik heb ook zo'n stelletje in de klas, niet echt smakelijk) je moet elkaar wel beetje vrij kunnen laten omdat jullie elkaar elke dag sowieso al wel zien (anders raak je hem op den duur ook wel btje beu (spreek uit ervaring) nou ga lekker achter hem aan zou ik zo zeggen.. en laat je niet gek maken door mensen die er een andere mening over hebben, het is jou leven!! suc6!!! |
Zolang als je hem niet helemaal voor jou opeist, kan je niet veel mis doen. Of het iets wordt of niet, heeft daar niet zoveel mee te maken.
Tuurlijk kan je met hem flirten, maar dat hoeft daarom geen dagtaak (ik vermoed dat ik hier 'd8aak' hoor te typen...) te worden. Overdag wat flirten, en na school kan je al eens wat blijven hangen. Met hem natuurlijk. Zogezegd om weet-ik-veel wat te doen. Maar in de praktijk om, euh, de gevoelens die je al de hele dag moet opkroppen los te laten. M.a.w. om verder te flirten en verleiden tegen de sterren op. Wat bedoel je hiermee? Citaat:
|
Bannaan.
|
Citaat:
tsja ik zal me waarschijnlijk niet te druk moeten maken maar ja... |
gewoon mt hem flirten ook al is het op school. Kan echt geen kwaad. Maar wees idd niet te klef want dat is heel erg irriterend voor mede leerlingen (spreek ook uit ervaring).
|
Citaat:
|
O ja, zeker wel!
Maar probeer 't gewoon :) Dan zie je vanzelf wel hoe 't uitpakt. |
Het is moeilijk, maar probeer eerlijk tegen over hem te zijn. Laat merken dat je hem leuk vind. Ga bijv. uit naar plekken waar hij ook komt. Maar zoen niet met hem als jullie gedronken hebben, want dan vergooi je alles. Kijk juist net iets langer naar hem dan normaal. Enz enz. jullie vrouwen kennen de processen wel.
|
off topic: ik vind ook iemand van me klas wel leuk.. maar tot nu toe is hij gewoon een goede vriend en dat moet ik maar even zo houden denk ik..
on topic: gewoon contact met hem zoeken, inderdaad hem net even langer aan kijken, hem subtiel laten merken dat je hem leuk vindt. gooi het er niet meteen heel dik boven op, maar doe het rustig aan. succes ermee! |
Gewoon proberen. Hoeft niet flirten te zijn, maar gewoon complimenten of zo. En als-ie eens een keer alleen loopt, gewoon hem eens aanspreken. Zoek het contact.
|
Msn, sms? dan kan je hem buiten school om leren kennen. Wel even netjes vragen natuurlijk (of niet netjes; overvallen)
|
vraag offie mee gaat een ijsje eten
|
vraag of je z'n ijsje mag opeten
|
Citaat:
|
Buiten school contact met hem zoeken door bv. zijn msn te vragen of na schooltijd hem vragen iets mee te gaan drinken. Dan leert hij jou ook kennen als jou, ipv als dat ene klasgenootje. En verder gewoon doen wat je altijd doet :).
Ik heb mijn vriend trouwens ook op school leren kennen; toen we iets met elkaar kregen zaten we ook in de zesde. We zaten vanaf de eerste bij elkaar in de klas. |
dank jullie hartelijk allemaal,
ik denk idd dat t t best is als ik maar gewoon normaal doe en me niet teveel laat opfokken morgen; DE PRAKTIJK!!! |
aww morgen is het maandag!
succes.. en inderdaad.. niet te lang twijfelen, maar leg het er ook neit te dik bovenop.. en die klasgenoten maken toch niks uit... |
Yep! Can happen! Geniet ervan!
|
ik heb oowk relatie gehad met jongen waarbij ik in de klas zat.. gwoon biuten school hem erges zien, en op school heel normaal tegen hem doen..
dan komt de rest vanzelf.. ;) :evil: |
Had het in de derde... of eigenlijk pas meer in de vierde...
Ja, gewoon normaal doen tegen elkaar in de klas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |