Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 16:29
esprit-chick
esprit-chick is offline
goedendag dames en heren

het zal jullie wellicht niet verbazen, maar ik ben verliefd, niet zo bijzoinder ok, maar.....

ik zit nu in een situatie waarin ik me nog nooit eerder heb bevonden. hij zit bij me op school en van af de 3e zitten we bij elkaar in de klas, we zitten nu in de 6e.
mn vorige lovers waren allemaal aardig wat ouder en kende ik ook niet van school. het proces verliep daardoor altijd heel anders, eerst een beetje daten, bellen en je weet altijd meteen wel of die ander jou net zo leuk vindt als jij hem

omdat ik dit heershcap al een tijdje ken is het nu een heel ander verhaal, mss is zijn mening helemaal niet veranderd over mij sinds de 3e klas??? of kent hij mij op een verkeerde manier
ik vind het op school namelijk vrij moeilijk om helemaal mezelf te zijn, als ik iemand alleen spreek is dit over; daarom is daten oid erg handig...

wat ik ook moeilijk vind is de mening van mijn medeleerlingen, want in mijn ogen passen deze jongen en ik natruurlijk perfect bij elkaar maar ja...
niet dat ik me er veel van aan zou trekken als ze een uiteindelijke relatie af zouden keuren, maar het is meer de periode ervoor die me zorgen baart, ik bedoel het valt tog op als ik met hem openklijk ga srtaan flirten opf zo en heel de dag 8er hem aanlopen om m te snealken als zjin vriende hem eindelijk alleen laten is ook niet zo heel erg tactisch, dunkt me

mijn punt is dus, mijn waardige forummer, hoe moet ik het aanpakken in deze nieuwe situatie

alle adviezen, gaarne, want ik sm8
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 16:40
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
niet te moeilijk doen en gaan met die bannaan!
als je hem uiteindelijk hebt ook weer nie constant lopen kleffen in de klas enz (ik heb ook zo'n stelletje in de klas, niet echt smakelijk)
je moet elkaar wel beetje vrij kunnen laten omdat jullie elkaar elke dag sowieso al wel zien (anders raak je hem op den duur ook wel btje beu (spreek uit ervaring)
nou ga lekker achter hem aan zou ik zo zeggen..
en laat je niet gek maken door mensen die er een andere mening over hebben, het is jou leven!!
suc6!!!
Oud 09-09-2004, 16:40
Al Murphy
Al Murphy is offline
Zolang als je hem niet helemaal voor jou opeist, kan je niet veel mis doen. Of het iets wordt of niet, heeft daar niet zoveel mee te maken.

Tuurlijk kan je met hem flirten, maar dat hoeft daarom geen dagtaak (ik vermoed dat ik hier 'd8aak' hoor te typen...) te worden. Overdag wat flirten, en na school kan je al eens wat blijven hangen. Met hem natuurlijk. Zogezegd om weet-ik-veel wat te doen. Maar in de praktijk om, euh, de gevoelens die je al de hele dag moet opkroppen los te laten. M.a.w. om verder te flirten en verleiden tegen de sterren op.

Wat bedoel je hiermee?
Citaat:
om m te snealken als zjin vriende hem eindelijk alleen laten
Verder: geniet er gewoon van. Laat 'm maar merken wat je voor hem voelt. Ofwel gaat hij daarin mee, ofwel houdt hij de boot af, en dan kan je nog altijd ermee stoppen. Niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:41
kastdeur
kastdeur is offline
Bannaan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:44
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 09-09-2004 @ 17:40 :

Wat bedoel je hiermee?

Verder: geniet er gewoon van. Laat 'm maar merken wat je voor hem voelt. Ofwel gaat hij daarin mee, ofwel houdt hij de boot af, en dan kan je nog altijd ermee stoppen. Niet geschoten is altijd mis.
m eindelijk alleen vinden,

tsja ik zal me waarschijnlijk niet te druk moeten maken maar ja...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:46
lonelynessy
lonelynessy is offline
gewoon mt hem flirten ook al is het op school. Kan echt geen kwaad. Maar wees idd niet te klef want dat is heel erg irriterend voor mede leerlingen (spreek ook uit ervaring).
Oud 09-09-2004, 18:30
Big M
Big M is offline
Citaat:
lonelynessy schreef op 09-09-2004 @ 18:46 :
gewoon mt hem flirten ook al is het op school. Kan echt geen kwaad. Maar wees idd niet te klef want dat is heel erg irriterend voor mede leerlingen (spreek ook uit ervaring).
ik ook
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:30
Reem
Reem is offline
O ja, zeker wel!

Maar probeer 't gewoon Dan zie je vanzelf wel hoe 't uitpakt.
Oud 11-09-2004, 10:06
Verwijderd
Het is moeilijk, maar probeer eerlijk tegen over hem te zijn. Laat merken dat je hem leuk vind. Ga bijv. uit naar plekken waar hij ook komt. Maar zoen niet met hem als jullie gedronken hebben, want dan vergooi je alles. Kijk juist net iets langer naar hem dan normaal. Enz enz. jullie vrouwen kennen de processen wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:25
ilse
ilse is offline
off topic: ik vind ook iemand van me klas wel leuk.. maar tot nu toe is hij gewoon een goede vriend en dat moet ik maar even zo houden denk ik..

on topic: gewoon contact met hem zoeken, inderdaad hem net even langer aan kijken, hem subtiel laten merken dat je hem leuk vindt. gooi het er niet meteen heel dik boven op, maar doe het rustig aan. succes ermee!
Oud 11-09-2004, 19:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon proberen. Hoeft niet flirten te zijn, maar gewoon complimenten of zo. En als-ie eens een keer alleen loopt, gewoon hem eens aanspreken. Zoek het contact.
Oud 11-09-2004, 20:22
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Msn, sms? dan kan je hem buiten school om leren kennen. Wel even netjes vragen natuurlijk (of niet netjes; overvallen)
Oud 11-09-2004, 21:09
sientjuh
sientjuh is offline
vraag offie mee gaat een ijsje eten
Oud 11-09-2004, 21:16
AlienX_NL_
AlienX_NL_ is offline
vraag of je z'n ijsje mag opeten
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
AlienX_NL_ schreef op 11-09-2004 @ 22:16 :
vraag of je z'n ijsje mag opeten
En je eigen ijsje (dan heb je er twee)!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:13
Verwijderd
Buiten school contact met hem zoeken door bv. zijn msn te vragen of na schooltijd hem vragen iets mee te gaan drinken. Dan leert hij jou ook kennen als jou, ipv als dat ene klasgenootje. En verder gewoon doen wat je altijd doet .

Ik heb mijn vriend trouwens ook op school leren kennen; toen we iets met elkaar kregen zaten we ook in de zesde. We zaten vanaf de eerste bij elkaar in de klas.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:58
esprit-chick
esprit-chick is offline
dank jullie hartelijk allemaal,

ik denk idd dat t t best is als ik maar gewoon normaal doe en me niet teveel laat opfokken

morgen; DE PRAKTIJK!!!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 19:47
snarl
snarl is offline
aww morgen is het maandag!

succes.. en inderdaad.. niet te lang twijfelen, maar leg het er ook neit te dik bovenop.. en die klasgenoten maken toch niks uit...
Oud 12-09-2004, 20:23
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Yep! Can happen! Geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:29
Roxjuh
Roxjuh is offline
ik heb oowk relatie gehad met jongen waarbij ik in de klas zat.. gwoon biuten school hem erges zien, en op school heel normaal tegen hem doen..
dan komt de rest vanzelf..
Oud 12-09-2004, 20:31
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Had het in de derde... of eigenlijk pas meer in de vierde...
Ja, gewoon normaal doen tegen elkaar in de klas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten