Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tsja ik zal me waarschijnlijk niet te druk moeten maken maar ja... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is moeilijk, maar probeer eerlijk tegen over hem te zijn. Laat merken dat je hem leuk vind. Ga bijv. uit naar plekken waar hij ook komt. Maar zoen niet met hem als jullie gedronken hebben, want dan vergooi je alles. Kijk juist net iets langer naar hem dan normaal. Enz enz. jullie vrouwen kennen de processen wel.
|
![]() |
|
off topic: ik vind ook iemand van me klas wel leuk.. maar tot nu toe is hij gewoon een goede vriend en dat moet ik maar even zo houden denk ik..
on topic: gewoon contact met hem zoeken, inderdaad hem net even langer aan kijken, hem subtiel laten merken dat je hem leuk vindt. gooi het er niet meteen heel dik boven op, maar doe het rustig aan. succes ermee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Buiten school contact met hem zoeken door bv. zijn msn te vragen of na schooltijd hem vragen iets mee te gaan drinken. Dan leert hij jou ook kennen als jou, ipv als dat ene klasgenootje. En verder gewoon doen wat je altijd doet
![]() Ik heb mijn vriend trouwens ook op school leren kennen; toen we iets met elkaar kregen zaten we ook in de zesde. We zaten vanaf de eerste bij elkaar in de klas. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
ARTistiek |
M'n eerste verhaal.. isaaa | 1 | 29-05-2002 20:19 | |
Psychologie |
Met iemand praten maakt het meestal erger Mytana | 11 | 20-03-2002 12:33 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |