Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   aandacht geven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=951450)

druiveke 10-09-2004 19:32

aandacht geven

hey misschien is dit wel wat doms, moeilijk .. maar ik wou het toch wel even voorleggen...

via via leer je bij het uitgaan iemand kennen...
je hebt zijn gsmnr, zijn email adres...
hij was wel knap en lief enzo

maar in welke mate en hoe probeer je mekaar beter te leren kennen?

hij zie me dat hij verlegen was enz...

maar :s als ik hem teveel aandcaht zou geven.. stel dan dat hij het zagerig vind?
of als hij net die aandacht wil?

ik wil hem tonen dat hij er wel leuk uitzag maar wil natuurlijk niet overdrijven :s

Fade of Light 10-09-2004 19:50

Welke mate elkaar leren kennen? Gewoon geen grens trekken, wat is dat voor een onzin....

Je praat gewoon (via msn/gsm/in het echt) met elkaar wanneer jullie beiden willen.
Je kan gewoon over dagelijkse dingen lullen of/en soms een vraag stellen om hem beter te leren kennen. Alles bij elkaar geeft een beter beeld van hem en dan ga je met elkaar om en blabla. Als ie de aandacht niet wil, merk je dat vanzelf.

Je moet hem niet elke dag bellen...soms hem niet op msn aanspreken en kijk je of hij jou aanspreekt, dan zit het goed.

filia dei 10-09-2004 19:59

Ik weet wel wat je bedoelt denk ik.
En 't is wel moeilijk. Maar meestal kan je uit een gezicht een hoop aflezen. Dus gewoon een keertje wat uitproberen kijken hoever je kan gaan en of ie het op prijs stelt. Doet ie dat wel dan kan je er mee door gaan. Vidn ie 't niet leuk dan doe je 't niet meer. Mijn ervaring is dat je met één dingetje niet zoveel fout kan doen.

love is life 11-09-2004 10:46

Voeg hem toe op je msn en stuur hem dan dat je hem hebt toegevoegt en als hij zich aanmeld begin je met het klassieke van "hey hoe gaat het ermee" en je ziet wel hoe het loopt meestal ben je midner verlegen op msn dus dat zal bij hem ook wle het gevall zijn denk ik ;)

succes ermee

sybje 11-09-2004 10:53

wees gewoon eerlijk, zeg dat je hem er wel goed uit vond zien, dan kan je er subtiel achter zetten, ik ben je niet aan het versieren hoor. Jongens/mannen vinden het ook wel eens leuk om te horen dat we er goed uitzien. Dus gewoon eerlijk zijn en het is niet te slijmerig.

Kijk wat zijn reactie is, kan je een hoop van opmaken.

Mr.Oizo 11-09-2004 20:10

Citaat:

druiveke schreef op 10-09-2004 @ 19:32 :
hey misschien is dit wel wat doms, moeilijk .. maar ik wou het toch wel even voorleggen...

via via leer je bij het uitgaan iemand kennen...
je hebt zijn gsmnr, zijn email adres...
hij was wel knap en lief enzo

maar in welke mate en hoe probeer je mekaar beter te leren kennen?

hij zie me dat hij verlegen was enz...

Hehehe, het lijkt precies op hoe het is gegaan tussen mijn ex en mij. :D

Citaat:

maar :s als ik hem teveel aandcaht zou geven.. stel dan dat hij het zagerig vind?
of als hij net die aandacht wil?

ik wil hem tonen dat hij er wel leuk uitzag maar wil natuurlijk niet overdrijven :s

Gewoon elkaar beter leren kennen op MSN en de telefoon. Ik had ook gezoend met mijn ex, maar wilde eigenlijk nog niets. Eerst beter leren kennen, dus nummers en e-mail uitgewisseld. In 2 weken vaak uren liggen te chatten. Maar een van haar eerste SMS'jes nadat we gezoend hadden was zo van: " * vraag * ... * nog een vraag * Ja sorry ik wil niet nieuwsgierig overkomen, maar ik wil gewoon veel over je weten want ik vind je leuk etc."
Ik denk dat zij ook zo heeft zitten te denken de eerste dagen. Probeer er via zo'n middelen achter te komen of hij echt de aandacht wil en of hij ook in jou geïnteresseerd is. Na een aantal telefoontjes / chatsessies / eventueel ontmoetingen moet je dat wel kunnen aanvoelen. Waarschijnlijk zegt hij ook wel eerlijk na een tijdje wat hij van je vindt. Laat het dus op je af komen. (y)

druiveke 12-09-2004 13:04

op chat komt hij zelden....
aventoe een smsje maar toch...

wanneer we samen uitgaan (kende hem voordien niet) stata hij wel cosnatnt bij me, betaald alles enz...
probeert te praten enz...
lief slaapwel smsje...

maar toch :s

nu is er niets gepland om nog wat samen te doen
dan dnek ik 'waarom vraagt hij niet om wat te gaan drinken of filmpje...

maar zelf vragen durf ik niet denk ik
ik zit nog steeds met het beeld 'de jonge moet het vragen'

Fade of Light 12-09-2004 13:16

Citaat:

druiveke schreef op 12-09-2004 @ 13:04 :
Pffft, ga dan maar ook alvast in de keuken staan.

Mr.Oizo 12-09-2004 17:09

Citaat:

druiveke schreef op 12-09-2004 @ 13:04 :
(n)
Zelf vind ik het echt grote onzin dat tegenwoordig het initiatief nog altijd van de jongen moet komen. Als je als meisje toch iemand leuk vindt of een leuk iemand ziet, stap je daar toch gewoon op af? :o Maja das mijn mening...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.