Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Pijpen en dan met hem naar bed.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=95553)

Luvlytallie 18-05-2002 13:40

Pijpen en dan met hem naar bed....

heyhey allemaal!!!

Stel je voor... Eerst pijp ik m'n vriend, Daarna ga ik met hem naar bed is het dan zo dat het dan langer duurt voordat ie klaarkomt of niet??? En is het dan ook minder als ie komt als je hem eerst pijpt??? Doen jullie dit ook wel is of uh... Is dit weer wat stoms waar ik aan zat te denken!!!
En trouwens mensen... Gister was m'n eerste keer en het ging best wel goed!!! Toen hij eenmaal in me was, ging het goed!!! En het was lekker!! helemaal geen pijn!!! Dus ik leer het niet meer af!!!

:D :D :D :D (y)

Groetjes!!!

birdy 18-05-2002 14:01

hee leuk dat je eerste keer zo leuk was!
het is wel zo dat het soms langer duurt maar das niet standaard zo. en dat er minder uitkomt weet ik eigenlijk niet. maar wij doen dat wel eens jah dus het is niets raars dat je daar aan zat te denken

Luvlytallie 18-05-2002 14:03

Citaat:

birdy schreef:
hee leuk dat je eerste keer zo leuk was!
het is wel zo dat het soms langer duurt maar das niet standaard zo. en dat er minder uitkomt weet ik eigenlijk niet. maar wij doen dat wel eens jah dus het is niets raars dat je daar aan zat te denken

Okey gelukkig maar!!! Thx Birdy!!!:)

MissBi@tch 18-05-2002 16:57

kewl dat je eerte keer zo tof was man! bij mij was t wel lekker maar als ik nu vergelijk dan stelde t toch eigenlijk weinig voor :D kben nu veeeeeeeeeeeeel beter af :P

GeNeVa 18-05-2002 21:09

Om als eerste maar even goed antwoord te geven op je vragen:

Het kan heel goed dat het langer duurt als je hem van te voren pijpt, uit eigen ervaring weet ik, dat het meestal wel zo is en echt heeeeel af en toe gaat het wel snel.

And het kan ook heel goed dat er dan minder uitkomt, omdat tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel, dus zal er tijdens het pijpen wel wat voorvocht vrijkomen, and ja dan is de zaadlozing ook minderr...

Günther 18-05-2002 21:19

Citaat:

GeNeVa schreef:

tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel

haha zacht uitgedrukt :D

GeNeVa 18-05-2002 21:23

gigig.. lol@black angel!

Günther 18-05-2002 21:41

Citaat:

GeNeVa schreef:
gigig.. lol@black angel!
:D :o

Booster 18-05-2002 23:50

Persoonlijk zou ik verwacht dat als je hem eerst pijpt, hij juist sneller klaarkomt in plaats van langzamer... Je kunt hem natuurlijk eerst pijpen en dan stoppen en het weer wat laten zakken, om daarna met hem gaan vrijen.

Fijn om te horen dat je eerste keer zo fijn was, dat is altijd goed om te horen :)

Whuzz 19-05-2002 07:32

Als je hem eerst pijpt ZONDER hem te laten klaarkomen, dan zal hij daarna juist sneller klaarkomen, omdat zijn opwinding dan groter is.
Als je hem tijdens het pijpen WEL laat klaarkomen, dan zal het daarna langer duren. De 2e keer klaarkomen duurt meestal een stuk langer dan de eerste keer.

~Dark Voice~ 19-05-2002 11:44

Citaat:

Whuzz schreef:
Als je hem eerst pijpt ZONDER hem te laten klaarkomen, dan zal hij daarna juist sneller klaarkomen, omdat zijn opwinding dan groter is.
Als je hem tijdens het pijpen WEL laat klaarkomen, dan zal het daarna langer duren. De 2e keer klaarkomen duurt meestal een stuk langer dan de eerste keer.

Jah, ik begreep dus ook al niet helemaal of ze bedoelde met of zonder klaarkomen, maar wat je zegt klinkt wel aannemelijk :)

M@TRIX 19-05-2002 19:57

als je eerst pijpt issie al half op weg mar dan issie ook extra geil...

Bazz 19-05-2002 20:17

Citaat:

Luvlytallie schreef:
heyhey allemaal!!!

Stel je voor... Eerst pijp ik m'n vriend, Daarna ga ik met hem naar bed is het dan zo dat het dan langer duurt voordat ie klaarkomt of niet??? En is het dan ook minder als ie komt als je hem eerst pijpt??? Doen jullie dit ook wel is of uh... Is dit weer wat stoms waar ik aan zat te denken!!!
En trouwens mensen... Gister was m'n eerste keer en het ging best wel goed!!! Toen hij eenmaal in me was, ging het goed!!! En het was lekker!! helemaal geen pijn!!! Dus ik leer het niet meer af!!!

:D :D :D :D (y)

Groetjes!!!

Ligt eraan, als hij klaargekomen is bij/door het pijpen duurt het iig langer, en is meestal ook minder... maar wel TE beter voor je dat alles zo goed is gelopen :D

GiFkOnIJn 19-05-2002 20:21

Citaat:

GeNeVa schreef:
Om als eerste maar even goed antwoord te geven op je vragen:

Het kan heel goed dat het langer duurt als je hem van te voren pijpt, uit eigen ervaring weet ik, dat het meestal wel zo is en echt heeeeel af en toe gaat het wel snel.

And het kan ook heel goed dat er dan minder uitkomt, omdat tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel, dus zal er tijdens het pijpen wel wat voorvocht vrijkomen, and ja dan is de zaadlozing ook minderr...

Euuh.. Het is VOORvocht, en niet een begin-lading van het sperma ofzo.. :) Dat heeft weinig met elkaar van doen. Als ik jou therorie zou volgen dan betekend dat, dat als je een jongen maar lang genoeg opgeilt hij zoveel vocht verliest dat er geen sperma uit komt... don't think so.

En dan nog even de vraag; 2e (danwel 3e..) keer orgasme duurt idd (bijna) altijd langer dan de eerste keer.. als je er tenminste voor zorgt dat ie niet meteen in slaap valt huh ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.