![]() |
|
Om als eerste maar even goed antwoord te geven op je vragen:
Het kan heel goed dat het langer duurt als je hem van te voren pijpt, uit eigen ervaring weet ik, dat het meestal wel zo is en echt heeeeel af en toe gaat het wel snel. And het kan ook heel goed dat er dan minder uitkomt, omdat tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel, dus zal er tijdens het pijpen wel wat voorvocht vrijkomen, and ja dan is de zaadlozing ook minderr...
|
Persoonlijk zou ik verwacht dat als je hem eerst pijpt, hij juist sneller klaarkomt in plaats van langzamer... Je kunt hem natuurlijk eerst pijpen en dan stoppen en het weer wat laten zakken, om daarna met hem gaan vrijen.
Fijn om te horen dat je eerste keer zo fijn was, dat is altijd goed om te horen ![]()
|
Als je hem eerst pijpt ZONDER hem te laten klaarkomen, dan zal hij daarna juist sneller klaarkomen, omdat zijn opwinding dan groter is.
Als je hem tijdens het pijpen WEL laat klaarkomen, dan zal het daarna langer duren. De 2e keer klaarkomen duurt meestal een stuk langer dan de eerste keer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt eraan, als hij klaargekomen is bij/door het pijpen duurt het iig langer, en is meestal ook minder... maar wel TE beter voor je dat alles zo goed is gelopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan nog even de vraag; 2e (danwel 3e..) keer orgasme duurt idd (bijna) altijd langer dan de eerste keer.. als je er tenminste voor zorgt dat ie niet meteen in slaap valt huh ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
Sex? Sushigirl | 20 | 26-06-2005 16:02 | |
Seksualiteit |
Seks niet leuk vinden... Icqfreak | 23 | 27-01-2005 17:28 | |