![]() |
spelletjes voor op GR
Heej!
Hoe kan ik spelletjes op mijn grafisch rekenmachine zetten? Ik zag net op scholieren.com een hele lijst met spelletjes, maar het downloaden van een spelletje lukt niet echt. En ik vraag me af hoe dat spelletje dan op mijn rekenmachine kan komen... :confused: Alvast bedankt!!! xxx |
van een ander overnemen?
|
ow, dus niet via internet?
|
van internet afhalen kan alleen als je een speciale kabel hebt (en dus niet die kabel die je er bij hebt gekregen)
|
Zulke mensen als jij moeten gewoon ver uit de buurt van techniek blijven, straks gebeuren er ongelukken.
Maar misschien is een datakabel een idee? Kun je (in theorie) zelf maken. |
in praktijk ook
hier staat hoe |
idd zelf maken is wel een aanrader want die dingen zijn duur :eek: mjaja arme scholier :o
|
ey allemaal
ik heb een probleempje, ik heb dat gedoe van TI Link Graph enzo allemaal op mn pc staan, en ik kan de programma's ook wel op mn rekenmachine krijgen, maar als ik ze dan opstart (op mn rekenmachine dus) krijg ik steeds een foutmelding... heeft iemand enig idee hoe dat komt???? ik volg egt waar helemaal de gebruiksaanwijzing op scholieren.com ... HELP!!!! :confused: |
wat heeft dit met exacte vakken te maken?
|
Inderdaad. Door dat rotding is het niveau van het wiskundeonderwijs ontzettend laag geworden. Waarom zou je überhaupt spelletjes op dat stomme ding willen. Daar zijn toch gameboys e.d. voor. En op school ga je toch nie gamen zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast is de GR wel een hele uitkomst bij statistiek. Het verwerken van gegevens adhv lijsten etc. is veel sneller en bespaard je veel (onzinnig) rekenwerk. |
Citaat:
Ik ben het wel met je eens dat het voor statistiek erg handig kan zijn. |
Citaat:
|
Volgend jaar mag ik dat ding toch nie meer gebruiken.
|
mag je niet gebruiken op de uni dan --> ikke wel :D (weet alleen nog niet of het met epidemiologie is toegestaan). Met biomechanica was ie wel toegestaan.
|
Citaat:
het enige wat je dan op tentamens mag gebruiken is pen en papier. |
Citaat:
Heb je een paar klasjes overgeslagen sdekivit ? Ik denk btw dat het hier een beetje off-topic wordt :P |
nee niks overgeslagen --> 2 jaar korter over de basisschool gedaan (3+4 en 7+8 in 1 jaar, maar wel alles gedaan ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: Nijmegen dus.. naja.. in Eindhoven leren we tenminste uit ons hoofd (op papier) matrices te inverteren :p |
Welke TI heb je, ik heb nl de 84+, spelletjes overzetten is niet zo moeilijk (ik heb er zelf genoeg)
installeer dat gedoe van de cd die je erbij kreeg start TI deviceexplorer op en zorg dat je TI aanstaat en je de lange kabel in de usb poort hebt gestopt, dan volgt een soort verkenner, sleep gewoon je programmas van (bijv) Mijn Documenten naar die explorer en wacht even, als het goed is is het gelukt (als je genoeg ruimte hebt natuurlijk :P) De meeste programmas (in totaal 30 custom programmas) zijn gewoon voor school, ik maak ze zelf even voor een pw, en daarna gooi ik ze er weer ervanaf |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een ti-84 plus, de basic games doen het prima maar de assambly en ion games(het instaleren van ION lukt niet)niet, weet iemand hoe ik dit moet oplossen/verhelpen
|
Citaat:
hier vind je informatie over de ti-84+ met MirageOS: http://www.linkkabel.nl/tut.htm tutorial nummertje 13 & 15. |
Citaat:
is toevallig wel de mooiste studie die er bestaat! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |