![]() |
Juiced
De meeste van jullie hebben er vast al van gehoord
maar voor diegene die het nog niet gezien hebben; Juiced |
plaats de volgende keer wat meer info en wat screenshots, aub.
Ik zal het deze keer wel ff voor je doen. Citaat:
http://www.juicegames.com/images/con...ced/shot_1.jpg http://www.juicegames.com/images/con...ced/shot_4.jpg http://www.juicegames.com/images/con...ed/shot_21.jpg download hier de demo. |
Ik vind die demo dus echt gewoon KUT...
Het rijdt voor geen meter (lees realistisch:P). Ik hoopte meer op een betere NfS:U, aangezien dat spel gewoon relaxt was en race games moeten niet elke x weer helemaal anders zijn:p gewoon weer net ietsje bter en ik wil em wel hebben:D |
[QUOTE]freyk schreef op 16-09-2004 @ 19:29 :
[B]plaats de volgende keer wat meer info en wat screenshots, aub. Ik zal het deze keer wel ff voor je doen. er stond un link bij met un klein verhaaltje en als de mensen dat interressant vinden kunnen ze zelf ook wel verder zoeken hoor, had niet zoveel tyd en de demo is idd kut ja full speed door de bochten maar ik denk dat dat bij de volledige versie wel anders is ik ga hem iig ff spelen om te kijken of ut leuk is die filmpjes zien er wel leuk uit |
Het feit dat er een honda civic inzit, is voor mij reden genoeg om dit spel niet te checken.
Burnout de gexte :cool: |
Citaat:
je maakt weer un goeie indruk moet ik zeggen (y) |
Je maakt weer 'un goeie' zin knul, blijf zo doorgaan (Y)
|
Citaat:
|
Mensen die bijdehand zijn, komen over het algemeen verder in het leven dan mensen die intelligent zijn (Y)
Maargoed, mijn reply was hartstikke serieus. Need for speed underground vond ik al vervelend met al die kermiswagens, maar daar zat tenminste geen honda civic in. |
Citaat:
Citaat:
maar der zitten niet aleen maar zulke "ricers" in ook muscle cars enzo omdat er 1 auto in zit die je niet bevalt wil je heel het spel gelijk niet meer spelen, vind ik un beetje overdreven dat is dus ook geen gran turismo en GTA: Vice City etc. voor jou? ow en in NFS:U zit trouwens wel un civic knul ;) |
kan best, ik heb het spel nooit gespeeld, alleen oppervlakkig bekeken.
Gta vind ik saai, en gran turismo speel ik nooit om de simpele reden dat niemand zo stom was om een ps2 te kopen in mijn omgeving :cool: |
Citaat:
maar STEL dat ze nou in un aankomende game (die jij leuk vind, HL2 bv.) un honda civic stoppen dan hoef je het niet meer? :D |
Het is vrij futiel om daarover te discussieren, niet?
|
Citaat:
|
Kan je alsjeblieft ophouden met dat ge 'un' ?
|
Citaat:
En jij doet misschien je best om keurige zinnen te maken maar daar valt ook nog wel wat op aan te merken als ik ook bijdehand ga doen :rolleyes: En voor zover ik het nou kan weten; I don't like you :) Je komt over alsof je zon vervelende dude bent die zichzelf heel wat vind (n) Als je voor de rest nog wat te vertellen hebt dan PM je maar, staat al genoeg offtopic shit hier |
Citaat:
Het is meer mensen die socail intelligent zijn komen verder in leven dan de slimme intelligenten, maar hij heeft gelijk, En stop met dat un(d) maffe duitser |
Citaat:
|
zozo weer een hoop stoere praat
maargoed, mij lijkt et ook niks hehe |
als jullie discussie betreffende de civic reffereerd naar de eerste screenshot moet ik jullie teleurstellen want dat is een crx, zoniet, ga gerust door.
|
Citaat:
nou heb ik zeker wel jullie levensgeluk verhoogt door "een" te typen, niet dan? :p |
Laten we zeggen dat een honda uberhaupt genoeg reden is :cool:
|
Site STFU
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |