![]() |
|
De meeste van jullie hebben er vast al van gehoord
maar voor diegene die het nog niet gezien hebben; Juiced
|
![]() |
||
plaats de volgende keer wat meer info en wat screenshots, aub.
Ik zal het deze keer wel ff voor je doen. Citaat:
![]() ![]() ![]() download hier de demo.
|
[QUOTE]freyk schreef op 16-09-2004 @ 19:29 :
[B]plaats de volgende keer wat meer info en wat screenshots, aub. Ik zal het deze keer wel ff voor je doen. er stond un link bij met un klein verhaaltje en als de mensen dat interressant vinden kunnen ze zelf ook wel verder zoeken hoor, had niet zoveel tyd en de demo is idd kut ja full speed door de bochten maar ik denk dat dat bij de volledige versie wel anders is ik ga hem iig ff spelen om te kijken of ut leuk is die filmpjes zien er wel leuk uit
||
Citaat:
je maakt weer un goeie indruk moet ik zeggen ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
maar der zitten niet aleen maar zulke "ricers" in ook muscle cars enzo omdat er 1 auto in zit die je niet bevalt wil je heel het spel gelijk niet meer spelen, vind ik un beetje overdreven dat is dus ook geen gran turismo en GTA: Vice City etc. voor jou? ow en in NFS:U zit trouwens wel un civic knul ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 22:01. |
![]() |
||
Citaat:
maar STEL dat ze nou in un aankomende game (die jij leuk vind, HL2 bv.) un honda civic stoppen dan hoef je het niet meer? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En jij doet misschien je best om keurige zinnen te maken maar daar valt ook nog wel wat op aan te merken als ik ook bijdehand ga doen ![]() En voor zover ik het nou kan weten; I don't like you ![]() Je komt over alsof je zon vervelende dude bent die zichzelf heel wat vind ![]() Als je voor de rest nog wat te vertellen hebt dan PM je maar, staat al genoeg offtopic shit hier
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou heb ik zeker wel jullie levensgeluk verhoogt door "een" te typen, niet dan? ![]()
|
Site STFU
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Need for speed: Underground 2 Marcade | 214 | 06-01-2005 16:20 | |
Lifestyle |
Fototopic Oktober spunky | 490 | 09-10-2003 21:35 | |
Muziek |
FOTOTOPIC - Laat hier je onweerstaanbaarheid, emo-heid óf trash-pet zien :) STP | 234 | 15-08-2003 19:17 | |
Werk, Geld & Recht |
kleedgeld light fighter | 84 | 21-03-2003 18:19 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag aan? (dag xxxxxx uit de wat heb je aan geschiedenis) Black Sugar | 487 | 18-02-2003 07:56 | |
Muziek |
Dj promiss TECHNique | 7 | 04-02-2003 09:10 |