![]() |
We hebben niet veel meer om over te praten
Als je al een tijdje een relatie hebt, dan weet je al veel van elkaar af en heb je al heel wat gesprekken gehad.
Zeker als je elkaar bijna elke dag ziet, blijf je wel bij. Er valt dan niet meer zoveel bij te praten. Vaak zitten mijn vriendin en ik gewoon een beetje tv te kijken of een spelletje ofzo, of wat muziek luisteren. We zitten echt niet heel de avond te kletsen. En het gaat helemaal goed zo, maar ik vraag me af of dat bij iedereen zo gaat, en dat het niet inhoud dat wij nu al aan het uitgroeien zijn tot een saai stelletje. (IS trouwens helemaal niet zo hoor.) |
Ja, er zijn dagen dat je niets te vertellen hebt. Als je niet werkt of naar dezelfde school gaat, dan heb je het allebei gezien en je moet het niet vertellen... Maar daar is niets verkeerd mee, als je je goed voelt bij elkaar. Oude koppels zitten ook in cafes en op terrasjes gewoon, kijkend naar de massa die voorbij komt. Die hoeven waarschijnlijk ook niets tegen elkaar te zeggen, ze zijn de hele dag bij elkaar, dus er is niets om over te praten...
Mijn vriend en ik praten ook niet zoveel meer. Af en toe een diep gesprek, maar meestal niet... |
Ja, precies. Is allemaal heel gewoon. Je kan ook al uren doorbrengen door alleen bij elkaar te zijn.
|
Citaat:
|
:o Nie so best he? Volgens mij is un gewone goeie relatie altijd dat je wa te lulluh hebt, toch????
|
eh tja je hoeft toch nie altijd te prate nossow, stiltes kunnen ook fijn zijn, maar ja, hjeb al 8 en halve maand met mn vriendin en we belen elkaar echt elke dag n paar keer en echt altijd cool en ook als ik bij dr ben ensow...echt raar maar we raken nooit uitgepraat...
|
ik vrij ondertussen meer dan een jaar, en wij hebben ook best veel dagen dat we niet weten wat zeggen.
maar soms zitten we dan weer aan de telefoon en zitten we anderhalf uur te zeveren of een interessante discussie te houden of te vertellen over onze dag, een andere keer schrijf ik een brief van vijftien bladzijden (hij schrijft niet vaak... :)), en op zo'n momenten merk je toch dat je elkaar best veel te vertellen hebt. en je blijft elkaar opnieuw leren kennen, dan gebeurt er iets en dan praat je daarover, en dan merk je dat er best nog veel interessante dingen aan je partner zijn die je nog ontdekken moet... zo blijft een relatie de moeite waard... echt helemaal uitgepraat ben je nooit neem het van mij aan :) *blue* |
Citaat:
Der gebeurt elke dag ietsken in het leven.... Maar toch blijf ik er aan twijfelen of het wel goed is voor de relatie als je elkaar elke dag ziet.... Ik ga naar een andere school (hogeschool dan wel :) ) dan mijn vriendin... en bij mij alsook bij haar gebeurt elke dag ietsken... en dan zitten wij dat zo te bespreken op 't internet of telefoon... greetz DJken |
Hmmzzz...
ik ga al aardig lang met mijn vriend, en ik kan nou niet zeggen dat er niets is om over te praten.... Als je met z'n tweetjes dingen onderneemt, heb je altijd wel iets om over te praten... en stiltes vallen er meestal wel, maar op het juiste moment... en stiltes zijn helemaal niet erg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |