Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vrij ondertussen meer dan een jaar, en wij hebben ook best veel dagen dat we niet weten wat zeggen.
maar soms zitten we dan weer aan de telefoon en zitten we anderhalf uur te zeveren of een interessante discussie te houden of te vertellen over onze dag, een andere keer schrijf ik een brief van vijftien bladzijden (hij schrijft niet vaak... ![]() en je blijft elkaar opnieuw leren kennen, dan gebeurt er iets en dan praat je daarover, en dan merk je dat er best nog veel interessante dingen aan je partner zijn die je nog ontdekken moet... zo blijft een relatie de moeite waard... echt helemaal uitgepraat ben je nooit neem het van mij aan ![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Der gebeurt elke dag ietsken in het leven.... Maar toch blijf ik er aan twijfelen of het wel goed is voor de relatie als je elkaar elke dag ziet.... Ik ga naar een andere school (hogeschool dan wel ![]() greetz DJken |
![]() |
|
Hmmzzz...
ik ga al aardig lang met mijn vriend, en ik kan nou niet zeggen dat er niets is om over te praten.... Als je met z'n tweetjes dingen onderneemt, heb je altijd wel iets om over te praten... en stiltes vallen er meestal wel, maar op het juiste moment... en stiltes zijn helemaal niet erg
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wie kan me helpen... -x-Sanne-x- | 5 | 16-12-2006 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Psychologie |
Niet veel te zeggen, niet veel vrienden... Squidward | 35 | 06-08-2004 12:31 | |
Psychologie |
niets meer om voor te leven Mira Dos Santos | 12 | 11-02-2004 07:16 |