![]() |
[GSM] Sony Ericsson T630
Sony Ericsson T630
Iemand ervaring met dit mobieltje? Eventueel kan ik ook de Siemens CX65 nemen. Alleen die vind ik lelijk en hij is minder goed als je de functies met elkaar vergelijkt. Het is een telefoon die toch twee jaar mee moet kunnen. Goed idee of niet? |
Zelf heb ik de SE T610, die alleen verschilt met de T630 op basis van scherm, uiterlijk en ik dacht nog een punt, maar is voor de rest hetzelfde. Het is geen absolute baggertelefoon, maar ik erger me vaak aan dat het ding enorm langzaam is. Denk dat dit ook geldt voor de T630. Ik vind de Siemens CX65 er wel goed uitzien, maar da's ook een kwestie van smaak en ik heb nog niet de specificaties vergeleken.
|
ja hoor, t630 is voor zijn prijs een alleraardigst apparaatje, zou em zeker nemen.
|
Citaat:
Citaat:
Nadeel van de T630 blijft wel dat de camera gelijk is gebleven aan de T610 (vrij lage kwaliteit). Verder ben ik nog steeds uiterst tevreden over m'n T610 en lijkt me de T630 dan ook zeker aan te raden. Abonnement van 2 jaar ben ik niet zo'n fan van, maar dat is een ander verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Abo van twee jaar is idd een risico. Ik denk er nog over na... Iemand toevallig ervaring met hoe snel hij is? Ik wil absoluut geen mobiel die niet direct reageert op zijn toetsen (Zoals de siemens C45 bijv.) |
Citaat:
dreen: je moet bedenken hoe belangrijk je die camerafunctie vindt. Als je van plan bent 'm niet veel te gebruiken, is het waarschijnlijk in orde. Als je 'm aanziet voor een behoorlijk fototoestel, zit je mis. Zou ik meenemen in de overweging :) |
Citaat:
Ik ga er niet van uit dat ik er mooie foto's mee kan maken, maar leuke achtergronden voor m'n mobiel dan...? |
Citaat:
Citaat:
|
heb hem ook de eerste 3 maanden was ik positief.. daarna begon hij kuren te krijgen.. o.a het niet meer op willen laden... en moeilijk opladen. sinds 2 weken doet hij helemaal nix meer.. moet hem dus opsturen en hoop dat ik een nieuwe krijg..
verder is het een erg lekker telefoontje |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me erg klote, dat soort dingen... (n) :s |
Citaat:
(M'n vader neemt het abo, ik koop een telefoontje van hem over.) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd. |
Dank jullie wel. :) Lijkt me idd een goede koop.
|
Citaat:
Dat niet willen opladen komt bij SonyEricssons vaak door stof aan de onderkant,daar waar de oplader ingaat,als je dat schoonhoud en af en toe ff alles ontstoft dan is er niks aan de hand. Hoeveel moet je ervoor betalen van je vader? de laagste nieuwprijs van de t630 is 189E .( 01/09/'04 ) dat je t weet;). |
Citaat:
(Het is nog niet helemaal rond, m'n vader twijfelt nog..) |
Vorige week had ik de T630 besteld icm 1-jarig Telfort 200 abonnement. Keurig op tijd binnen, maar toen ik em opgeladen had bleek het telefoonboek al vol te staan met nummers en er stonden ook foto's op :mad: . Hij zat in het plastic dus het was gewoon zeer slordig/asociaal van sony ericsson. Ik heb em teruggestuurd en krijg gewoon een nieuwe van die toko, maar het idee dat SE gebruikte telefoons terug in de roulatie brengt (zonder ze fatsoenlijk te wissen!) vind ik toch niet echt fijn.
|
Citaat:
|
:cool: Ik heb hem. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog ff een vraagje: Als ik het achterkantje eraf haal dan kan de batterij er zo uit vallen. Ik heb dit echt nog nooit eerder gezien bij een telefoon, is het wel normaal?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |