Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 14:58
Miracle
Miracle is offline
Sony Ericsson T630
Iemand ervaring met dit mobieltje?

Eventueel kan ik ook de Siemens CX65 nemen. Alleen die vind ik lelijk en hij is minder goed als je de functies met elkaar vergelijkt.

Het is een telefoon die toch twee jaar mee moet kunnen. Goed idee of niet?
Oud 18-09-2004, 15:28
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Zelf heb ik de SE T610, die alleen verschilt met de T630 op basis van scherm, uiterlijk en ik dacht nog een punt, maar is voor de rest hetzelfde. Het is geen absolute baggertelefoon, maar ik erger me vaak aan dat het ding enorm langzaam is. Denk dat dit ook geldt voor de T630. Ik vind de Siemens CX65 er wel goed uitzien, maar da's ook een kwestie van smaak en ik heb nog niet de specificaties vergeleken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:25
Tiño
Tiño is offline
ja hoor, t630 is voor zijn prijs een alleraardigst apparaatje, zou em zeker nemen.
Oud 18-09-2004, 20:29
Koen
Koen is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 18-09-2004 @ 16:28 :
Zelf heb ik de SE T610, die alleen verschilt met de T630 op basis van scherm, uiterlijk en ik dacht nog een punt, maar is voor de rest hetzelfde.
Andere punt; nieuwere software op de T630.

Citaat:

Het is geen absolute baggertelefoon, maar ik erger me vaak aan dat het ding enorm langzaam is. Denk dat dit ook geldt voor de T630. Ik vind de Siemens CX65 er wel goed uitzien, maar da's ook een kwestie van smaak en ik heb nog niet de specificaties vergeleken.
De software van de T630 moet sneller zijn. Scherm is ook verbeterd zoals je zei, waardoor deze beter te lezen is in volle zon.

Nadeel van de T630 blijft wel dat de camera gelijk is gebleven aan de T610 (vrij lage kwaliteit). Verder ben ik nog steeds uiterst tevreden over m'n T610 en lijkt me de T630 dan ook zeker aan te raden. Abonnement van 2 jaar ben ik niet zo'n fan van, maar dat is een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Tiño schreef op 18-09-2004 @ 20:25 :
ja hoor, t630 is voor zijn prijs een alleraardigst apparaatje, zou em zeker nemen.
Ik krijg hem gratis. Dus geen idee wat hij zou moeten kosten.
Oud 18-09-2004, 20:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Koen schreef op 18-09-2004 @ 21:29 :
Nadeel van de T630 blijft wel dat de camera gelijk is gebleven aan de T610 (vrij lage kwaliteit). Verder ben ik nog steeds uiterst tevreden over m'n T610 en lijkt me de T630 dan ook zeker aan te raden. Abonnement van 2 jaar ben ik niet zo'n fan van, maar dat is een ander verhaal.
Jammer van die camera. Maar misschien is dat niet zo belangrijk.
Abo van twee jaar is idd een risico. Ik denk er nog over na...

Iemand toevallig ervaring met hoe snel hij is? Ik wil absoluut geen mobiel die niet direct reageert op zijn toetsen (Zoals de siemens C45 bijv.)
Oud 18-09-2004, 21:24
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Citaat:
Koen schreef op 18-09-2004 @ 21:29 :
Andere punt; nieuwere software op de T630.

Nieuwe software? Ik dacht dat dat redelijk hetzelfde was gebleven... niet dus. Ben wel benieuwd of de T630 dan ook werkelijk sneller is dan de T610.

dreen: je moet bedenken hoe belangrijk je die camerafunctie vindt. Als je van plan bent 'm niet veel te gebruiken, is het waarschijnlijk in orde. Als je 'm aanziet voor een behoorlijk fototoestel, zit je mis. Zou ik meenemen in de overweging
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 18-09-2004 @ 22:24 :
dreen: je moet bedenken hoe belangrijk je die camerafunctie vindt. Als je van plan bent 'm niet veel te gebruiken, is het waarschijnlijk in orde. Als je 'm aanziet voor een behoorlijk fototoestel, zit je mis. Zou ik meenemen in de overweging
Je hoort sowieso van alle kanten dat het niet super is. Zelfs de beste niet...
Ik ga er niet van uit dat ik er mooie foto's mee kan maken, maar leuke achtergronden voor m'n mobiel dan...?
Oud 19-09-2004, 09:58
Koen
Koen is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 18-09-2004 @ 22:24 :
Nieuwe software? Ik dacht dat dat redelijk hetzelfde was gebleven... niet dus. Ben wel benieuwd of de T630 dan ook werkelijk sneller is dan de T610.
Nah de software is wel nagenoeg hetzelfde (op iets van 'My Friends' na, maar dat zal je toch niet vaak gebruiken). Echter is de firmware versie wel nieuwer dan de versie die standaard op de T610 zit, en die nieuwe schijnt beduidend sneller te zijn.

Citaat:
Ik ga er niet van uit dat ik er mooie foto's mee kan maken, maar leuke achtergronden voor m'n mobiel dan...?
Ik gebruik de camera vooral om af en toe een foto'tje te maken die ik aan contacten toevoeg zodat ik die foto zie als ze bellen. Achergronden kan je beter op je computer downloaden en dan via bluetooth of infrarood naar je GSM overzetten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 12:54
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
heb hem ook de eerste 3 maanden was ik positief.. daarna begon hij kuren te krijgen.. o.a het niet meer op willen laden... en moeilijk opladen. sinds 2 weken doet hij helemaal nix meer.. moet hem dus opsturen en hoop dat ik een nieuwe krijg..

verder is het een erg lekker telefoontje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 13:39
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
dreen schreef op 18-09-2004 @ 23:19 :
Je hoort sowieso van alle kanten dat het niet super is. Zelfs de beste niet...
ja, daar issie uitstekend voor, kost los +- 250 E , gratis bij je abo is goede deal, tenzij je 2jaar lang 50E per maand gaat betalen, dan is t al minder.
Oud 19-09-2004, 15:32
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 19-09-2004 @ 13:54 :
heb hem ook de eerste 3 maanden was ik positief.. daarna begon hij kuren te krijgen.. o.a het niet meer op willen laden... en moeilijk opladen. sinds 2 weken doet hij helemaal nix meer.. moet hem dus opsturen en hoop dat ik een nieuwe krijg..

verder is het een erg lekker telefoontje
Heb je meer mensen gehoord met dit soort klachten dan?
Lijkt me erg klote, dat soort dingen...
Oud 19-09-2004, 15:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Tiño schreef op 19-09-2004 @ 14:39 :
ja, daar issie uitstekend voor, kost los +- 250 E , gratis bij je abo is goede deal, tenzij je 2jaar lang 50E per maand gaat betalen, dan is t al minder.
Debitel Deze aanbieding.
(M'n vader neemt het abo, ik koop een telefoontje van hem over.)
Oud 19-09-2004, 16:51
Koen
Koen is offline
Citaat:
dreen schreef op 19-09-2004 @ 16:32 :
Heb je meer mensen gehoord met dit soort klachten dan?
Lijkt me erg klote, dat soort dingen...
Zal wel een kapotte batterij zijn geweest. Heb nog nooit dergelijke klachten gehoord over de T6x0 serie. Bekijk voor dat soort problemen anders ook even het T630 topic op GoT.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-09-2004 @ 17:51 :
Zal wel een kapotte batterij zijn geweest. Heb nog nooit dergelijke klachten gehoord over de T6x0 serie. Bekijk voor dat soort problemen anders ook even het T630 topic op GoT.
Heb er nog nooit mensen over gehoord.. heb ook geen idee of het de telefoon zelf of de accu is.. de oplader is het in ieder geval niet omdat hij wel mijn oude sony ericsson oplaad..

Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:10
Miracle
Miracle is offline
Dank jullie wel. Lijkt me idd een goede koop.
Oud 20-09-2004, 19:36
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
dreen schreef op 20-09-2004 @ 18:10 :
Dank jullie wel. Lijkt me idd een goede koop.

Dat niet willen opladen komt bij SonyEricssons vaak door stof aan de onderkant,daar waar de oplader ingaat,als je dat schoonhoud en af en toe ff alles ontstoft dan is er niks aan de hand.

Hoeveel moet je ervoor betalen van je vader? de laagste nieuwprijs van de t630 is 189E .( 01/09/'04 )
dat je t weet.
Oud 20-09-2004, 19:40
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Tiño schreef op 20-09-2004 @ 20:36 :
Hoeveel moet je ervoor betalen van je vader? de laagste nieuwprijs van de t630 is 189E .( 01/09/'04 )
dat je t weet.
Maximaal €50. Ruim onder die prijs die jij gaf dus. Goede deal?
(Het is nog niet helemaal rond, m'n vader twijfelt nog..)
Oud 20-09-2004, 19:56
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Vorige week had ik de T630 besteld icm 1-jarig Telfort 200 abonnement. Keurig op tijd binnen, maar toen ik em opgeladen had bleek het telefoonboek al vol te staan met nummers en er stonden ook foto's op . Hij zat in het plastic dus het was gewoon zeer slordig/asociaal van sony ericsson. Ik heb em teruggestuurd en krijg gewoon een nieuwe van die toko, maar het idee dat SE gebruikte telefoons terug in de roulatie brengt (zonder ze fatsoenlijk te wissen!) vind ik toch niet echt fijn.
Oud 20-09-2004, 20:21
Darko
Darko is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 20-09-2004 @ 20:56 :
Vorige week had ik de T630 besteld icm 1-jarig Telfort 200 abonnement. Keurig op tijd binnen, maar toen ik em opgeladen had bleek het telefoonboek al vol te staan met nummers en er stonden ook foto's op . Hij zat in het plastic dus het was gewoon zeer slordig/asociaal van sony ericsson. Ik heb em teruggestuurd en krijg gewoon een nieuwe van die toko, maar het idee dat SE gebruikte telefoons terug in de roulatie brengt (zonder ze fatsoenlijk te wissen!) vind ik toch niet echt fijn.
Dat kan ook de handel zijn geweest, die dat ding ff heeft uitgeprobeerd lijkt mij.
Oud 21-09-2004, 17:24
Miracle
Miracle is offline
Ik heb hem.
Oud 21-09-2004, 20:39
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Darko schreef op 20-09-2004 @ 21:21 :
Dat kan ook de handel zijn geweest, die dat ding ff heeft uitgeprobeerd lijkt mij.
ja dat gaven ze eerst als verklaring, maar de foto's worden nooit op een sim kaart opgeslagen en waren o.a op het strand genomen van een gezellige familie. De data waarop de foto's waren genomen lagen ook vrij ver uit elkaar.
Oud 21-09-2004, 21:26
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Tiño schreef op 20-09-2004 @ 20:36 :

Dat niet willen opladen komt bij SonyEricssons vaak door stof aan de onderkant,daar waar de oplader ingaat,als je dat schoonhoud en af en toe ff alles ontstoft dan is er niks aan de hand.

dat je t weet.
dat geloof ik best maar dat is erg schoon en daar ligt het ook niet aan. In de winkel waar ik hem gekocht heb hebben ze daar ook naar gekeken maar dat was gewoon erg schoon volgens hun.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 17:00
Miracle
Miracle is offline
Nog ff een vraagje: Als ik het achterkantje eraf haal dan kan de batterij er zo uit vallen. Ik heb dit echt nog nooit eerder gezien bij een telefoon, is het wel normaal?
Oud 23-09-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 23-09-2004 @ 18:00 :
Nog ff een vraagje: Als ik het achterkantje eraf haal dan kan de batterij er zo uit vallen. Ik heb dit echt nog nooit eerder gezien bij een telefoon, is het wel normaal?
Is normaal... je moet het achtterkantje gewoon laten zitten. Ik heb de voorloper en daar is het nog iets erger mee...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten