![]() |
Is hij weer... ga je vanavond uit en wat doe je aan?
Het is alweer een tijdje geleden dus misschien kan hij wel weer.
Wie gaat er uit? Vertel op! Waar ga je heen? En wat doe je aan? TS begint, dus: ik ga vanavond uit in de regionale discotheek waar veel vrienden & bekenden komen dus altijd goed. Vanavond komen er veel mensen want er zijn deze week Tsjechische uitwisselingsscholieren en die gaan ook allemaal mee uit. Ik heb ook een Tsjech, dus die moet straks ook mee. Wat ik aan ga doen weet ik nog niet echt, dat hangt er ook een beetje vanaf wat m'n Tsjech aan doet want ik wil er niet als een sl00rie uitzien in haar ogen. |
Ik ga natuurlijk naar het Eindhovense "altocafé" (omg) om daar te headbangen op Slayer met m'n Nile shirt aan en geile bitches spotten en zuipen en stoer doen met de matties...:rolleyes:
|
haha
|
ik ga vanavond eerst even langs een paar kroegen, mensen spotten. daarna naar de botte hommel voor een feestje met techno, electro en dnb.
en ik heb dit aan : http://www.boomspeed.com/altamira/636.jpg |
naar de stomme verjaardag van mijn oom
daarna naar magni, waar ik vermoedelijk niet langer dan een half uur zal blijven. Wat doe ik aan --> cure shirtje |
Ik ga naar een discotheek...
Heb gewoon een spijkerbroek aan met mijn kaizers orchestra shirtje en een paars/rood vest, maar die gaat uit denk ik |
Nee. Niks anders dan wat ik nu al aan heb.
|
Citaat:
altstad! verder heb ik een feestje van m'n gitarist waar ik natuurlijk het nodige ga consumeren. En ik hou heel punkverantwoord hetzelfde aan als wat ik vandaag heb gedragen. Misschien dat ik nog wel deo op doe ofzo... |
Citaat:
|
Ik blijf thuis.
Ik ben geen 'gaatveeluitmens'. |
Ik weet het nog niet, zie het vanavond wel (y)
|
Citaat:
gut wat een vreemde mensen daar. :| |
Nee, want ik woon in een pikdorp en heb geen zin om naar de stad te fietsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga vanavond naar de NOW&WOW voor business&pleasure, hihihi :o
en voor mn outfit moet je maar bij een ander topic kijken, :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Echte aanfluiting |
altijd leuk metalheads op zulke feesjes te zien
weten zich nooit een houding te geven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee want ik ben ziek :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ha, ik ga nu weg anders mis ik de laatste bus vanuit dit gehucht. :| |
Citaat:
|
nee want ik ben ziek en nog brak bah
oh, en dat ben ik in mn pyama |
Nee. Volgende week weer.
Ik ben nog brak van mijn geografisch onderzoek op Texel naar spreiding van cafés daar. |
Overigens ben ik erachter gekomen dat in De Koog de cafés zich alleen in de dorpstraat bevinden en dat in Den Burg een grote spreiding heeft qua cafés en dat er een grotere dorspkern is.
Mijn lorenz-curve en correlaties bevestigen dit nog eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Net paar erg drukke weekenden achter de rug gehad, en vooral ook dure weekenden. Nu even rust...
|
Gisteraaf naar Cyberia geweest, met Seabound <3 was geweldig.
Ik had mijn nieuwe afzaklaarzen aan <3, zwart rokje met paarse ruit/streep dingessen, zwart mouwloos truitje. Vanaaf ben ik brak en maandag moet ik fit zijn, dus ik ga maar niet uit. |
Ook ik ging gister naar Seabound (met Manon :D) en ik droeg een rood truitje met lichte pofmouwtjes, een zwarte rok van voile, een rode panty en zwarte veterlaarzen tot onder mijn knieën.
|
ik ben net in de ragste discotheek/kroeg ooit geweest hier in de stad, er lopen daar alleen kampers en sletjes en ik had een baggy broek aan + een grijze trui. :rolleyes: na een half uurtje vond ik het wel weer "leuk" geweest.
|
Ik blijf lekker thuis. Ben de laatste tijd veel te moe om uit te gaan.
|
Nee... heb gvd of een scheurtje in mijn bot of mijn pols verstuikt :( Heb er nu al 3 weken last van maar vandaag doet het echt zoveel pijn dat ik maar met chocoladetaart+laptop in bed lig... echt zwaar irritant want je wil ook met 2 handen typen :(
|
ik was gister naar brothers geweest.
had aan: zwart-witte bloemenpanty zwart rokje bretels zwart shirtje met broche geile ketting handschoentjes bling oorbellen armbandje en ringen geile laarze |
ik was gisteren wezen zuipen bij een maat van me. had heel lifestyle verantwoord aangetrokken de eerste dingen die ik op de vloer tegenkwam. vanavond ga ik ook weer zuipen en heb dan waarschijnlijk exact het zelfde aan(y)
|
Naja uit. nee.. was ff naar een vriend gegaan en droeg een zwart shirtje met glitterdingetjes erop, een gestreept dun sjaaltje, een spijkerbroek met scheuren en m'n zwarte ballerina's. Tegen de kou droeg ik een donkergroen fluwelen colbert-achtig jasje.
|
ik was gister naar een suffe discotheek met allemaal wannabe hippe jongens met jim-kuifjes en de muziek was niet leuk alleen op t einde gaan ze altijd grease draaien en dat is ook vet suf maar wel gezellig, ik had een levis broek aan met een hempdje met een draaitafel erop en een riem met sterretjes en allstars en vanavond ga ik denk ik kill bill 2 kijken in mn pyjama
|
ik ben gisteren naar de stad geweest en toen hulde ik me in:
-witte longsleeve met bloem op schouderblad,Guru -donkergrijze broek met rode ruiten,Diesel - bordeauxrode allstars -ketting aan broek |
Citaat:
Oh en ik bleek die gozer nog te kennen ook :p |
Gister naar een lokaal festivalletje in 1 of andere feestzaal geweest.
-Zwart vrij strak t-shirt -Iets wijdere zwarte broek met van die zijzakken -Kisten Even wat anders dan het gemiddelde skatebroeken, slipknotshirt-plebs wat er rondliep. |
Citaat:
Gister weer ouderswets het chagrijnige uitgaanstiep uithangen in de Altstadt. Hoogtepunt van de avond was dat ik m'n honger kon stillen in het lokale frietkot. Dieptepunt was de muziekkeus: Linkin Park, Marilyn Manson en Slipknot achter elkaar zorgden ervoor dat ik om half vier het hazenpad koos en op mijn stalen ros verdween in de regenachtige duisternis... |
Citaat:
|
gister naar de kermis geweest in silvolde
ik had aan: -roze hemdje met plooi iets -spijkerbroek -goudkleurig riempje -lange oorbellen -dunks haren in hoge staart en kuifding |
Citaat:
- Fietsch parkeren - Mezelf een weg door de menigte banen op weg naar zze stamkroeg - Jas verhangen - Muziekanalyse maken; wat draait die fag vanavond? - Een half uur true met de armen over elkaar tegen de bar en grim kijken - Er achter komen dat ik toch best honger heb gekregen van die truiheid en de tegenoverliggende friettent vereren met een hooggewaardeerd bezoekje - Bij terugkeer begon het te regenen, Garbage - I'm only happy when it rains aanvragen (ik blijf ongekend geweldige humor hebben, jeweettok?) - Bier nuttigen met de matties. - En brak weer terug... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |