Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
altstad! verder heb ik een feestje van m'n gitarist waar ik natuurlijk het nodige ga consumeren. En ik hou heel punkverantwoord hetzelfde aan als wat ik vandaag heb gedragen. Misschien dat ik nog wel deo op doe ofzo...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gut wat een vreemde mensen daar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Echte aanfluiting |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ha, ik ga nu weg anders mis ik de laatste bus vanuit dit gehucht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh en ik bleek die gozer nog te kennen ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gister weer ouderswets het chagrijnige uitgaanstiep uithangen in de Altstadt. Hoogtepunt van de avond was dat ik m'n honger kon stillen in het lokale frietkot. Dieptepunt was de muziekkeus: Linkin Park, Marilyn Manson en Slipknot achter elkaar zorgden ervoor dat ik om half vier het hazenpad koos en op mijn stalen ros verdween in de regenachtige duisternis... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() - Fietsch parkeren - Mezelf een weg door de menigte banen op weg naar zze stamkroeg - Jas verhangen - Muziekanalyse maken; wat draait die fag vanavond? - Een half uur true met de armen over elkaar tegen de bar en grim kijken - Er achter komen dat ik toch best honger heb gekregen van die truiheid en de tegenoverliggende friettent vereren met een hooggewaardeerd bezoekje - Bij terugkeer begon het te regenen, Garbage - I'm only happy when it rains aanvragen (ik blijf ongekend geweldige humor hebben, jeweettok?) - Bier nuttigen met de matties. - En brak weer terug... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |