Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Nordin Ben Salah vermoord (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=960419)

LeRatLuciano 21-09-2004 15:42

Nordin Ben Salah vermoord

De man die maandagavond geliquideerd is op de President Kennedylaan is de bekende profbokser Nordin Ben Salah (32). Dit heeft zijn trainer tegenover AT5 bevestigd.
Het slachtoffer werd door twee mannen op een motor neergeschoten. Hij is meerdere keren geraakt en met spoed overgebracht naar het VU ziekenhuis, waar hij overleed aan zijn verwondingen. De schutters zijn gevlucht.
Na een zoekactie werd op de Weesperzijde een motorfiets aangetroffen. Er wordt onderzocht of dit voertuig bij het incident betrokken is geweest. De recherche heeft de zaak in onderzoek.

luckyleo 21-09-2004 15:52

echt klote dat zoiets kan gebeuren (n) (n) (n)
R.I.P.

Het lijkt erop dat het een liquidatie is, dus er zal wel wat meer aan de hand zijn.
voor bronnen: http://www.nu.nl/news.jsp?n=413466&c=40

number9 21-09-2004 16:34

Nooit van m gehoord maar zowiezo kut als er iemand wordt vermoord.

RIP

el manuel 21-09-2004 16:42

kende em ook niet maar hij heeft een behoorlijk goede record (36-2-1)

RIP

Tofke_H 21-09-2004 18:00

:s nou nou :s

moest hij een belangrijk wedstrijd doen binnenkort? Of pas een kamp gevochten?

Fade of Light 21-09-2004 18:09

Ik kende hem wel, damn man :|

luckyleo 21-09-2004 18:30

Citaat:

Tofke_H schreef op 21-09-2004 @ 19:00 :
:s nou nou :s

moest hij een belangrijk wedstrijd doen binnenkort? Of pas een kamp gevochten?

hij zou grote boxwedstrijd organiseren binnekort en was dit jaar wereldkampioen geworden. Kwam hier uit Noord-Holland, dus stond daarom vaak in de krant, las wel vaak over hem.

Stom Konijn 21-09-2004 19:21

Ken hem wel als 'Fighting Nordin' maar wist niet dat hij Ben Salah heette. Tja, wat moet je daar nou op zeggen, misschien was hij wel met iets heel fouts bezig ofzo dan ga ik hier niet lopen te verkondigen dat het zo zielig is. Zou het motief wel willen weten :)

Gornetsnoaker 21-09-2004 19:27

Mjah.. zo iemand vermoord je niet zomaar.. (n) Heb zo'n gevoel dat het met gokken te maken heeft.. Dat ie niet mee wilde werke aan sportieve fraude.. denk ik.. iemand anders misschien een beter idee?

vijf 21-09-2004 20:38

wat gornetsoaker zegt...... tzal niet om zijn sportprestatie zijn, maar indd vanwege schulden, of een criminele wraakactie ofzo, al met al toch klote, maar ja, gelukkig valt het in NL nog mee

El_Nour 21-09-2004 21:49

Citaat:

Gornetsnoaker schreef op 21-09-2004 @ 20:27 :
Mjah.. zo iemand vermoord je niet zomaar.. (n) Heb zo'n gevoel dat het met gokken te maken heeft.. Dat ie niet mee wilde werke aan sportieve fraude.. denk ik.. iemand anders misschien een beter idee?
Nooit van respect voor een dode gehoord? Zomaar suggesties in de rondte gooien over de toedracht van deze moord is niet netjes.

Hij was een sportieve, sympathieke, nette en spontane topper die veel voor de Marokkaanse jeugd in Amsterdam heeft betekend.. Hij was een kanjer en ik zal me oude buurjongen erg missen..

Moge god zijn ziel hebben, en moge zijn zondes hem worden vergeven.. Ina lielah wa ina illajhie radjie3on..

http://www.kickbox.nl/condoleance.php

Zaina 21-09-2004 23:32

Fighting Nordin (y)

michieltje 22-09-2004 14:21

eerst drugsdealers dan vastgoed magnten, nu (top) sporters en wie is erna :confused: :eek: :s

barbara.inc 25-09-2004 15:07

ik kende hem wel, van naam, mijn trainer heeft hem wel gekend. Erg dat zoiets gebeurd, het was een goede vechter die veel voor de sport heeft gedaan, RIP.

EmilioFCG 25-09-2004 15:14

Citaat:

michieltje schreef op 22-09-2004 @ 15:21 :
eerst drugsdealers dan vastgoed magnten, nu (top) sporters en wie is erna :confused: :eek: :s
Je noemt nu mensen die connecties hebben met de 'onderwereld'.
Ik zeg niet dat Salah daar wat mee te maken heeft maar de (kick)bokswereld past daar natuurlijk prima in dat rijtje.

En ik doel niet op iedereen die aan (kick)boksen doet, laat dat duidelijk zijn maar je hoort vaak van die vage verhalen over de bokswereld.

ESCO 27-09-2004 13:08

Er stond in volkskrant, dat z'n familie leden wisten dat die in het verleden met een criminele organisatie heeft gewerkt.
Hij is ook eens opgepakt voor illegaal wapenbezit.

Een familie lid vertelde dat die flinke ruzie had gehad en het contact had verbroken met een organisatie, die een lid van een andere organisatie wou liquideren.
Het zou een van de twee kunnen zijn.
De ene organisatie zou het kunnen gedaan hebben omdat die[Nordin] de opdracht niet heeft aan genomen.
Het andere theorie zou kunnen zijn, dat de andere organisatie iets te weten is gekomen van de opdracht in het verleden.

Wel klote voor z'n familie, maar hij had ook nooit met een organisatie in zee moeten gaan.
Hij had tocht beter moetenweten, kijk naar verleden wat er met Brillemans is gebeurd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.