Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 15:42
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
De man die maandagavond geliquideerd is op de President Kennedylaan is de bekende profbokser Nordin Ben Salah (32). Dit heeft zijn trainer tegenover AT5 bevestigd.
Het slachtoffer werd door twee mannen op een motor neergeschoten. Hij is meerdere keren geraakt en met spoed overgebracht naar het VU ziekenhuis, waar hij overleed aan zijn verwondingen. De schutters zijn gevlucht.
Na een zoekactie werd op de Weesperzijde een motorfiets aangetroffen. Er wordt onderzocht of dit voertuig bij het incident betrokken is geweest. De recherche heeft de zaak in onderzoek.
Oud 21-09-2004, 15:52
luckyleo
luckyleo is offline
echt klote dat zoiets kan gebeuren
R.I.P.

Het lijkt erop dat het een liquidatie is, dus er zal wel wat meer aan de hand zijn.
voor bronnen: http://www.nu.nl/news.jsp?n=413466&c=40
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:34
number9
number9 is offline
Nooit van m gehoord maar zowiezo kut als er iemand wordt vermoord.

RIP
Oud 21-09-2004, 16:42
el manuel
el manuel is offline
kende em ook niet maar hij heeft een behoorlijk goede record (36-2-1)

RIP
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:00
Tofke_H
Tofke_H is offline
nou nou

moest hij een belangrijk wedstrijd doen binnenkort? Of pas een kamp gevochten?
Oud 21-09-2004, 18:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik kende hem wel, damn man
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:30
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 21-09-2004 @ 19:00 :
nou nou

moest hij een belangrijk wedstrijd doen binnenkort? Of pas een kamp gevochten?
hij zou grote boxwedstrijd organiseren binnekort en was dit jaar wereldkampioen geworden. Kwam hier uit Noord-Holland, dus stond daarom vaak in de krant, las wel vaak over hem.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:21
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ken hem wel als 'Fighting Nordin' maar wist niet dat hij Ben Salah heette. Tja, wat moet je daar nou op zeggen, misschien was hij wel met iets heel fouts bezig ofzo dan ga ik hier niet lopen te verkondigen dat het zo zielig is. Zou het motief wel willen weten
Oud 21-09-2004, 19:27
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Mjah.. zo iemand vermoord je niet zomaar.. Heb zo'n gevoel dat het met gokken te maken heeft.. Dat ie niet mee wilde werke aan sportieve fraude.. denk ik.. iemand anders misschien een beter idee?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 20:38
Verwijderd
wat gornetsoaker zegt...... tzal niet om zijn sportprestatie zijn, maar indd vanwege schulden, of een criminele wraakactie ofzo, al met al toch klote, maar ja, gelukkig valt het in NL nog mee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:49
El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 21-09-2004 @ 20:27 :
Mjah.. zo iemand vermoord je niet zomaar.. Heb zo'n gevoel dat het met gokken te maken heeft.. Dat ie niet mee wilde werke aan sportieve fraude.. denk ik.. iemand anders misschien een beter idee?
Nooit van respect voor een dode gehoord? Zomaar suggesties in de rondte gooien over de toedracht van deze moord is niet netjes.

Hij was een sportieve, sympathieke, nette en spontane topper die veel voor de Marokkaanse jeugd in Amsterdam heeft betekend.. Hij was een kanjer en ik zal me oude buurjongen erg missen..

Moge god zijn ziel hebben, en moge zijn zondes hem worden vergeven.. Ina lielah wa ina illajhie radjie3on..

http://www.kickbox.nl/condoleance.php

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:32
Zaina
Zaina is offline
Fighting Nordin
Oud 22-09-2004, 14:21
michieltje
michieltje is offline
eerst drugsdealers dan vastgoed magnten, nu (top) sporters en wie is erna
Oud 25-09-2004, 15:07
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik kende hem wel, van naam, mijn trainer heeft hem wel gekend. Erg dat zoiets gebeurd, het was een goede vechter die veel voor de sport heeft gedaan, RIP.
Oud 25-09-2004, 15:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
michieltje schreef op 22-09-2004 @ 15:21 :
eerst drugsdealers dan vastgoed magnten, nu (top) sporters en wie is erna
Je noemt nu mensen die connecties hebben met de 'onderwereld'.
Ik zeg niet dat Salah daar wat mee te maken heeft maar de (kick)bokswereld past daar natuurlijk prima in dat rijtje.

En ik doel niet op iedereen die aan (kick)boksen doet, laat dat duidelijk zijn maar je hoort vaak van die vage verhalen over de bokswereld.
Oud 27-09-2004, 13:08
ESCO
ESCO is offline
Er stond in volkskrant, dat z'n familie leden wisten dat die in het verleden met een criminele organisatie heeft gewerkt.
Hij is ook eens opgepakt voor illegaal wapenbezit.

Een familie lid vertelde dat die flinke ruzie had gehad en het contact had verbroken met een organisatie, die een lid van een andere organisatie wou liquideren.
Het zou een van de twee kunnen zijn.
De ene organisatie zou het kunnen gedaan hebben omdat die[Nordin] de opdracht niet heeft aan genomen.
Het andere theorie zou kunnen zijn, dat de andere organisatie iets te weten is gekomen van de opdracht in het verleden.

Wel klote voor z'n familie, maar hij had ook nooit met een organisatie in zee moeten gaan.
Hij had tocht beter moetenweten, kijk naar verleden wat er met Brillemans is gebeurd.
Reageren

Regels voor berichten