![]() |
Beastie Boys 14 December HMH
Wie gaat er heen? Ik ben er in ieder geval :) :cool:
Wie weet er of de Beasties tegenwoordig instrumenten gebruiken bij hun concerten op de huidige tour? Moet ik zaterdag ochtend om 10 uur bij het postkantoor staan of zal het niet zo'n storm lopen? |
Waarschijnlijk zal het wel storm lopen.
Ik geloof dat ik de enige ben op deze planeet die 'Beastie Boys' helemaal niet zo geweldig en bijzonder vind. :confused: |
Citaat:
|
kut heej, daar ga ik nu dus wel heen (y)
|
Citaat:
|
Ik vind het opzich ook wel grappig, maar niet voor naar Hmh te gaan.
|
ik vind 36 euro te duur voor een band die ik 'wel grappig' vind.
|
36(!!) euro?
|
jep. exclusief reserveringskosten! :s
|
hoe lang zal het voor 36 euro duren, drie kwartier? ;)
|
een euro per minuut ;)
|
Ik vind 36 minuten wel schappelijk.
Ik ga niet, veels te duur voor vergane glorie. Henk Mul ! |
Sabotage~!
|
Citaat:
|
Tom Waits dan, 99 euro :(
|
kut man 36 euro....ik wil er eigenlijk echt wel heen...hmm dilemma
|
Heb ze toch al gezien dit jaar, en grote zaal en duur overtreft die ervaring niet denk ik.
|
te duur
|
te duur ...
Miss als ik een finaciele meevaller heb wil ik wel gaan ..maar jah ...met de huidige economie denk ik niet :D |
te duur. Erg jammer, maar dit vind ik toch echt te veel.
|
ik zei toch dat ze in de hmh zouden komen
ik ben van de partij |
Ik was net bij het postkantoor, en ze hadden nog geen kaarten in de verkoop terwijl ze op ticketmaster online al worden verkocht :| Ik heb geen creditcard en kan dus niet bestellen op ticketmaster. Is nou het enige dat ik kan doen afwachten en hopen dat er zaterdag nog tickets zijn? :s
|
Citaat:
Hoeplijk lukt het, wat een naaizooi. |
lukt niet.... die gaan ook pas vanaf zaterdag...... nouja, dan hoop ik maar dat er nog genoeg kaarten over zijn tegen die tijd...
|
als ze spelen ben ik er denk ik wel
en als het goed is spelen ze wel met instrumenten, dus dat wordt dan nog leuk ook :) |
belachelijk duur altijd daar bij de HMH.
stelletje klootzakken daaro. |
nah wel een leuk bandje maar ze zijn wel oud natuurlijk. en 36 euro is veels teveel dus lama
|
Citaat:
|
gehoord van mijn grootste bron van beastie boys verhalen.
een fan van het eerste uur ofzo ;) hij zei iig dat ze dat zouden doen, dus daar hoop ik dan ook op. en ach, instrumenten of niet: ik wil ze sowieso zien. |
Citaat:
|
Ik ben van plan ook te gaan.
Kaarten zijn er nog ( als ik ticketbox.nl mag geloven ). The right for the fight to party :) |
Beter doen ze ook hun nummers met instrumenten en niet alleen beats van mixmaster. Dat zijn namelijk de beste nummers als je t mij vraagt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* present (y)
En ja het is inderdaad al lang uitverkocht, volgens mij al een week na het begin van de voorverkoop. |
Hmm jammer.
Bedoelde trouwns niet ticketbox.nl maar die andre site. Zit ook iets met tickets in :s |
Jammer dat "5 Boroughs" zo kut was. :(
|
36 euro is een belachelijk bedrag, hoewel ik ze wel graag zou willen zien.
Ik blijf thuis. |
Heb ze dit jaar al in de Melkweg gezien maar zou opzich nog wel een keer willen. Heb het geld er alleen even niet voor. Dus ik ga nog wel een keer die Futurama aflevering kijken.
http://www.palmy.net.nz/futurama/wei...es/scuffya.gif <3 |
Citaat:
Ik vind hem wel goed eigenlijk. |
Gisterenavond zo ziek als een hond (griep) naar het optreden geweest en deels dus op de tribune gezeten. Voor zover ik het heb mee gekregen was het optreden erg gaaf, 3 delen in principe.. eerst een hoop nieuwe zooi, daarna als bandformatie die wazige klote muziek speelde :o en daarna alle klassiekers offcourse. De licht/video show was echt geweldig, ze hadden een halve cirkel van camera's op het podium waarmee ze een soort real-time matrix bullettime konden maken... echt erg vet (y)
Verder deed mix master mike erg hard zijn best, wat is die gast ongeloofelijk snel.. tiesto beste dj ter wereld? ga toch vliegen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |