![]() |
ladder-theory (relatie mannen-vrouwen)
hey iedereen,
Hebben jullie wel eens gehoord van de ladder theory en zin om erover te discussieren? Geloven jullie erin? (voor wie het niet kent, dit is een site ervan http://www.rehred-haiti.net/membres/.../non_papda/IW/ De ladder theory wil bewijzen dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn vanwege het''sex'' aspect. Beetje als de film when harry met sally) |
klinkt als bridget jones...
|
Citaat:
|
Ongeacht hoe die site dat wil bewijzen geloof ik er niets van. Ik ben een vrouw, enkele van mijn vrienden zijn man. Ziedaar het bewijs dat het wél kan.
|
Citaat:
|
Please. Not again. Will the horror ever stop? :|
|
Wat een leuke schrijfstijl. ^_^
|
Ik vind het allemaal erg extreem gesteld
te zwart wit dus vind ik het onzin er zitten wel wat punten in die kloppen maar sommige conclusies die getrokken worden vind ik te + Ik geloof wel dat jongen en meisjes goede vrienden kunnen zijn een goede vriend zie ik gewoon als maatje of er nou tieten aan hangen of niet verder vind ik dat het sexuele aspect weer eens zwaar overschat word ok sex is leuk maar er zijn genoeg dingen leuker dan sex en verder kan ik dit niet echt een theorie noemen maar meer een opgeschreven hersenspinsel van iemand met af en toe kromme logica conclusie: Ik vind het "theorie" niks |
Citaat:
ontopic: ik dacht altijd dat het kon, maar ik begin te twijfelen.. |
Citaat:
|
het kan wel.. ik heb ook meer jongensvrienden als meiden..
(en ik moet er niet aan denken ooit wat met hun te beginnen) maar ik denk dat je bij je beste vrienden dat niet echt hebt.. bij vage vrienden misschien nog, dat er toch iets is... |
Wat boeit het of ze homo zijn of een vriendin hebben? Dan zijn het nog steeds mannen, toch?
Overigens zijn twee ervan niet homo en vrijgezel. Ook geen familie. |
Citaat:
|
:D hij vroeg er ook om.
|
dikke bullshit.
|
Stierenstront. Heb genoeg contact met meiden zonder dat ik behoefte aan seks heb.
|
Citaat:
|
Vage vrienden kan. Beste vrienden: héél moeilijk. *Althans voor mij* :D
|
Ik heb een hekel aan 90% van de wijven (lees; vrouwen) gewoon omdat het kutjes zijn, aanstellers, ze altijd zeiken en ik me soms dan schaam voor mn eigen soort. Daarom ga ik beter met mannen om. En ja, ik neuk ze ook, maar ik val ook op vrouwen dus byebye theorie.
Citaat:
|
Het klopt best een beetje. Heb net een beetje op die site gesurft maar de engelse versie is beter. Alleen alle cijfers die er op die site staan zijn onzin.
|
En jezus wat een baggerslechte vertaling van het Engels, punt 2 waar ik me voor schaam nu.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen maken onderscheid tussen mannen waar ze bevriend mee willen zijn en mannen waar ze wel een relatie mee willen beginnen, dat klopt volgens mij wel, en ik denk ook dat dat bij mannen inderdaad minder gescheiden is
|
Grappige theorie, met uitspraken als "als een man dakloos zou kunnen versieren, zou hij geen huis kopen" :D
Maar ik geloof er niet helemaal in, alhoewel de theorie wel goed doordacht is :D |
Na nog even verder te hebben gelezen.
Wat een bullshit! :D |
Toen ik de roze background van de site zag wist ik het zeker: dit is een pro-vrouwen site.
|
tssk, das de grootste onzin ooit... beste vriend hek wel, beste vriendin niet... vertel um alles, zou het ok niet anders willen. we kunnen goed met elkaar opschieten en tja, sex?> neej...
|
Ik, als vrouwelijkpersoon heb meer vrienden dan vriendinnen. Ik kan veel beter met jongens opschieten, en dan hoef ik niet perse sex met ze te hebben. Dus ik ben het niet eens met de theorie.
|
Die theorie is bullshit.
|
wat een onzin. ik heb net zoveel vriendinnen als vrienden, en da's nog nooit een probleem geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens deze theorie zouden mannelijke homo's geen gewone vrienden kunnen hebben, omdat ze geen onderscheid maken tussen mensen die ze aardig vinden en mensen die ze echt leuk vinden. Volgens deze theorie hebben mannen maar 1 ladder. :|
|
mijn beste vriend is een jongen. ja oke we zijn wel verliefd op elkaar geweest, langlang geleden. en iedereen zegt dat we later gaan trouwen. maar verder kan het wel hoor :) :P
ik heb ongeveer evenveel vrienden als vriendinnen. ik denk dat het wel kan... |
Citaat:
Daarbij, al zouden ze seks met me willen, dat neemt niet weg dat ik een vrouw ben en zij mannen en dat we vrienden zijn. En dat het dus kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach wat een ongelooflijke onzin, geschreven door vriendenlozen..het is juist veel makkelijker om met jongens bevriend te zijn. Toegegeven, er is soms wel iets van sexuele spanning aan de kant van de jongen, maar zolang je tijdens het logeren van elkaar afblijft als je samen slaapt, en allebei je vriendschap niet op het spel wilt zetten voor een avondje sex, dan is er niets aan de hand. Jongens zijn juist veel leuker, je kunt er meer mee lachen, ze geven betere tips en ze zijn niet jaloers. Ideaal.
|
en ze zijn niet jaloers......right :D
|
Maar ik heb nu eenmaal zo veel ontzettend knappe vriendinnen... :D
|
Ik zou zo zeggen: Doe de test meisjes ! (en we zullen het geboortecijfer van Nederland pijlsnel de hoogte zien ingaan). Meer jongens zullen ook met een brede smile rondlopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 bittere, bijtende spot |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |