![]() |
|
![]() |
hey iedereen,
Hebben jullie wel eens gehoord van de ladder theory en zin om erover te discussieren? Geloven jullie erin? (voor wie het niet kent, dit is een site ervan http://www.rehred-haiti.net/membres/.../non_papda/IW/ De ladder theory wil bewijzen dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn vanwege het''sex'' aspect. Beetje als de film when harry met sally) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik dacht altijd dat het kon, maar ik begin te twijfelen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb een hekel aan 90% van de wijven (lees; vrouwen) gewoon omdat het kutjes zijn, aanstellers, ze altijd zeiken en ik me soms dan schaam voor mn eigen soort. Daarom ga ik beter met mannen om. En ja, ik neuk ze ook, maar ik val ook op vrouwen dus byebye theorie.
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
mijn beste vriend is een jongen. ja oke we zijn wel verliefd op elkaar geweest, langlang geleden. en iedereen zegt dat we later gaan trouwen. maar verder kan het wel hoor
![]() ![]() ik heb ongeveer evenveel vrienden als vriendinnen. ik denk dat het wel kan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij, al zouden ze seks met me willen, dat neemt niet weg dat ik een vrouw ben en zij mannen en dat we vrienden zijn. En dat het dus kan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach wat een ongelooflijke onzin, geschreven door vriendenlozen..het is juist veel makkelijker om met jongens bevriend te zijn. Toegegeven, er is soms wel iets van sexuele spanning aan de kant van de jongen, maar zolang je tijdens het logeren van elkaar afblijft als je samen slaapt, en allebei je vriendschap niet op het spel wilt zetten voor een avondje sex, dan is er niets aan de hand. Jongens zijn juist veel leuker, je kunt er meer mee lachen, ze geven betere tips en ze zijn niet jaloers. Ideaal.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat: