![]() |
Drie Dwaze Dagen.
Bij de Bijenkorf van Donderdag 30 September t/m Zaterdag 2 Oktober.
Wie heeft de aanbiedingenboekjes al en wie is van plan zijn/haar slag te slaan volgende week? |
Nou, ikke niet :( Heb ten eerste geen tijd en ten tweede heb ik ook geen boekkie ontvangen, snifs..
|
Ik heb ze nog niet gehad maar ben zeker wel van plan m'n slag te gaan slaan (y)
|
Oh Mijn God Teun wat ben je een held, ik wou er ook een topic over openen omdat een vriendinnetje van mij er over begon. Dus een dikke pluim (y)
Ik heb het boekje niet, ik ga maar eens bij mijn moeder langs. Ik verwacht trouwens dat ze gewoon weer replay en diesel vesten verkopen, die je 2 dagen na de DDD allerlei mensen uit je klas ermee ziet lopen. Iemand die de scans heeft oid? |
Citaat:
|
Ik heb er eigenlijk niets heel speciaals in zien staan helaas, maar ik ga uiteraard wel, met mn mamsie om te betalen, :D!
Psssst, teunie van me, check je fb es even! |
Geen boekjes hier. Jammer :s
|
Geen boekjes hier nog ontvangen, maar wat ik wel weet is dat je opeens, zoals Ridder zegt, een overvloed aan dezelfde kleertjes ziet in je omgeving.
|
Je moet dan ook niet voor de standaard Replay vesten gaan, maar voor Burlington sokken of gave boxers of stropdassen of keukengerei of meubels of luchtjes.
|
Ik ga er wel even langs denk ik, mams wilde binnenkort met me winkelen en hier zou zij zich ook nog best kunnen vermaken. Oftewel een ideaal verzetje!
|
Ik heb 2 dingen gezien die ik wel even wil scoren ja (Y) :o
|
dat zijn de dagen dat ik niet in de bijekorf DURF te komen, uitverkoop daar is eng, die vent in het geel die roept, alle mensen die overal heen rennen, ik krijg er de kriebels van :(
|
Niet echt mijn ding. als ik iets wil laat ik het iemand anders halen, al die mensen op elkaar is niet echt iets waar ik graag tussen sta.
en ik ga zo meteen die boekies ff opsnorren :o |
Ik wil die draaitafels!!!!
|
Jaaaaa boekjes gehad!!!:D
Ik ga er vrijdag heen denk ik.:p Heb al wat dingetjes gezien.:o |
oh hoe kun je die boekjes krijgen dan?
|
Mijn zus loopt stage bij de Bijenkorf dus ik heb de boekjes al weken. :cool:
En normaal waag ik me niet in die mensenmassa maar ik mag nu dus de avond ervoor + nog eens 15% korting dus ik denk dat ik wel even ga kijken. :o |
Citaat:
En luchtjes van te voren checken (L) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben postbode dus ik had hem Woensdag al!
Spoiler
|
Citaat:
|
Connie Breukhoven demonstreert Personal Plate by Connie
Donderdag 30 september, circa 12.30 uur, Bijenkorf Den Haag "Personal Plate by Connie" is een product van Power Plate International. Power Plate International is een bedrijf dat veel expertise herbergt op het gebied van sport- en gezondheid in het algemeen en vibratietraining in het bijzonder. De groep VIP’s en sterren die de Power Plate privé gebruikt wordt steeds groter. Tijdens de Drie Dwaze Dagen kunt u deze luxe personal trainer ook bestellen bij de Bijenkorf en op Bijenkorf.nl! Connie Breukhoven demonstreert de Personeel plate by Connie exclusief tijdens de Drie Dwaze Dagen in de Bijenkorf Den Haag. :eek: en vanaf de 27e staan de boekjes online |
Citaat:
En ik moest één keer misschien iets hebben bij de bijenkorf.. Toen ik erachter kwam dat het die drie dagen waren ben ik maar weer snel gevlucht, het was zo teringdruk.. En al die mensen ruzie maken om een of andere korting op een kledingsstuk dat dan nog steeds te duur is (n) |
Citaat:
Bezorg ook even boekie bij mij thuis dan... Ik heb nog geen... :( |
Citaat:
|
Ik heb nog geen boekjes gekregen maar ik ben dan toch in Rotterdam, dus waarschijnlijk ga ik wel even kijken ja.
|
ik krijg hier geen boekie, morgen dan maar even bij de bijenkorf langs.
hopelijk hebben ze ook ergens iets van geheugenkaarten voor mn digicam in de aanbieding. |
Citaat:
Ik heb geen boekje, misschien dat als ik in de buurt ben wel even ga checken, anders niet |
Citaat:
|
ik vind het geweldig, al toen ik een klein kindje was
maar dit jaar vind ik het niet zo super en nog past die ipod niet binnen mijn budget ik ga zeker wel kijken voor die lichtbeschadigde boeken want die zijn goedkoop en toch niet beschadig |
mischien dat ik even ga kijken
|
ga donderdag Rotterdam in met m'n moeder, maar ik denk niet dat ik haar zo ver kan krijgen om de Bijenkorf in te gaan met de 3 dwaze dagen.
Heb ook geen boekje gehad trouwens. |
Ik ga altijd :(
Maar dat is omdat ik dan gratis kleding mag hebben van m'n daddy, dusseh... Verder is het gewoon hel, met al die vechtende mensen en dus ben je aan het eind van de dag overspannen. :nono: |
Ik heb een haat-liefde verhouding met de DDD.
Het is echt verschrikkelijk: veel te druk, warm, alles ligt doorelkaar, huisvrouwen die vechten om een truitje, argh. Maar ja je krijgt wel vette korting ;) Ik vind de kleding niet spectaculair dit jaar, ja er zat wel wat tussen, maar ik ga vooral Clinique dingetjes scoren enzo. |
Omdat ik in België woon zal ik niet gaan naar de DDD, maar onze school mediatheek heet ook de bijenkorf maar daar zijn het altijd De Drie Dwaze Dagen :o .
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens het boekje: Numark Battlepack DJ set . bestaande uit: - 2 TT1625 direct drive sraaitafels, inclusief elementen, naalden en slipmats. - 2-kanaals DM950-mengpaneel met toonregeling per kanaal. - HF125 koptelefoon normaal 599,- DDD-prijs 449,- Niet dat ik er geld voor heb, maar het ziet er wel erg cool uit. Ik word altijd ZO hebberig van die dwaze dagen (n). |
voor de mensen die de boekejs al hebben (ik niet nl.)
|
Maandag staat alles op de site van de bijenkorf (y)
|
Citaat:
maar een vlugge blik in mijn portomonee leert mij dat ik er nog geen knop van kan kopen :( |
ik wel, maar het geld er niet over, want ik heb al een heel mooi instrument en dat heet saxofoon :o
|
Citaat:
Ze verkopen ook 12" dance platen. 'diverse labels, diverse titels. Normaal 11,- DDD-prijs 3,-' Die draai je dan met je oude cheap-ass platenspeler en dan doe je net of je een echte DJ bent. |
Jee nooit geweten dat die bestonden :o . Lijkt mij op zich wel leuk, mjah hier is geen Bijenkorf in de buurt en ik heb ook niet van die boekjes, dus kleine kans dat ik erheen ga.
|
Citaat:
Ik ga er ieder jaar even heen. Vorig jaar waren ook de burlington sokken zwaar goedkoop :D Ik koop alleen van die dingen als boxers, sokken enzovoort. Een trui zou ik er niet halen want daar loopt dan half nederland mee... |
Citaat:
|
Citaat:
|
al die drukte (n)
|
Citaat:
|
Beter nog: naar de bijenkorf gaan NA de dwaze dagen. dan hangen er overgebleven dingetjes met nog eens 50% extra korting... en wat dan nog over is gaat met 70% korting weg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |