Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En luchtjes van te voren checken (L) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik moest één keer misschien iets hebben bij de bijenkorf.. Toen ik erachter kwam dat het die drie dagen waren ben ik maar weer snel gevlucht, het was zo teringdruk.. En al die mensen ruzie maken om een of andere korting op een kledingsstuk dat dan nog steeds te duur is ![]()
||
Citaat:
Bezorg ook even boekie bij mij thuis dan... Ik heb nog geen... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb geen boekje, misschien dat als ik in de buurt ben wel even ga checken, anders niet |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens het boekje: Numark Battlepack DJ set . bestaande uit: - 2 TT1625 direct drive sraaitafels, inclusief elementen, naalden en slipmats. - 2-kanaals DM950-mengpaneel met toonregeling per kanaal. - HF125 koptelefoon normaal 599,- DDD-prijs 449,- Niet dat ik er geld voor heb, maar het ziet er wel erg cool uit. Ik word altijd ZO hebberig van die dwaze dagen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar een vlugge blik in mijn portomonee leert mij dat ik er nog geen knop van kan kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze verkopen ook 12" dance platen. 'diverse labels, diverse titels. Normaal 11,- DDD-prijs 3,-' Die draai je dan met je oude cheap-ass platenspeler en dan doe je net of je een echte DJ bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga er ieder jaar even heen. Vorig jaar waren ook de burlington sokken zwaar goedkoop ![]() Ik koop alleen van die dingen als boxers, sokken enzovoort. Een trui zou ik er niet halen want daar loopt dan half nederland mee... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Drie Dwaze Dagen/Prijzencircus Love_Fulfilled | 63 | 05-10-2007 22:10 | |
Lifestyle |
Waarmee ga jij je avond proberen boeiend te maken? Verwijderd | 500 | 19-10-2005 13:33 | |
Lifestyle |
koopjes crook | 52 | 07-07-2005 18:21 | |
Lifestyle |
waar erger jij je aan tijdens het winkelen? Verwijderd | 181 | 21-11-2003 15:50 | |
Lifestyle |
de drie dwaze dagen Verwijderd | 49 | 17-10-2003 09:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Ons leven is niet vreemd. Vlooienband | 10 | 08-10-2002 20:53 |