![]() |
ANW verslag Skyglobe
Ik had een vraagje, ik moet voor school een verslag maken voor ANW van het computerprogramma Skyglobe en snap er werkelijk niets van ..
Misschien dat een van jullie al zon verslag heeft moeten maken en mij sommige vragen kan zeggen. Ik zit op atheneum 5 |
Ik weet niet precies wat voor je programma je bedoelt, wij moesten wel een soort programma gebruiken over de nachtelijke hemel, dan keek je zeg maar vanaf het dak van de school naar de nachtelijke hemel, alleen dan op de computer.
Geef anders ff wat meer uitleg over wat je moet maken. |
nee we moesten op de computer met zon programma, Skyglobe heet dat, de zon en de maan op verschillende tijdstippen onderzoeken en daar vragen over maken en daarover weer een verslag maken
|
Citaat:
|
Citaat:
maar post die vragen gewoon ff dan kan je geholpen worden. |
Hoeveel graden beweegt de maan ten opzichte van de sterren in 24 uur?
Wat kun je zeggen over de verschillende tijdsduren waarin de Zon, de Maan en de sterren langs de hemel bewegen? Met welk model kun je de verschillende bewegingen aan de hemel verklaren? |
vraag 1: kan je ws tijden instellen, dan moet je dat meten.
Vraag 2: zelfde kijken als bij vraag 1, en dan denk ik de banen beschrijven. Vraag 3: welke modellen worden hier bedoelt? dingen als een schaalmodel enzo? Dan moet je denk ik een structuurmodel hebben, zo'n ding waarin je kan aangeven hoe alles staat naar verhouding. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |