Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 10:54
fashiOndiva
fashiOndiva is offline
Ik had een vraagje, ik moet voor school een verslag maken voor ANW van het computerprogramma Skyglobe en snap er werkelijk niets van ..

Misschien dat een van jullie al zon verslag heeft moeten maken en mij sommige vragen kan zeggen.
Ik zit op atheneum 5
Oud 26-09-2004, 13:26
Verwijderd
Ik weet niet precies wat voor je programma je bedoelt, wij moesten wel een soort programma gebruiken over de nachtelijke hemel, dan keek je zeg maar vanaf het dak van de school naar de nachtelijke hemel, alleen dan op de computer.
Geef anders ff wat meer uitleg over wat je moet maken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:43
fashiOndiva
fashiOndiva is offline
nee we moesten op de computer met zon programma, Skyglobe heet dat, de zon en de maan op verschillende tijdstippen onderzoeken en daar vragen over maken en daarover weer een verslag maken
Oud 26-09-2004, 15:11
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 26-09-2004 @ 14:26 :
Ik weet niet precies wat voor je programma je bedoelt, wij moesten wel een soort programma gebruiken over de nachtelijke hemel, dan keek je zeg maar vanaf het dak van de school naar de nachtelijke hemel, alleen dan op de computer.
Geef anders ff wat meer uitleg over wat je moet maken.
Skyglobe is een programma waarmee je kunt zien wat voor astronomische objecten (sterren, planeten en dergelijke) op een gegeven moment aan de hemel te zien zijn. Jullie gebruikten daar een soortgelijk programma voor.
Oud 26-09-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 26-09-2004 @ 16:11 :
Skyglobe is een programma waarmee je kunt zien wat voor astronomische objecten (sterren, planeten en dergelijke) op een gegeven moment aan de hemel te zien zijn. Jullie gebruikten daar een soortgelijk programma voor.
klopt, het lijkt er dus op...

maar post die vragen gewoon ff dan kan je geholpen worden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:18
fashiOndiva
fashiOndiva is offline
Hoeveel graden beweegt de maan ten opzichte van de sterren in 24 uur?

Wat kun je zeggen over de verschillende tijdsduren waarin de Zon, de Maan en de sterren langs de hemel bewegen?

Met welk model kun je de verschillende bewegingen aan de hemel verklaren?
Oud 26-09-2004, 23:19
Verwijderd
vraag 1: kan je ws tijden instellen, dan moet je dat meten.
Vraag 2: zelfde kijken als bij vraag 1, en dan denk ik de banen beschrijven.
Vraag 3: welke modellen worden hier bedoelt? dingen als een schaalmodel enzo? Dan moet je denk ik een structuurmodel hebben, zo'n ding waarin je kan aangeven hoe alles staat naar verhouding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten