![]() |
Wanneer voel jij je het meest verleidelijk?
Vraagstelling lijkt me duidelijk :). Op welke momenten (of op wat voor manier) voel jij je het meest verleidelijk?
Voor mij zijn dat vooral de momenten van het samen douchen. Ik voel me extra verleidelijk onder de douche. Het stromende water dat de rondingen van mijn lichaam volgt, mijn lange krullen die aan mijn schouders plakken en de waterdruppels die als kristalletjes op mijn wimpers blijven liggen. Zeker als de badkamer dan heel mooi verlicht is, waardoor er mooie schaduwen ontstaan. Dat versterkt de sfeer nog meer. Heel gedempt licht, maar net genoeg om dan die gekmakende, betoverende blik van mijn partner te kunnen zien. Zo'n blik van ik-wil-je-en-wel-nu-meteen. Een blik met een mengeling van bewondering, liefde en genot. Zo'n blik laat mij me echt gewild voelen :o. Of als ik hele mooie nieuwe lingerie aan heb en mijn partner daar mee kan verrassen. Dat roept vaak ook zo'n blik op als boven beschreven. En dan zelf zo'n heel lief onschuldig gezichtje trekken :bloos:. |
Citaat:
|
uhh... ben de weg kwijt door die geile praat van jou ;) :D
|
Sorry :bloos:.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoop toch ook wel op wat meer inhoudelijke reacties :). |
Mijn situaties klinken iets minder geil, vrees ik.
In een eerste verleiderlijke pose stel ik mezelf voor op een podium. het is vrij donker, behalve een felle spot, vlak langs achter. Vooral mijn 'randen' zie je dus goed. En ik ben bezweet. Serieus bezweet. Van de warmte van dat licht natuurlijk, en van de inspanningen. Ik sta daar lichtjes met mijn benen gespreid, kijk een beetje naar beneden. Wat ik daar doe, weet ik niet. Zingen of muziek maken hoef ik niet. Waarschijnlijk klinkt op 'dit' moment nogal erg hard bang bang van Nancy Sinatra. Heel hard. Een tweede verleiderlijk moment: als ik iemand ergens over moet vertellen, of moet aanleren, waarover ik nogal gepassioneerd ben. Als ik daar op dat moment nogal heel in op kan gaan. Naar het schijnt werkt dat in de realiteit ook nogal. Dat uitleggen gebeurt met heel wat geflirt erbij. Jep, dan ben ik onweerstaanbaar. Juiste muziek in de achtergrond maakt het weer wat beter. Licht in de omgeving is ook belangrijk. Maar dat uitleggen zie ik toch vooral in de studio gebeuren, en daar is wel heel mooi (maar niet té veel) warm licht. |
Citaat:
|
Citaat:
@ Armadillo1429: eerste beschrijving is heel mooi! (y). En de tweede beschrijving vindt ik wel heel leuk eigenlijk, een enkele keer zie je dat inderdaad wel meer bij mensen. Dat enthousiasme werkt dan heel aanstekelijk :). |
Citaat:
|
Ik voel mij het meest verleidelijk op de dansvloer. Wanneer ik de ander haar blik gevangen heb in de mijne, haar uitdagen en sensuele spelletjes mee spelen. Beetje paringsdans-ritueel natuurlijk. Met het nodige geplaag, want zo makkelijk ben ik niet te vangen.
Wanneer voel ik mij nog meer op mijn meest verleidelijk? Wanneer ik aan het vrijen ben. Wanneer ik haar heerlijk mag versieren, verwennen en gek maken, nog zonder over te zijn gegaan op seksuele handelingen. Gewoon er voor kunnen zorgen dat zij zich heel erg gewild voelt. Dan voel ik mij verleidelijk. Ik kijk dus erg uit naar a.s. weekend. ;) |
als mn haar een beetje toonbaar zit en mn lippenstift nog niet op mn kin is beland. Dus zeg maar aan het begin van de avond ;) Of als ik iemand eerst gek maak met geile gebaren en vervolg niets doe en plagend me omdraai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in mijn darkwingduck kostuum :D
|
Ontopic aub :D
|
als ik me 2 dagen niet geschoren heb...
|
Citaat:
Zoals Soullar zegt: op de dansvloer als een ander laat merken dat hij mijn bewegingen best leuk vindt. Ik voel me op de dansvloer ook meestal vrij, om gek te doen, om me verleidelijk te voelen of om gewoon te doen waar ik zin in heb. |
In mijn konijnenpak.
|
Citaat:
Ik vond mezelf wel verleidelijk (hoewel ik arrogant genoeg ben om mezelf altijd verleidelijk te vinden, maar ik vond mezelf extra verleidelijk) laatste vakantie. Het was op een camping en dan heb je wat weinig privacy, maar door alle schaarsgeklede meiden daar ben je wel geil. Ging ik masturberen in zo'n toilethok (waar je je tanden poetst enzo). Je had daar zo'n hele grote spiegel voor die wastafel en tijdens het masturberen zie ik er zó goed uit! Bruin gebronst, spieren allemaal opgezwollen... |
Als ik uit ga of uit eten ga.
Dan dof ik me helemaal op voor mijn vriendin :D Dan voel ik me het meest verleidelijk. uit eten = helemaal in het zwart met een bloes en een spijkerbroek uit gaan= strakke spuikerbroek met een tank top of een witte bloes |
Citaat:
|
Als mijn ferme tampeloeris een schaduw werpt tegen de slaapkamermuur als het onweert, en ik mezelf Graaf Salami noem.
|
hahha meestal als ik mn beentjes enzow erer geschoren heb, lekker insmeren met een cremetje, jezelf lekke rgoed verzorgen mooie lingerie aan.
of idd als ik op de dansvloer sta waar ik lekker aant dansen ben op 70 and 80's muziek, btje dirty dance zeg maar. |
Altijd
ofterwijl nooit meer of minder dan normaal |
Citaat:
|
Citaat:
Over zelfbewustheid gespoken.. |
zelfbewust is ze zeker ;)
|
Als ik blij ben met mijn lijf&met mezelf, als ik niet te moe ben, als ik mooi ondergoed aan heb en vooral als ik weet dat we zometeen geweldige seks gaan hebben.
|
Citaat:
Ik voel me wel verleidelijk in een sexy outfitje. Dat kan zo'n zwart doorschijnend negligeetje zijn, of kanten hotpants met een mooie BH, maar net zo goed een strakke spijkerbroek met strak truitje. Eigenlijk voornamelijk in de schemer, daglicht stelt alles zo tentoon. :nono: |
Citaat:
|
....:d:d:d
|
Citaat:
ontopic: Als ik net gedoucht heb, me lekker fris voel, benen e.d. gladgeschoren, lekker ruikend. Mooi lingerie aan, hmm. (y) Of als ik bijvoorbeeld iets aan het vertellen ben/doen ben en iemand écht geinteresseerd lijkt, precies kijkt hoe ik alles doe, met bewondering in de ogen. |
Als ik heeel veel gezopen heb. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het podium zoals vandaag.
Tijdens een optreden wanneer ik mezelf niet meer hoef te verbergen. En niet bang hoef te zijn :) Gewoon heerlijk rustig muziek maken en mezelf zijn. Dan voel ik me op mijn meest verleidelijk. |
op hoge hakken
wanneer ik mooie lingerie draag (ook als ik daar nog kleren over aan heb :)), of hold-up-panties of onder de douche voel me wel vaker verleidelijk, maar ik heb momenteel zo'n vreselijke last van allergieën dat ik geen zin heb om die situaties te beschrijven :p :) |
Als ik me heerlijk gedoucht, geschoren, ingesmeerd heb. Mooie lingerie aantrek, leuke nieuwe kleding daarboven en dan heerlijk de dansvloer op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik onder de douche uitwandel, een witte handdoek om en denk aan notorious pis
|
Citaat:
|
Als ik me net helemaal mooi heb opgemaakt, en mn kortste rokje aan heb, met een strak truitje erboven op.
En mn vriend echt kijkt met zo'n blik van "ik wil je" Of als ik hééél erg geil ben, dan voel ik me ook super aantrekkelijk en verleidelijk. |
iig niet als ik net wakker ben ;-)
|
Als we samen in bed liggen, en als ik dan op mijn rug lig want dan heb ik niet zo'n dikke buik en dan met een beetje deken over ons heen want dan lig je niet zo in het zicht.
|
Citaat:
|
Als ik met mijn vriend in bed lig, idd half onder de dekens en hij tegen me aan ligt.
En onder de douche.:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |