![]() |
sex met iemand die getrouwd is
.
|
Nee sorry, als je eenmaal belazerd ben dan kun je hier geen respect meer voor hebben.
Je moet of de regel hebben dat beide kanten mogen neuken met wie ze willen of beide blijven trouw... En nee zou nooit iets met iemand willen die een vriendin/vrouw wat dan ook heeft. |
sex voor de sex, okay, maar dan wel met iemand die verder geen relatie heeft. meeste mensen vinden namelijk sex nogal verbonden met relatie, dus als jij met hem gaat flikflooien, voelt zn vrouw dat... en dat doet fucking pijn
|
Ik begrijp jouw standpunt wel, maar ben het er niet mee eens. Ik zou ook nooit met iemand gaan die al getrouwd is of een vriendin heeft.
|
Citaat:
Daarbij moet je ook nooit vertellen aan je geliefde dat je vreemd bent gegaan. Met dat schuldgevoel moet je maar leren leven, aangezien jij die keuze gemaakt hebt. Waarom de ander (onnodig) kwetsen? |
Citaat:
Je mag alles doen wat je wilt zolang niemand er maar wat van af weet. Heb je dan zelf geen geweten ofzo? En er zijn ook mensen die geen schuldgevoel krijgen.. |
Never nooit niet. Sorry, maar een vent van een ander kan ik nog zo aantrekkelijk vinden, ik wil em dan helemaal of helemaal niet. Aangezien het eerste niet kan, kies ik voor het laatste en dat zal ie duidelijk weten ook.
|
fout, spannend, geil, hoppa
|
.
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin. |
Citaat:
Ik kan heel goed ' liefdeloze' sex hebben, dus zonder een relatie te willen. Eenmaal IN een echte relatie is het wat anders, dan is sex onderdeel van de relatie en dat doe je met z'n 2-en. Vooral als je elkaar beloofd trouw te blijven. |
niet opbiechten? ligt het nou aan mij of ben ik de enige die vind dat je eerlijk moet zijn in een relatie?
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah ik heb een keer in deze situatie gezeten sterker nog ik word nog regelmatig door deze persoon aangesproken en die maakt elke keer weer duidelijk dat ie maar al te graag een keer een hotelletje op zou willen zoeken met me en ik ga dr op in als geintje op t moment dat ie te vervelend word blokkeer ik die persoon op msn...
ik zou t nooit echt doen niet alleen omdat ik al de tijd dat ie dit voorstelt een vriend heb maar ook omdat ik het gewoon niet vind kunnen omdat ie getrouwd is.... |
.
|
.
|
Ik heb geen zin om hier over in discussie te gaan meer eigenlijk, mannen en ook sommige vrouwen zijn bij mij al te veel in waarde gedaald door dit soort dingen. Dit bevestigt het maar weer eens...
Ik heb een duidelijke mening hier over en andere ook. Prima. |
Seks met iemand die getrouwd is acht ik hetzelfde als seks met iemand die een relatie heeft, aangezien trouwen voor mij van geen betekenis is. Het is dus gewoon het oude boerenvreemdgaan, dat ik niet goedkeur omdat het veel emotionele problemen met zich meebrengt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit staat trouwens compleet los van seks met iemand die een relatie heeft. Dat is zijn/haar probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me altijd af wat de motivatie van iemand is om seks binnen een relatie bij een ander te zoeken. Als het puur seks om de seks is, waarom kun je dat dan niet bij je eigen partner vinden? Is de seks met je partner dan niet bevredigend genoeg? Dat kan, maar daar is wat aan te doen. Praat er met je partner over, zoek dingen die je seksleven weer spannender maken, zoek een manier om weer meer naar elkaar toe te groeien. Tuurlijk veranderd je seksleven als je al een hele tijd samen bent, maar daarvoor hoef je het toch niet gelijk bij een ander te zoeken?
Wat zou nog meer een reden kunnen zijn om de seks buiten je relatie te zoeken? Omdat je het gevoel hebt dat je niet meer helemaal samen kunt zijn met je partner, dat de liefde los is komen te staan van de seks en dat je dat hoopt bij anderen te kunnen vinden? Zou ook een reden kunnen zijn, maar ik vraag me af wat voor waarde je relatie dan nog heeft als je zo'n belangrijk aspect binnen je relatie mist. Kun je er dan niet beter helemaal mee stoppen? Je hoort het toch wel redelijk vaak dat mensen de seks buiten hun relatie gaan zoeken, en daar zullen ze ook altijd wel een reden voor hebben. Ik bekijk dat punt dan ook van twee kanten, maar ik zal het nooit kunnen goedkeuren. Ik vind het respectloos tegenover je partner, hoe kun je nou ooit nog helemaal eerlijk zijn? Maar ondanks dat ik het afkeur, zou ik wel in staat zijn om seks met iemand te hebben die een relatie heeft. Omdat ik vind dat die relatie niet mijn verantwoordelijkheid is, ik sta in feite helemaal buiten die relatie. Ik heb seks met die man, en niet met zijn vrouw, ik heb geen verplichtingen naar haar toe. Voor mij zitten er geen consequenties aan vast, voor hem wel. En dus is het ook zijn verantwoordelijkheid. |
Buiten het gesprek zelf om;
Ik zie sex sowieso bijna nooit los van een relatie, dus al helemaal niet als deze al bezet is en nooit een relatie met mij zou kunnen beginnen in eerste instantie. Uit normen en waarden, en mn eigen gevoel doe ik het zelf niet (meer). Als een ander het fijn vind; prima. Zolang je niet stookt tussen het getrouwde stel en weet waar je aan begint (consequenties kennende). Uiteindelijk heb jij als derde partij totaal geen verantwoordelijk af te leggen tegenover de eerste partij (degene die wordt bedonderd). Na het lezen van Thee Muts haar reactie, ben ik het er 100% mee eens. Het enige verschil is dat ik het niet eens zou willen, gezien ik geen sex heb met iemand waar geen relatie (uit)vloeit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Froukje al een keer gespot trouwens? :P |
Citaat:
Simpel Seksualiteit. Waarom? Zie boven + er een subdiscussie plaats vind (gaat vinden) over wat de sex, jouw seksualiteit etcetc betekent in deze situaties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|