![]() |
NUKE knop op het forum ..
Gezien de acties van die ene ranzige vent vanmorgen ( naam alweer kwijt) op o.a. seksualiteit
Leek het volgende mij geen slecht idee maak een knop waarmee een stemronde gestart wordt zodat zoiemand in princiepe ook door gewone forummers verwijdert kan worden .. inclusief zijn/ haar posts. kijk die etterbakken flikken dat altijd als er geen FB's online zijn. en vaak zijn ook FB's het "slachtoffer" of maar een nieuw soort status van "forumwaakhond" ofzoiets en geef die mensen de mogelijkheid om stande pede op te treden lijkt me geen slecht idee |
Ja! En dan gaat 's nachts Jan Onzin met z'n vriendjes de hele zwik wissen. Fijn.
Lijkt me dus een 'slecht' idee. |
i'm with stupid ^
|
Ik ben het eens met die twee malloten boven me, ook omdat ik gehecht ben aan mijn account.
|
Citaat:
miss een aantal ( betrouwbare) mensen dan die die mogelijkheid krijgen .. dus geen FB of FB+ maar alleen op verzoek iemand kunnen bannen en verwijderen als het echt de klauwen uit loopt ? ( forum waakhond ) ik had vanmorgen echt zin om die zieke gast in al zijn onderdelen uitelkaar te schroeven :mad: |
Citaat:
[edit]deel van m'n post verwijderd omdat het ergens anders al besproken werd (voor mensen die ineens iets missen)[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
lees hier boven dat een fb al niet mag bannen hmmja als jullie 'n beter iudee hebben :confused:
|
En is het ook niet mogelijk dat de huidige forumbazen wel de mogelijkheid hebben om iemand te bannen als er geen plussers en beheerders online zijn? De kans dat er een normale forumbaas online is, is namelijk wel een stuk groter dan de kans dat er een plusser of beheerder online is.
Of miss dat er twee forumbazen nog zijn om iemand te bannen als er geen plusser of beheerder online is (Dus dat 1 forumbaas gewoon een verzoek in dient en dat een andere dat dan goed moet keuren). |
WolterB ofzo, die let altijd goed op, dat hij bijvoorbeeld ook topics mag verwijderen; zodra er misbruik van word gemaakt moet het uiteraard stopgezet worden, maar ik vind het idee op zich nog niet eens zo gek :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En fb ook de mogelijkheid geven te bannen? mwah, dat vind ik niet nodig. Denk dat het wel goed is dat dat beperkt blijft tot een klein groepje mensen. Tot die tijd kunnen fb's eventueel wel posts verwijderen. En is d'r een keer geen fb of fb+ online.. tjah, dan zal het forum heel even een rotzooitje zijn. Maar dat wordt snel genoeg opgeruimd. |
Lekker ondoordacht idee, of wel doordacht maar verkeerd gebracht. Je vraagt nu simpelweg gewoon om meer fb's.
|
Een soort ostracisme, dus? Oftewel, schervengericht? (Ja jongens, ik heb m'n stof voor Oudheid geleerd, hoor!) ;)
|
Citaat:
|
Dat gewone forumbazen niet als betrouwbaar genoeg gezien worden om toegang te krijgen tot het ban-knopje is op zich al een trieste zaak natuurlijk.
|
het lijkt me beter om een nood ban knop voor gewone forum bazen te maken die nicks tijdelijk bv een paar uur kunnen bannen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee kom op joh, het is veel beter om forumbazen gewoon te verplichten 24/7 hun mobiel aan te hebben staan en nooit verder dan 50 meter van een computer weg te zijn (y)
|
Citaat:
De enige manier om iemand effectief te bannen is via hun IP-adres; daarvoor moet je toegang hebben tot het admin control panel en op zich vind ik het best een goede zaak dat gewone forumbazen dat niet hebben. Die hebben daar niets te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me een beetje omslachtig om allemaal mensen aan te stellen alleen omdat een paar posts zo een paar uur eerder verwijderd kunnen worden. Bovendien kan er ook misbruik van gemaakt worden.
|
Ik stel voor om een poll te starten en bij 1000 positieve votes de user-tabel te wissen met een prachtige SQL-statement. Democratie in zijn mooiste vorm en het lijkt me nog best nuttig ook. Hoewel..
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenminste, dat argument gebruiken ze altijd zelf als ze over de schreef gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie willen mij wel heel gauw hier kwijt he!
|
Citaat:
|
Misschien dat je een paar personen van elk sub-forum een optie geeft, die het uitschakelen van een account mogelijk maakt. Bijvoorbeeld 10 mensen per 'Onzin', en dat de meerheid het eens moet zijn met het uitschakelen van het account. Als er een account is uitgeschakeld, word een FB(+) gewaarschuwd en die bepaald of het lid word gebanned, of een 2e kans krijgt.
? :) |
ik bied me aan!
al those in favour? spel ik dat nou wel goed? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |