Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 16:35
Raven
Raven is offline
Gezien de acties van die ene ranzige vent vanmorgen ( naam alweer kwijt) op o.a. seksualiteit
Leek het volgende mij geen slecht idee

maak een knop waarmee een stemronde gestart wordt zodat zoiemand in princiepe ook door gewone forummers verwijdert kan worden .. inclusief zijn/ haar posts.

kijk die etterbakken flikken dat altijd als er geen FB's online zijn.
en vaak zijn ook FB's het "slachtoffer"

of maar een nieuw soort status van "forumwaakhond" ofzoiets en geef die mensen de mogelijkheid om stande pede op te treden

lijkt me geen slecht idee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2004, 16:40
Chimera
Chimera is offline
Ja! En dan gaat 's nachts Jan Onzin met z'n vriendjes de hele zwik wissen. Fijn.

Lijkt me dus een 'slecht' idee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:43
Verwijderd
i'm with stupid ^
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:44
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik ben het eens met die twee malloten boven me, ook omdat ik gehecht ben aan mijn account.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:45
Raven
Raven is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-10-2004 @ 17:40 :
Ja! En dan gaat 's nachts Jan Onzin met z'n vriendjes de hele zwik wissen. Fijn.

hmmm you've got a point there..

miss een aantal ( betrouwbare) mensen dan die die mogelijkheid krijgen ..
dus geen FB of FB+ maar alleen op verzoek iemand kunnen bannen en verwijderen als het echt de klauwen uit loopt ?
( forum waakhond )

ik had vanmorgen echt zin om die zieke gast in al zijn onderdelen uitelkaar te schroeven
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-10-2004 @ 17:45 :
hmmm you've got a point there..

dus geen FB of FB+ maar alleen op verzoek iemand kunnen bannen en verwijderen als het echt de klauwen uit loopt ?
( forum waakhond )

ik had vanmorgen echt zin om die zieke gast in al zijn onderdelen uitelkaar te schroeven
fb's mogen al niet bannen. Waarom zou dan een 'waakhond' dat wel mogen? En wat dan als die waakhond dan niet aanwezig is? Lijkt me eigenlijk dezelfde situatie als bij een fb(+) die niet online is.

[edit]deel van m'n post verwijderd omdat het ergens anders al besproken werd (voor mensen die ineens iets missen)[/edit]

Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-10-2004 @ 17:43 :
i'm with stupid ^
En bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-10-2004 @ 17:45 :
Die 'betrouwbare' mensen zijn de FBs.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:55
Raven
Raven is offline
lees hier boven dat een fb al niet mag bannen hmmja als jullie 'n beter iudee hebben
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:28
dutch gamer
dutch gamer is offline
En is het ook niet mogelijk dat de huidige forumbazen wel de mogelijkheid hebben om iemand te bannen als er geen plussers en beheerders online zijn? De kans dat er een normale forumbaas online is, is namelijk wel een stuk groter dan de kans dat er een plusser of beheerder online is.

Of miss dat er twee forumbazen nog zijn om iemand te bannen als er geen plusser of beheerder online is (Dus dat 1 forumbaas gewoon een verzoek in dient en dat een andere dat dan goed moet keuren).
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:47
Verwijderd
WolterB ofzo, die let altijd goed op, dat hij bijvoorbeeld ook topics mag verwijderen; zodra er misbruik van word gemaakt moet het uiteraard stopgezet worden, maar ik vind het idee op zich nog niet eens zo gek
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:54
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
z0pje schreef op 06-10-2004 @ 18:47 :
WolterB ofzo, die let altijd goed op, dat hij bijvoorbeeld ook topics mag verwijderen; zodra er misbruik van word gemaakt moet het uiteraard stopgezet worden, maar ik vind het idee op zich nog niet eens zo gek
Kun je dus Wolter gewoon FB maken.
Oud 06-10-2004, 17:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 06-10-2004 @ 18:28 :
En is het ook niet mogelijk dat de huidige forumbazen wel de mogelijkheid hebben om iemand te bannen als er geen plussers en beheerders online zijn? De kans dat er een normale forumbaas online is, is namelijk wel een stuk groter dan de kans dat er een plusser of beheerder online is.

Of miss dat er twee forumbazen nog zijn om iemand te bannen als er geen plusser of beheerder online is (Dus dat 1 forumbaas gewoon een verzoek in dient en dat een andere dat dan goed moet keuren).
Ja en wat nou als die ene fb dan ook net niet online is? Dat houd je altijd, ook met plaatsvervangers of extra waakhonden ofzo.
En fb ook de mogelijkheid geven te bannen? mwah, dat vind ik niet nodig. Denk dat het wel goed is dat dat beperkt blijft tot een klein groepje mensen. Tot die tijd kunnen fb's eventueel wel posts verwijderen.
En is d'r een keer geen fb of fb+ online.. tjah, dan zal het forum heel even een rotzooitje zijn. Maar dat wordt snel genoeg opgeruimd.
Oud 06-10-2004, 19:03
Verwijderd
Lekker ondoordacht idee, of wel doordacht maar verkeerd gebracht. Je vraagt nu simpelweg gewoon om meer fb's.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 22:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een soort ostracisme, dus? Oftewel, schervengericht? (Ja jongens, ik heb m'n stof voor Oudheid geleerd, hoor!)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:59
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-10-2004 @ 17:40 :

Oud 07-10-2004, 21:52
The Stranger
The Stranger is offline
Dat gewone forumbazen niet als betrouwbaar genoeg gezien worden om toegang te krijgen tot het ban-knopje is op zich al een trieste zaak natuurlijk.
Oud 07-10-2004, 22:24
onderkoffer
onderkoffer is offline
het lijkt me beter om een nood ban knop voor gewone forum bazen te maken die nicks tijdelijk bv een paar uur kunnen bannen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 07-10-2004 @ 23:24 :
het lijkt me beter om een nood ban knop voor gewone forum bazen te maken die nicks tijdelijk bv een paar uur kunnen bannen
Dat lijkt mij ook beter. Als het al nodig is.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
En als je iemand niet mag geef je die dan gewoon ff voor de lol een ban?
Oud 08-10-2004, 00:00
Verwijderd
Nee kom op joh, het is veel beter om forumbazen gewoon te verplichten 24/7 hun mobiel aan te hebben staan en nooit verder dan 50 meter van een computer weg te zijn
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 00:17
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Nee, dat is nuttig. Gebande persoon logt uit en registreert een nieuwe nickname.

De enige manier om iemand effectief te bannen is via hun IP-adres; daarvoor moet je toegang hebben tot het admin control panel en op zich vind ik het best een goede zaak dat gewone forumbazen dat niet hebben. Die hebben daar niets te zoeken.
Oud 08-10-2004, 09:52
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2004 @ 23:56 :
En als je iemand niet mag geef je die dan gewoon ff voor de lol een ban?
ik ga ervanuit dat mensen neit zomaar forum bazen worden
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:38
2079
2079 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-10-2004 @ 17:53 :
Die 'betrouwbare' mensen zijn de FBs.
Niet per se, er kunnen ( Ik zeg niet dat ze er zijn, maar het zou kunnen ) ook Forumbazen zijn die een hekel aan iemand hebben, dus lijkt het me niet zo verstandig.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:00
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Het lijkt me een beetje omslachtig om allemaal mensen aan te stellen alleen omdat een paar posts zo een paar uur eerder verwijderd kunnen worden. Bovendien kan er ook misbruik van gemaakt worden.
Oud 09-10-2004, 01:30
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik stel voor om een poll te starten en bij 1000 positieve votes de user-tabel te wissen met een prachtige SQL-statement. Democratie in zijn mooiste vorm en het lijkt me nog best nuttig ook. Hoewel..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 11:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
The Count schreef op 08-10-2004 @ 16:38 :
Niet per se, er kunnen ( Ik zeg niet dat ze er zijn, maar het zou kunnen ) ook Forumbazen zijn die een hekel aan iemand hebben, dus lijkt het me niet zo verstandig.
Er kunnen ook plussers een hekel hebben aan mensen. Als forumbaas wordt van je verwacht dat je objectief naar dingen kan kijken. Of je nou een hekel hebt aan iemand of niet. Als je daar niet mee om kan gaan, hoor je sowieso geen forumbaas te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 14:24
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
grl schreef op 09-10-2004 @ 12:20 :
Er kunnen ook plussers een hekel hebben aan mensen. Als forumbaas wordt van je verwacht dat je objectief naar dingen kan kijken. Of je nou een hekel hebt aan iemand of niet. Als je daar niet mee om kan gaan, hoor je sowieso geen forumbaas te zijn.
Het zijn ook maar mensen!!!111

Tenminste, dat argument gebruiken ze altijd zelf als ze over de schreef gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 09-10-2004 @ 15:24 :

Inderdaad. Men doet er altijd gewichtig over dat niet de eerste de beste aap forumbaas kan en mag worden (anders gaan ze stampvoeten van nijd) -- maar wanneer er bespottelijke dingen gedaan worden door de goed verkozen forumbaas blijken ze tòch mensen te zijn! Ieh!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 15:34
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 09-10-2004 @ 16:14 :
Inderdaad. Men doet er altijd gewichtig over dat niet de eerste de beste aap forumbaas kan en mag worden (anders gaan ze stampvoeten van nijd) -- maar wanneer er bespottelijke dingen gedaan worden door de goed verkozen forumbaas blijken ze tòch mensen te zijn! Ieh!
Ach, ze kunnen nog zo hoog en laag springen en hoog van den tooren blaaschen, maar de feiten spreken toch wel voor zich: de eerste de beste aap kan wel forumbaas worden. De laatste tijd concludeer ik ook dat een voorwaarde voor het gekozen worden juist het aanwezig zijn van primatenintellect is. Ik noem geen namen, anders is er weer gestampvoet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 09-10-2004 @ 16:34 :
Ach, ze kunnen nog zo hoog en laag springen en hoog van den tooren blaaschen, maar de feiten spreken toch wel voor zich: de eerste de beste aap kan wel forumbaas worden. De laatste tijd concludeer ik ook dat een voorwaarde voor het gekozen worden juist het aanwezig zijn van primatenintellect is. Ik noem geen namen, anders is er weer gestampvoet.
Laat ze dan tenminste het hoge "ons kent ons"-gehalte erkennen, verdorie.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 09:11
Verwijderd
Jullie willen mij wel heel gauw hier kwijt he!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 16:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 09-10-2004 @ 15:24 :

Heh. Dat zal best. Neemt niet weg dat als ze zelf niet in zekere mate objectief kunnen zijn, ze geen goeie forumbaas zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:56
0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Misschien dat je een paar personen van elk sub-forum een optie geeft, die het uitschakelen van een account mogelijk maakt. Bijvoorbeeld 10 mensen per 'Onzin', en dat de meerheid het eens moet zijn met het uitschakelen van het account. Als er een account is uitgeschakeld, word een FB(+) gewaarschuwd en die bepaald of het lid word gebanned, of een 2e kans krijgt.

?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 21:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik bied me aan!

al those in favour?

spel ik dat nou wel goed?
Oud 12-10-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 10-10-2004 @ 18:56 :
Misschien dat je een paar personen van elk sub-forum een optie geeft, die het uitschakelen van een account mogelijk maakt. Bijvoorbeeld 10 mensen per 'Onzin', en dat de meerheid het eens moet zijn met het uitschakelen van het account. Als er een account is uitgeschakeld, word een FB(+) gewaarschuwd en die bepaald of het lid word gebanned, of een 2e kans krijgt.

?
*handopsteekt*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten