![]() |
[provider] tele2
Goede morgen,
Ik was laatst bij de zeeman en daar hadden ze een aanbieding voor een prepaid telefoon. Het gaat om de motorola c115 (is dat een goede telefoon?) en als provider zit er tele2 bij, maar is tele2 een goede en goedkope provider? En weet iemand hoe het precies gaat met het opwaarderen van beltegoed? M.v.g. Lammuh_Eikol |
deze telefoon maakt gebruik van het telfort-netwerk. tele2 werkt anders dan andere aanbieders van GSM. Bij hun moet je een thuis-aansluiting hebben en ingeschreven zijn bij tele2. als je opwaardeerd komt dat op je tele2 rekening en dat betaal je dus achteraf.
Citaat:
de c115 is een goedkoop toestel met bijna alleen basisfuncties, op www.nieuwemobiel.nl zie je wat anderen ervan vinden en wat info. Als je je telefoon alleen voor nood hebt is het voldoende, wil je er meer plezier aan beleven kan je voor een paar tientje extra een leukere telefoon kopen. ik zag hem een week geleden ook op ee bord staan, niet duur geloof ik. Hoeveel vragen ze ervoor? En hoeveel tegoed zit erbij? |
Uit jou verhaal maak ik op dat ik er niks aan heb als ik die gsm koop, want wij hebben geen vaste tele2 aansluiting. Dus m.a.w. ik kan die telefoon eigenlijk niet kopen, of we moeten thuis ook een tele2 aansluiting hebben?
|
Citaat:
volgens mij kan je gewoon aanmelden bij tele2 en dan er alleen met je mobieltje gebruik van maken. Je hoeft dan niet met je huistelefoon via tele2 te bellen, dat zou je dan kunnen doen door er iets voor t nummer te draaien. let op dat je dan geen carrier pre-select doet, want dan belt ie automatisch via kpn dit weet ik niet zeker, dus corrigeer me als ik fout zit. |
tele2 zuigt, heeft geen eigen netwerk en zit op het telfort netwerk...
|
Citaat:
|
Omdat ze gratis bellen hebben.
En uiteraard moet je daar voor betalen..... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een netwerk wat zich alleen maar richt op goedkoop... en daar kan ik niet tegen, kwaliteit kost nou eenmaal geld. Bij tele2 merk je dit in alles, in de keuze van de toestellen, tot de klantenservice, tot de irritante reclames. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik ook in de vorige post zei: tele2 heeft geen eigen netwerk.... ze gebruiken het telfort netwerk en dat stinkt... |
Citaat:
|
Citaat:
-Er moeten 2 bedrijven aan je verdienen (tele2 en telfort) -Bij netwerkproblemen sturen ze je van het kastje naar de muur. -Bij de helpdesk werken weinig mensen uit de praktijk, bij vodafone of kpn begrijpen ze een probleem veel sneller en kunnen ze het sneller oplossen) Bij tele2 weet ik dat ze bij normale telefoons al gaan rekenen als de telefoon alleen al overgaat, of dat bij mobiele telefoons ook zo durf ik niet met zekerheid te zeggen (maar ik denk het wel). Over het netwerk van telfort komen er relatief veel klachten binnen op mijn werk, dit terwijl telfort heel weinig klanten via winkels binnenkrijgt (bijna alles online, en via projecten als qick, postbank, id&t, tele2 enzovoort) |
Ik heb nu meer dan een jaar tele2 en nog nooit problemen gehad. Ook qua verbinding is het gewoon goed. Nou bel ik alleen maar in de Randstad, het zou kunnen dat het in kleine gehuchtjes in Friesland een mindere verbinding is natuurlijk. Maar ik ben er prima tevreden over en tja, tis lekker goedkoop, daar gaat het me om. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.