Advertentie | |
|
09-10-2004, 11:40 | ||
deze telefoon maakt gebruik van het telfort-netwerk. tele2 werkt anders dan andere aanbieders van GSM. Bij hun moet je een thuis-aansluiting hebben en ingeschreven zijn bij tele2. als je opwaardeerd komt dat op je tele2 rekening en dat betaal je dus achteraf.
Citaat:
de c115 is een goedkoop toestel met bijna alleen basisfuncties, op www.nieuwemobiel.nl zie je wat anderen ervan vinden en wat info. Als je je telefoon alleen voor nood hebt is het voldoende, wil je er meer plezier aan beleven kan je voor een paar tientje extra een leukere telefoon kopen. ik zag hem een week geleden ook op ee bord staan, niet duur geloof ik. Hoeveel vragen ze ervoor? En hoeveel tegoed zit erbij? |
09-10-2004, 13:51 | ||
Citaat:
volgens mij kan je gewoon aanmelden bij tele2 en dan er alleen met je mobieltje gebruik van maken. Je hoeft dan niet met je huistelefoon via tele2 te bellen, dat zou je dan kunnen doen door er iets voor t nummer te draaien. let op dat je dan geen carrier pre-select doet, want dan belt ie automatisch via kpn dit weet ik niet zeker, dus corrigeer me als ik fout zit. |
09-10-2004, 18:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
10-10-2004, 14:53 | ||
Citaat:
|
10-10-2004, 18:06 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een netwerk wat zich alleen maar richt op goedkoop... en daar kan ik niet tegen, kwaliteit kost nou eenmaal geld. Bij tele2 merk je dit in alles, in de keuze van de toestellen, tot de klantenservice, tot de irritante reclames. |
10-10-2004, 20:48 | ||
Citaat:
|
10-10-2004, 21:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik ook in de vorige post zei: tele2 heeft geen eigen netwerk.... ze gebruiken het telfort netwerk en dat stinkt... |
10-10-2004, 22:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
11-10-2004, 23:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
-Er moeten 2 bedrijven aan je verdienen (tele2 en telfort) -Bij netwerkproblemen sturen ze je van het kastje naar de muur. -Bij de helpdesk werken weinig mensen uit de praktijk, bij vodafone of kpn begrijpen ze een probleem veel sneller en kunnen ze het sneller oplossen) Bij tele2 weet ik dat ze bij normale telefoons al gaan rekenen als de telefoon alleen al overgaat, of dat bij mobiele telefoons ook zo durf ik niet met zekerheid te zeggen (maar ik denk het wel). Over het netwerk van telfort komen er relatief veel klachten binnen op mijn werk, dit terwijl telfort heel weinig klanten via winkels binnenkrijgt (bijna alles online, en via projecten als qick, postbank, id&t, tele2 enzovoort) |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Provider verandert netwerk, bereik vermindert ganralph | 2 | 06-10-2009 09:25 | |
Software & Hardware |
Ervaringen met Tele2 Mobiel 0oFZo0 | 20 | 28-07-2007 13:35 | |
Software & Hardware |
Abonnement mobiele telefoon Verwijderd | 11 | 07-07-2006 16:56 | |
Software & Hardware |
Tele2 of Demon. Verwijderd | 23 | 23-05-2006 19:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Goedkope & Goede telefoon provider ArtemisQ | 22 | 16-09-2005 13:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Telefoon in studentenhuis... Kastanje | 14 | 16-08-2004 12:39 |