Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi
![]() Over je vragen over Telfort en Tele2, het is onzin dat zij geen dekking in het buitenland bieden, zij hebben uiteraard gewoon roaming overeenkomsten met buitenlandse aanbieders. Daarnaast is er je verteld dat je voor elke factuur moet betalen bij Telfort? Dat is de grootste onzin, hoe zou Telfort jou anders van de kosten op de hoogte moeten stellen? Ik weet dan weer niet of je bij Telfort het aantal minuten kan zien. Over het bereik: welke provider je moet nemen ligt helemaal aan waar je gaat bellen. Als je ergens achteraf woont zou ik je Telfort en Orange niet aanraden, omdat vooral Telfort een mindere dekking heeft (Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk). Persoonlijk vind ik de KG800 ook leuker, ik heb er nog geen slechte verhalen over gehoord, dus dat lijkt me een prima keus. Je zou daarnaast eens naar www.telecomvergelijker.nl kunnen gaan om daar te bekijken bij welke webshop je het goedkoopste uit bent. Let wel, fysieke winkels (Belcompany e.d.) zijn vaak een stuk duurder dan webshops. Het abbo zelf. Ik heb zelf goede ervaringen met Hi. Sms'jes zijn zeker niet duur en zitten binnen de bundel. Bel je ook (redelijk) veel in het buitenland dan is T-Mobile Flex 20 of Vodafone Bel&Sms 22.50 wel geschikt. Je moet er daarbij op letten dat 1 belminuut ook 1 sms is, dit in tegenstelling tot Hi, waar 1 minuut 2 sms'jes zijn. Dit kun je bij T-mobile en Vodafone met een extra 2/2,50 in de maand verdubbelen, dus hetzelfde systeem als Hi.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heey,
Over sim-only: ja daar had ik allang over nagedacht maar m'n huidige telefoon gaat naar iemand anders. Ik zal nog wel even overleggen.. want misschien is sim-only dan toch wel net zo handig inderdaad. Ik wist niet dat het zo veel verschil maakte trouwens! Ik heb op 't moment btw een Samsung D-600 (nog maar een half jaar oud) dus die is prima ja, daar zit 't 'm niet in. ![]() En trouwens, over dat twee- of éénjarig abonnement: ik heb zelf juist in m'n post gezegd dat ik het voor één jaar wil, niet voor twee. Reden is dat ik er anders te lang aan vast zit als het netwerk me niet bevalt. Zijn er nog mensen met ideeën over bepaalde netwerken? En verder nog een vraagje: raden jullie me wel of niet aan om via het internet een abonnement (evt. plus telefoon) te nemen? Of gewoon in de winkel.. In ieder geval alvast bedankt voor de snelle reacties. ![]() Bij telecomvergelijker kwam dit er net als goedkoopste uit trouwens: http://www.telecomvergelijker.nl/tv/..._goedkoopste=1 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kan opeens geen abonnement meer omzetten bij de provider Hi Verwijderd | 11 | 22-10-2008 23:24 | |
Software & Hardware |
Msnen op mobiele telefoon Cartman88 | 17 | 26-10-2007 00:12 | |
Software & Hardware |
Welke mobiele telefoon + abonnement? Starling | 7 | 03-08-2006 21:38 | |
Software & Hardware |
vraagjes over aflopen abonnement mobiel Verwijderd | 8 | 05-03-2006 02:23 | |
Software & Hardware |
[GSM] Sharp gx30 wissie | 21 | 12-06-2004 13:52 | |
De Kantine |
Mobiele telefoon (vraagje) Verwijderd | 16 | 18-08-2003 13:12 |