Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2007, 16:38
Cartman88
Cartman88 is offline
Hoi,

Ik heb een nieuwe telefoon, namelijk de samsung U600 in combinatie met een T-mobile abonnement. (Relax 150). Naast dat abonnement heb ik ook een Internet Totaal pakket, waardoor ik onbeperkt kan internetten. Mijn vraag is nu of ik ook zou kunnen msnen op mijn mobiel? Of kan ik bijvoorbeeld Webmessenger gebruiken?
Alvast bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2007, 20:13
Verwijderd
Ik kon msn voor je mobiel downloaden via de vodafonelive site op mn telefoon, en dat werkt perfect Mss dat T-mobile ook zoiets heeft?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:15
Verwijderd
"T-Mobile Netherlands is de eerste mobiele aanbieder in Nederland die de razend populaire diensten MSN Hotmail en MSN Messenger aanbiedt via t-zones.

Het was al langer mogelijk om Hotmail- en Messenger-berichten via SMS te ontvangen, maar klanten van T-Mobile kunnen de MSN Mobile diensten nu ook via de multimedia portal 't-zones' gebruiken. Hierdoor kunnen T-Mobile bellers altijd en overal Hotmail en Messenger gebruiken, thuis, onderweg, op het werk of op school en ook in het buitenland."

Duss. Of http://mob.e-messenger.net/, misschien?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:20
Cartman88
Cartman88 is offline
Dank je wel voor je link! Hij doet het wel, ik kan inloggen, maar ik weet niet hoe ik dan met iemand kan praten. Als ik op een contactpersoon klik dan gebeurt er niks.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:06
le Y
le Y is offline
ik heb iets van msn messenger beta, werkt niet perfect maar je kan er mee converseren
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 17:56
Cartman88
Cartman88 is offline
Citaat:
ik heb iets van msn messenger beta, werkt niet perfect maar je kan er mee converseren
Zou je me misschien kunnen vertellen hoe ik daar aan kom??
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 01:33
le Y
le Y is offline
staat bij mij op de startpagina van t-mobile
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:03
Cartman88
Cartman88 is offline
Heb jij ook een samsung U600?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 21:47
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Hoi,

Ik heb een nieuwe telefoon, namelijk de samsung U600 in combinatie met een T-mobile abonnement. (Relax 150). Naast dat abonnement heb ik ook een Internet Totaal pakket, waardoor ik onbeperkt kan internetten. Mijn vraag is nu of ik ook zou kunnen msnen op mijn mobiel? Of kan ik bijvoorbeeld Webmessenger gebruiken?
Alvast bedankt voor de reacties.
pas even goed op, iedereen kan onbeperkt internetten, onbeperkt is iets anders dan 'gratis' ik weet niet wat dat extra pakket inhoudt maar ik heb mensen GIGANTISCH hard op hun muil zien gaan door deze ongein.
Oud 12-10-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
pas even goed op, iedereen kan onbeperkt internetten, onbeperkt is iets anders dan 'gratis' ik weet niet wat dat extra pakket inhoudt maar ik heb mensen GIGANTISCH hard op hun muil zien gaan door deze ongein.
Je betaalt een paar euro per maand (€9,50) om onbeperkt te kunnen internetten op je mobiel. Kun je eigenlijk niet mee op je bek gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 23:57
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Je betaalt een paar euro per maand (€9,50) om onbeperkt te kunnen internetten op je mobiel. Kun je eigenlijk niet mee op je bek gaan.
Het zou kunnen zijn dat er een datalimiet aan vast zit. Onbeperkt betekend in de praktijk meestal niet echt onbeperkt maar een dermate grote hoeveelheid dat je er met normaal gebruik niet overheen gaat. Doe je dat wel dan betaal je je scheel. Hoe dit bij T-Mobile geregeld is weet ik zo niet.
Oud 15-10-2007, 23:31
bamiPoep
bamiPoep is offline
onbeperkt is bij tmobile onbeperkt.
Oud 24-10-2007, 17:46
Cartman88
Cartman88 is offline
Ik msn nu via http://mobile.live.com , alleen ik weet niet of hier extra kosten aan zijn verbonden. Kan iemand me hier misschien meer over vertellen?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:25
le Y
le Y is offline
is gratis
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 19:12
Cartman88
Cartman88 is offline
Ok, dank je wel!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 21:38
Koen
Koen is offline
Citaat:
onbeperkt is bij tmobile onbeperkt.
Onbeperkt bestaat nergens, het is hooguit een Fair Use Policy. Ik meen dat de FUP 'datalimiet' van T-mobile rond de 1 á 2 gig ligt, meer dan je verstoken kan op UMTS snelheid.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 00:04
bamiPoep
bamiPoep is offline
nee onbeperkt is onbeperkt
Oud 26-10-2007, 00:12
bamiPoep
bamiPoep is offline
je kan ebuddy downloaden. werkt wel crap. maar is wel te doen
Reageren

Regels voor berichten