Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2009, 10:54
ganralph
ganralph is offline
Sinds enkele jaren heb ik een mobiel abonnement via Tele2. Al die tijd werd er gebruik gemaakt van het KPN-netwerk, wat een prima dekking had. Sinds deze maand is Tele2 echter overgestapt naar het T-mobile netwerk waardoor ik op veel plekken beperkt, of helemaal geen, bereik heb. (Ik heb het over de Randstad voor de duidelijkheid, niet over een afgelegen gebied.)

Mijn abonnement loopt door, ik betaal netjes door, maar Tele2 levert niet meer haar diensten waar ik ooit voor getekend heb (goeie dekking).

Heb ik nu nog rechten in het kader van "dit kan toch niet zomaar?!"

[edit] ik wacht nog antwoord van Tele2 af op mijn vraag, maar ik vermoed dat het een hoog "pech gehad"-gehalte zal hebben, dus vandaar dat ik de vraag hier maar vast stel.[/edit]
Oud 05-10-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Sinds enkele jaren heb ik een mobiel abonnement via Tele2. Al die tijd werd er gebruik gemaakt van het KPN-netwerk, wat een prima dekking had. Sinds deze maand is Tele2 echter overgestapt naar het T-mobile netwerk waardoor ik op veel plekken beperkt, of helemaal geen, bereik heb. (Ik heb het over de Randstad voor de duidelijkheid, niet over een afgelegen gebied.)

Mijn abonnement loopt door, ik betaal netjes door, maar Tele2 levert niet meer haar diensten waar ik ooit voor getekend heb (goeie dekking).

Heb ik nu nog rechten in het kader van "dit kan toch niet zomaar?!"

[edit] ik wacht nog antwoord van Tele2 af op mijn vraag, maar ik vermoed dat het een hoog "pech gehad"-gehalte zal hebben, dus vandaar dat ik de vraag hier maar vast stel.[/edit]
Waarschijnlijk zijn de (algemene) voorwaarden van je contract veranderd. In dat geval mag je in het algemeen het contract beeindigen. Een slechte dekking is verder geen reden om het contract op te zeggen, hoewel opzich wel maar op de een of andere reden houdt een dekkingsonderzoek bij mobiele telefonie in dat ze kijken hoe goed de dekking is op je woonadres
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 09:25
ganralph
ganralph is offline
onverwachte reactie van Tele2: ze geven toe dat het bereik op mijn woonadres (inderdaad) niet optimaal is, dus ik mag mijn abo per direct beëindigen

wel vreemd dat ze adverteren met "we gebruiken een van de beste netwerken", terwijl ze meteen toegeven dat de dekking slechter is geworden tov het oude netwerk.

anyway, ik ga op zoek naar een nieuwe provider, bedankt voor je antwoord!
Reageren

Regels voor berichten