Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mja, werkt Telfort ook redelijk in het buitenland? @Stepsje: Ik bel eigenlijk nooit mobiel, ik gebruik m'n mobiel eigenlijk alleen om te sms'en, dus ik denk dat een abo wel duurder is voor mij!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
30 sms-berichten voor € 3,50 p/mnd = 12 cent p/sms! 60 sms-berichten voor € 6,00 p/mnd = 10 cent p/sms! 90 sms-berichten voor € 8,00 p/mnd = 9 cent p/sms! 120 sms-berichten voor € 10,00 p/mnd = 8 cent p/sms! 150 sms-berichten voor € 11,00 p/mnd = 7 cent p/sms! 300 sms-berichten voor € 15,00 p/mnd = 5 cent p/sms! (alleen die actie van 2,50 bij telfort is er nu niet meer, maar andere providers zullen vast wel ongeveer dezelfde acties hebben)
||
![]() |
Citaat:
Bereik is PERFECT en is niks op aan te merken. misschien was het wat duurder maar daar heb ik me nooit in verdiept omdat ge0ld me niet uit maakte. (voordeel van een hi abbo is dat smsen ook in je bundel zit) grtz ivo
||
Citaat:
Verder heb ik eigenlijk overal wel bereik (had hiervoor prepay van Telfort). Vodafone of KPN is echt niet veel beter dan Telfort, zeker in het buitenland niet. Ook vind ik de tarieven dan vanuit het buitenland wel meevallen: 45 cent voor een sms-je. Mja de meningen verschillen gewoon heel sterk... ik zou anders gewoon is een belwinkel binnenstappen, en heel veel informeren. Dat heeft mij ook heel erg geholpen... ![]()
|
![]() |
|
|