![]() |
The sims code probleem
Hoi, Ik heb sinds kort, (gisteren) the sims gekocht maar hij slikt de code's niet. (n) Wat moet u nu doen?
|
(sims 2 topic is het algemene topic)
Ehm, je bedoelt cheat-codes? Als je die niet in kan toetsen, komt dat door een programma dat je op de achtergrond aan het draaien bent. Ctrl+Alt+Del en dan alle programma's sluiten behalve Explorer en Systray (als je WinXP hebt; alle programma's waar jouw naam achterstaat sluiten, behalve Explorer en Systray). Dan moet het wel werken :) |
Nou ik kan wel de voode intoetsen, maar als ik op enter druk om de code te activeeren geeft ie de melding: No such cheat
|
dat heb ik ook weleens, maar als ik dan nog een x op enter druk (venstertje sluit dan), dan voert hijde code wel uit..maar of dat bij jou ook zo zal zijn weet ik niet...succes!
|
Oh, je hebt het over Sims 1?
Wat voer je in dan? |
Ja sim's 2 liep steeds vast dus heb ik maar ingerolen voor deel 1
Maar goed, met de code voor meer geld bvb: Ctr + Shift + C klapaucius |
ja idd
of je typt ctrl + alt + shift + C --> er verschijnt een grijs balkje waarin je kan typen en dan typ je: - rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! hoe langer de rij hoe meer geld, als je er ff een getal op laat volgen ;!;!;!6 bv, hoe je niet steeds opnieuw te typen, en dan gewoon op enter drukken enz. - move_objects on --> je kunt nu zo goed als alles verplaatsen, ook brievenbus, vuilnisbak, mensen en bezoekers... uitschakelen door in zelfde balkje 'move_objects off' te typen - map_edit on --> je kunt nu land aankopen wat buiten je kavel ligt, maar let op!! in het buurtoverzicht zie je hier ook de gevolgen van en dat vind ik niet zo mooi (alles sluit niet zo mooi meer aan enzo) maar je hbet dan wel gratis extra ruimte..uitschakelen door in balkje 'map_edit off' te typen - zo zijn er nog heel wat 'trucjes' die je uit kunt halen, kijk zelf maar eens op www.xcheater.com groetjes mij |
Helaas ook die werkt niet (n)
|
Citaat:
is goed! daarna moet je alleen nog steeds !;!;!;!;!;!;! enz. invoeren dan moet het werken. |
Nomaal helaas. Ook deze oplosing werkt niet. :s
|
Moet je niet 'rosebud' als code gebruiken? Ik weet niet welke versie je hebt...
|
deluxe edition
|
WIe o wie kan mij helpen??? :s
|
|
hmm dan weet ik ook ff niet meer..bij mij (bij sims 1 bedoel ik nu ff) werken die codes van xcheater.com wel, rosevud;!;! doet het idd wel, maar bij mij doet klapaucius het ook niet hoor..nooit gedaan ook trouwens..maar succe smet verder kijken dan
|
rosebud beolde ik..typfoutje srry
|
download maar een mod..10 keer handiger dan cheatcodes
|
Citaat:
@puch; kijk anders eens op de Sims-FAQ of www.thesims.com misschien staat het daar tussen. |
Bij mij heeft de sims het altijd gedaan nu laatst pc geformateerd.. nu weer sims geinstaleerd maar doet t niet meer.. krijg t begin scherm als ie opstart dat filmpje enzo en dan kapt ie..
wat kan ik daar aan doen? |
Wat voor beeldkaart heb je? Anders moet je die nog apart instaleeren bij de wat nieuwere types en zo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kheb vorige week wel uitbreidingsversie van xp derop gezet misschien ligt het daaraan want daarbij werd mn comp geformateerd.. dus misschien is er iets af wat er op moet staan om t te spelen... |
Citaat:
|
Citaat:
die heb ik ook en ik gebruik rosebud en die doet ut bij mij wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |