Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja idd
of je typt ctrl + alt + shift + C --> er verschijnt een grijs balkje waarin je kan typen en dan typ je: - rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! hoe langer de rij hoe meer geld, als je er ff een getal op laat volgen ;!;!;!6 bv, hoe je niet steeds opnieuw te typen, en dan gewoon op enter drukken enz. - move_objects on --> je kunt nu zo goed als alles verplaatsen, ook brievenbus, vuilnisbak, mensen en bezoekers... uitschakelen door in zelfde balkje 'move_objects off' te typen - map_edit on --> je kunt nu land aankopen wat buiten je kavel ligt, maar let op!! in het buurtoverzicht zie je hier ook de gevolgen van en dat vind ik niet zo mooi (alles sluit niet zo mooi meer aan enzo) maar je hbet dan wel gratis extra ruimte..uitschakelen door in balkje 'map_edit off' te typen - zo zijn er nog heel wat 'trucjes' die je uit kunt halen, kijk zelf maar eens op www.xcheater.com groetjes mij |
![]() |
||
Citaat:
is goed! daarna moet je alleen nog steeds !;!;!;!;!;!;! enz. invoeren dan moet het werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@puch; kijk anders eens op de Sims-FAQ of www.thesims.com misschien staat het daar tussen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kheb vorige week wel uitbreidingsversie van xp derop gezet misschien ligt het daaraan want daarbij werd mn comp geformateerd.. dus misschien is er iets af wat er op moet staan om t te spelen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die heb ik ook en ik gebruik rosebud en die doet ut bij mij wel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
The sims hot date instalatie-probleem uitleg met foto's lyntjuh | 37 | 05-10-2004 21:37 |