![]() |
Insane Clown Posse - The Wraith : Hell's Pit
Juggaloooooos!
Wat vinden jullie van de nieuwe, duisterdere versie van The Wraith? Ik vind het zeker een geslaagd album. Heel veel juggalo's zaten te mekkeren dat ICP veel mainstreamer is gegaan bij het uitbrengen van The Wraith : Shangri La.. Opzich geef ik ze wel in een opzicht gelijk, maar mainstreamer betekent niet altijd slechter. Zij hebben het goed aangepakt. Maar zoals ik begon, wat vinden jullie van Hell's Pit? Ik vind hem echt wijs. Hij heeft weer de oude stijl te pakken van de eerdere albums, en hij is echt geweldig disturbed zoals we wel van de wicked clowns themselves mogen verwachten! Mijn favorieten zijn Suicide Hotline (chille flow) , C.P.K. (Geweldige tekst) en The Witch (chille flow en beat). Dit is zeker een aanrader voor alle juggalo's hier, maar verwacht ook niet teveel. Hij is zeker niet zo goed als The Great Milenko of Riddle Box. Lots of family luv, Snijer |
Citaat:
|
Citaat:
homie! |
Ik vind trouwens I Stab People, House of Horrors en The Great Milenko natuurlijk wel okay :)
Om maar meteen ff af te rekenen met mijn "scene credibility": Ik vind Homiez ook best wel aardig. edit: brrrrr, it's scares you, cause people don't be doin' that shit but me brrr bitch brrr :o edit 2: I'm so scary they call me Joey Terrifying, did you know that? Yeah! No you didn't I was lying |
great milenko is erg vet maar daarna ben ik toch wel afgehaakt ...leuk jeugdsentiment maar dit album ga ik echt niet checken juggalo
|
Citaat:
|
ik kreeg gister nog van de locale bijstandsgek te horen dat die nieuwe cd erg vet is. Ik ga het toch proberen.
|
Citaat:
|
Dat er mensen zijn die deze troep luisteren. Of krijg ik nu een juggalo beatdown? :P
|
Citaat:
|
En je punt is?
|
Citaat:
Citaat:
Ieder zijn ding, ya poof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En good music ja, smaak is relatief weet je wel, verschilt per persoon. Haters zijn gay. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lees het nou nog een keer: juggalo is een levenstijl en oordeel opnieuw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |