Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 22:25
Snijer
Snijer is offline
Juggaloooooos!

Wat vinden jullie van de nieuwe, duisterdere versie van The Wraith? Ik vind het zeker een geslaagd album. Heel veel juggalo's zaten te mekkeren dat ICP veel mainstreamer is gegaan bij het uitbrengen van The Wraith : Shangri La.. Opzich geef ik ze wel in een opzicht gelijk, maar mainstreamer betekent niet altijd slechter. Zij hebben het goed aangepakt.

Maar zoals ik begon, wat vinden jullie van Hell's Pit? Ik vind hem echt wijs. Hij heeft weer de oude stijl te pakken van de eerdere albums, en hij is echt geweldig disturbed zoals we wel van de wicked clowns themselves mogen verwachten! Mijn favorieten zijn Suicide Hotline (chille flow) , C.P.K. (Geweldige tekst) en The Witch (chille flow en beat). Dit is zeker een aanrader voor alle juggalo's hier, maar verwacht ook niet teveel. Hij is zeker niet zo goed als The Great Milenko of Riddle Box.

Lots of family luv,

Snijer

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 22:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Snijer schreef op 12-10-2004 @ 23:25 :
Juggaloooooos!

Wat vinden jullie van de nieuwe, duisterdere versie van The Wraith? Ik vind het zeker een geslaagd album. Heel veel juggalo's zaten te mekkeren dat ICP veel mainstreamer is gegaan bij het uitbrengen van The Wraith : Shangri La.. Opzich geef ik ze wel in een opzicht gelijk, maar mainstreamer betekent niet altijd slechter. Zij hebben het goed aangepakt.

Maar zoals ik begon, wat vinden jullie van Hell's Pit? Ik vind hem echt wijs. Hij heeft weer de oude stijl te pakken van de eerdere albums, en hij is echt geweldig disturbed zoals we wel van de wicked clowns themselves mogen verwachten! Mijn favorieten zijn Suicide Hotline (chille flow) , C.P.K. (Geweldige tekst) en The Witch (chille flow en beat). Dit is zeker een aanrader voor alle juggalo's hier, maar verwacht ook niet teveel. Hij is zeker niet zo goed als The Great Milenko of Riddle Box.

Lots of family luv,

Snijer
Ik kan ICP wel op prijs stellen op zijn tijd, ik durf er alleen niet meer zo makkelijk voor uit te komen na bovenstaande tekst te hebben gelezen. Is Jugallo hetzelfde als Maggot

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 22:45.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:42
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Fake schreef op 12-10-2004 @ 23:41 :
Ik kan ICP wel op prijs stellen op zijn tijd, ik durf er alleen niet meer zo makkelijk voor uit te komen na bovenstaande tekst te hebben gelezen. Is Jugallo hetzelfde als Magot
in principe wel alleen dan van een andere band, volgens mij is het in grote lijnen hetzelfde.

homie!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:50
Verwijderd
Ik vind trouwens I Stab People, House of Horrors en The Great Milenko natuurlijk wel okay

Om maar meteen ff af te rekenen met mijn "scene credibility": Ik vind Homiez ook best wel aardig.

edit:

brrrrr, it's scares you, cause people don't be doin' that shit but me brrr bitch brrr

edit 2:

I'm so scary they call me Joey Terrifying, did you know that?
Yeah!
No you didn't I was lying

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 22:54.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 23:07
little nemo
little nemo is offline
great milenko is erg vet maar daarna ben ik toch wel afgehaakt ...leuk jeugdsentiment maar dit album ga ik echt niet checken juggalo
Oud 13-10-2004, 01:05
funest
funest is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-10-2004 @ 00:07 :
great milenko is erg vet maar daarna ben ik toch wel afgehaakt ...leuk jeugdsentiment maar dit album ga ik echt niet checken juggalo
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 09:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik kreeg gister nog van de locale bijstandsgek te horen dat die nieuwe cd erg vet is. Ik ga het toch proberen.
Oud 13-10-2004, 09:47
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
birthmark schreef op 13-10-2004 @ 10:08 :
ik kreeg gister nog van de locale bijstandsgek te horen dat die nieuwe cd erg vet is. Ik ga het toch proberen.
laat me weten wat je ervan vond dan, hoef ik zelf geen moeite te doen
Oud 13-10-2004, 10:08
DeadNation
DeadNation is offline
Dat er mensen zijn die deze troep luisteren. Of krijg ik nu een juggalo beatdown?
Oud 13-10-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 13-10-2004 @ 11:08 :
Dat er mensen zijn die deze troep luisteren. Of krijg ik nu een juggalo beatdown?
Ach de teksten zijn wel grappig over het algemeen en ze hebben wel catchy deuntjes. Nog een overeenkomst met Slipknot is dat ze zich ook opmaken trouwens Maar bij ICP ziet het er wel grappig uit an sich
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 10:21
DeadNation
DeadNation is offline
En je punt is?
Oud 13-10-2004, 12:56
Snijer
Snijer is offline
Citaat:
Fake schreef op 12-10-2004 @ 23:41 :
Ik kan ICP wel op prijs stellen op zijn tijd, ik durf er alleen niet meer zo makkelijk voor uit te komen na bovenstaande tekst te hebben gelezen. Is Jugallo hetzelfde als Maggot
Na Hi I'm Nora me ingelicht te hebben over what the hell een maggot is, denk ik niet echt dat het hetzelfde is. Being a juggalo isn't about ICP. Het gaat om jezelf accepteren zoals je bent en je door niemand anders van je stuk laat brengen, doe gewoon lekker waar je zin in hebt, en als dat niet klopt volgens de normen van alle andere mensen, fuck them. Jij bent jezelf, be true to yourself.

Citaat:
DeadNation schreef op 13-10-2004 @ 11:08 :
You like to fuck people up the ass, I like good music.

Ieder zijn ding, ya poof.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 13:00
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Snijer schreef op 13-10-2004 @ 13:56 :
Na Hi I'm Nora me ingelicht te hebben over what the hell een maggot is, denk ik niet echt dat het hetzelfde is. Being a juggalo isn't about ICP. Het gaat om jezelf accepteren zoals je bent en je door niemand anders van je stuk laat brengen, doe gewoon lekker waar je zin in hebt, en als dat niet klopt volgens de normen van alle andere mensen, fuck them. Jij bent jezelf, be true to yourself.
i (L) teenage angst
Oud 13-10-2004, 13:02
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:

You like to fuck people up the ass, I like good music.

Ieder zijn ding, ya poof.
Hahaha aldus onze 17 jarige jugalo. Good music....
Oud 13-10-2004, 13:07
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Being a juggalo isn't about ICP. Het gaat om jezelf accepteren zoals je bent en je door niemand anders van je stuk laat brengen, doe gewoon lekker waar je zin in hebt, en als dat niet klopt volgens de normen van alle andere mensen, fuck them. Jij bent jezelf, be true to yourself.
dus met dat juggalo-gebeuren wordt nog serieus iets bedoeld?? ...nah als t echt zo is daalt de koelheid van icp nog verder, wat een lame iets zeg
Oud 13-10-2004, 13:23
Snijer
Snijer is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 13-10-2004 @ 14:02 :
Hahaha aldus onze 17 jarige jugalo. Good music....
Ja, ik ben 17. En als dat bijzonder is, wil ik volgens mij niet weten hoe oud jij bent terwijl je nog op een SCHOLIEREN forum rondzwerft

En good music ja, smaak is relatief weet je wel, verschilt per persoon. Haters zijn gay.

Citaat:
little nemo schreef op 13-10-2004 @ 14:07 :
dus met dat juggalo-gebeuren wordt nog serieus iets bedoeld?? ...nah als t echt zo is daalt de koelheid van icp nog verder, wat een lame iets zeg
Het is een levensstijl waar ik respect voor heb en ik aan mee doe, en als mensen het lame vinden omdat ICP een van de bands is die represantatief is voor juggalo's, dan moeten zij dat weten.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 14:08
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Snijer schreef op 13-10-2004 @ 14:23 :
Ja, ik ben 17. En als dat bijzonder is, wil ik volgens mij niet weten hoe oud jij bent terwijl je nog op een SCHOLIEREN forum rondzwerft

En good music ja, smaak is relatief weet je wel, verschilt per persoon. Haters zijn gay.
Ik zit nog op school dus het is mn goed recht Natuurlijk is smaak relatief, maar jij zal vast ook wel iets te zeggen hebben over muziek waar je een teringhekel aan hebt. Conclusie: Niet huilen.
Oud 13-10-2004, 14:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Snijer schreef op 13-10-2004 @ 14:23 :

Het is een levensstijl waar ik respect voor heb en ik aan mee doe, en als mensen het lame vinden omdat ICP een van de bands is die represantatief is voor juggalo's, dan moeten zij dat weten.
juggalo een levensstijl

lees het nou nog een keer:

juggalo is een levenstijl

en oordeel opnieuw
Reageren

Regels voor berichten