![]() |
Ik weet het gewoon allemaal niet meer
Het is van het weekend uitgegaan met mijn vriend, het ging allemaal zo goed, ik had hem leren kennen op vakantie met de carnaval, we maakte lol samen konden over dingen goed met elkaar praten.En in eenkeer is het over.Ik snap het niet en weet gewoon echt niet meer wat ik moet, morgen ga ik met hem er over praten en hoop dat ik antwoorden op mijn vragen krijg ik wil hem gewoon niet kwijt ik ben gewoon super verliefd op hem wat moet ik nou? Ik hoop dat jullie mij misschien een beetje tips kunnen geven |
Het gesprek afwachten... In dat gesprek moet je natuurlijk wel alles geven http://forum.scholieren.com/wink.gif en vertellen wat je wilt en voelt..
Kijk als hij niet meer wilt, kun je daar weinig aan veranderen natuurlijk, maar alsie nog twijfelt of het om n bepaalde reden heeft uitgemaakt, zou ik me best doen datgene te veranderen en/of zorgen dattie niet meer zo twijfelt..gewoon door de waarheid en je gevoelens voor hem te vertellen.. Suc6 meisssss! kuzzzzzzzzz |
Zorg asjeblieft niet dat je afhankelijk van iemand raakt, want dan hang je!!! Ja, wcht eerst het gesprek af, en ja, wil het niet meer, onthoud dan, liefde moet van 2 kanten komen. Raak niet in een depressie zoals ik, want dan ben je echt ver van huis. Blijf helder denken, vreet je niet op, en blijf leuke dinegen doen, en ja, na een paar maand gaat het beter! Sterkte meid!
|
dankje wel, ik weet dat dat ik erniet meer teveel van mag verwachten maar het doet me gewoon zo'n pijn ik weet niet hoe ik hem uit mijn kop moet zetten ik ga andere dingen doen en al maar ik ben gewoon echt nog verliefd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |