Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 13:19
Mupske
Mupske is offline

Het is van het weekend uitgegaan met mijn vriend, het ging allemaal zo goed, ik had hem leren kennen op vakantie met de carnaval, we maakte lol samen konden over dingen goed met elkaar praten.En in eenkeer is het over.Ik snap het niet en weet gewoon echt niet meer wat ik moet, morgen ga ik met hem er over praten en hoop dat ik antwoorden op mijn vragen krijg ik wil hem gewoon niet kwijt ik ben gewoon super verliefd op hem
wat moet ik nou?
Ik hoop dat jullie mij misschien een beetje tips kunnen geven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 13:28
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Het gesprek afwachten... In dat gesprek moet je natuurlijk wel alles geven en vertellen wat je wilt en voelt..
Kijk als hij niet meer wilt, kun je daar weinig aan veranderen natuurlijk, maar alsie nog twijfelt of het om n bepaalde reden heeft uitgemaakt, zou ik me best doen datgene te veranderen en/of zorgen dattie niet meer zo twijfelt..gewoon door de waarheid en je gevoelens voor hem te vertellen..
Suc6 meisssss!

kuzzzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 13:43
Cradle/Sick Joke
Cradle/Sick Joke is offline
Zorg asjeblieft niet dat je afhankelijk van iemand raakt, want dan hang je!!! Ja, wcht eerst het gesprek af, en ja, wil het niet meer, onthoud dan, liefde moet van 2 kanten komen. Raak niet in een depressie zoals ik, want dan ben je echt ver van huis. Blijf helder denken, vreet je niet op, en blijf leuke dinegen doen, en ja, na een paar maand gaat het beter! Sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 14:43
Mupske
Mupske is offline
dankje wel, ik weet dat dat ik erniet meer teveel van mag verwachten maar het doet me gewoon zo'n pijn ik weet niet hoe ik hem uit mijn kop moet zetten ik ga andere dingen doen en al maar ik ben gewoon echt nog verliefd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten