![]() |
[tekening] aquarel
ik heb zomaar wat gemaakt, als een uitprobeersel van mn nieuwe aquarel. ben dr niet helemaal tevreden over maar weet niet zo goed waarom niet. hij is nog niet helemaal af maar ben benieuwd wat jullie vinden
http://im1.shutterfly.com/procserv/4...31060000001610 |
niet mijn ding maar qua techniek wel mooi, I guess.
|
mooie opbouw, van de kleuren en de laagjes enzo, snap je me?
|
Ik vind het meisje heel erg mooi gedaan. Alleen is de achtergrond nogal simpel, en veel minder mooi uitgewerkt als het meisje zelf. Misschien dat dat het is, wat em nog mooier zou maken :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Poe hee
Heel mooi. Alleen is aquarel wel de goeie techniek voor deze tekening? Ik bedoel, je hebt alles zo netjes binnen de lijntjes gedaan...das nie zo gebruikelijk met aquarel toch? Desalnietemin, heel mooi gemaakt, vooral dat meisje. Maar die achtergrond vind ik niet zo mooi. Daardoor wordt het allemaal beetje surrealistisch...maar het kan beter |
ik vind de kleuren en het overlopen van de kleuren heel mooi gedaan. Tis alleen niet helemaal mijn stijl tekening:)
|
ik vind vooral die achtergront retemooi
|
Ik vind 'm best vet. Maar zoals Nijpjes al zegt, je hebt niet echt optimaal van de aquarel gebruik gemaakt. Je werkt ermee alsof het, zeg wat, acrylverf is. Aquarel komt veel beter tot zijn recht als je het allemaal licht houd. Op die armen en de broek van dat meisje heb je zo te zien soms pure kleuren gebruikt, bijvoorbeeld die witte strepen. Terwijl het juist de bedoeling is dat je van licht naar donker werkt. Het ziet er nu uit alsof je de armen te donker vond en er maar gewoon een streep wit op hebt gezet, behoorlijk zonde want het wordt er niet mooier op. Als ik jou was zou ik hem nog een keer maken, want het is wel een erg mooi idee, en ik vind de kleuren ook mooi. Er zit echt sfeer in. En trouwens, ze zeggen niet voor niets dat aquarel een van de moeilijkste materialen is om mee te werken, dus ga gewoon door. Oh, nog iets, die dijbenen van dat meisje zijn een beetje vreemd, de rechter is veel dikker dan de andere. Dat klopt niet helemaal.
|
Citaat:
ja ik moet nog veel oefenen met aquarel, ik had het inderdaad wat lichter en losser moeten houden dankjewel voor de tips, daar heb ik echt wat aan |
mooie aquarel, al is het niet helemaal aquarel ;) Meisje is mooi gelukt, de linkerkant van haar hoofd had misschien ietsje minder bol gekund en onder het linkeroog iets minder schaduw.
Maar er zijn zo te zien maar weinig mensen die het opvalt/stoort dus dat hoef je niet zo te veranderen. De boog aan de rechterkant vind ik trouwens erg mooi gedaan! Qua schaduwen e.d. Wie weet kan je als achtergrond een soort mediterrane haven maken? :) Heel gaaf gedaan dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |