Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 19:16
boere trien
boere trien is offline
ik heb zomaar wat gemaakt, als een uitprobeersel van mn nieuwe aquarel. ben dr niet helemaal tevreden over maar weet niet zo goed waarom niet. hij is nog niet helemaal af maar ben benieuwd wat jullie vinden

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2004, 19:17
Verwijderd
niet mijn ding maar qua techniek wel mooi, I guess.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:19
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
mooie opbouw, van de kleuren en de laagjes enzo, snap je me?
Oud 20-10-2004, 20:36
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik vind het meisje heel erg mooi gedaan. Alleen is de achtergrond nogal simpel, en veel minder mooi uitgewerkt als het meisje zelf. Misschien dat dat het is, wat em nog mooier zou maken
Oud 21-10-2004, 21:50
boere trien
boere trien is offline
Citaat:
Fishy schreef op 20-10-2004 @ 20:17 :
niet mijn ding maar qua techniek wel mooi, I guess.
dankjewel

Citaat:
Hamkaastostie schreef op 20-10-2004 @ 21:19 :
mooie opbouw, van de kleuren en de laagjes enzo, snap je me?
ja ik snap je bedankt
Citaat:
Sasbeest schreef op 20-10-2004 @ 21:36 :
Ik vind het meisje heel erg mooi gedaan. Alleen is de achtergrond nogal simpel, en veel minder mooi uitgewerkt als het meisje zelf. Misschien dat dat het is, wat em nog mooier zou maken
ja dat zou inderdaad kunnen, ik had geen idee wat ik als achtergrond moest doen dus heb echt maar wat gedaan maar iig dankjewel
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 23:01
Nijpjes
Nijpjes is offline
Poe hee

Heel mooi. Alleen is aquarel wel de goeie techniek voor deze tekening? Ik bedoel, je hebt alles zo netjes binnen de lijntjes gedaan...das nie zo gebruikelijk met aquarel toch?
Desalnietemin, heel mooi gemaakt, vooral dat meisje. Maar die achtergrond vind ik niet zo mooi. Daardoor wordt het allemaal beetje surrealistisch...maar het kan beter
Oud 22-10-2004, 11:34
Multilot
Multilot is offline
ik vind de kleuren en het overlopen van de kleuren heel mooi gedaan. Tis alleen niet helemaal mijn stijl tekening
Oud 22-10-2004, 11:42
Chanson
Chanson is offline
ik vind vooral die achtergront retemooi
Oud 22-10-2004, 12:17
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Ik vind 'm best vet. Maar zoals Nijpjes al zegt, je hebt niet echt optimaal van de aquarel gebruik gemaakt. Je werkt ermee alsof het, zeg wat, acrylverf is. Aquarel komt veel beter tot zijn recht als je het allemaal licht houd. Op die armen en de broek van dat meisje heb je zo te zien soms pure kleuren gebruikt, bijvoorbeeld die witte strepen. Terwijl het juist de bedoeling is dat je van licht naar donker werkt. Het ziet er nu uit alsof je de armen te donker vond en er maar gewoon een streep wit op hebt gezet, behoorlijk zonde want het wordt er niet mooier op. Als ik jou was zou ik hem nog een keer maken, want het is wel een erg mooi idee, en ik vind de kleuren ook mooi. Er zit echt sfeer in. En trouwens, ze zeggen niet voor niets dat aquarel een van de moeilijkste materialen is om mee te werken, dus ga gewoon door. Oh, nog iets, die dijbenen van dat meisje zijn een beetje vreemd, de rechter is veel dikker dan de andere. Dat klopt niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:56
boere trien
boere trien is offline
Citaat:
Pyr0nity schreef op 22-10-2004 @ 13:17 :
Ik vind 'm best vet. Maar zoals Nijpjes al zegt, je hebt niet echt optimaal van de aquarel gebruik gemaakt. Je werkt ermee alsof het, zeg wat, acrylverf is. Aquarel komt veel beter tot zijn recht als je het allemaal licht houd. Op die armen en de broek van dat meisje heb je zo te zien soms pure kleuren gebruikt, bijvoorbeeld die witte strepen. Terwijl het juist de bedoeling is dat je van licht naar donker werkt. Het ziet er nu uit alsof je de armen te donker vond en er maar gewoon een streep wit op hebt gezet, behoorlijk zonde want het wordt er niet mooier op. Als ik jou was zou ik hem nog een keer maken, want het is wel een erg mooi idee, en ik vind de kleuren ook mooi. Er zit echt sfeer in. En trouwens, ze zeggen niet voor niets dat aquarel een van de moeilijkste materialen is om mee te werken, dus ga gewoon door. Oh, nog iets, die dijbenen van dat meisje zijn een beetje vreemd, de rechter is veel dikker dan de andere. Dat klopt niet helemaal.
bedankt allemaal

ja ik moet nog veel oefenen met aquarel, ik had het inderdaad wat lichter en losser moeten houden
dankjewel voor de tips, daar heb ik echt wat aan
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:14
Firefly182
Firefly182 is offline
mooie aquarel, al is het niet helemaal aquarel Meisje is mooi gelukt, de linkerkant van haar hoofd had misschien ietsje minder bol gekund en onder het linkeroog iets minder schaduw.

Maar er zijn zo te zien maar weinig mensen die het opvalt/stoort dus dat hoef je niet zo te veranderen.

De boog aan de rechterkant vind ik trouwens erg mooi gedaan! Qua schaduwen e.d. Wie weet kan je als achtergrond een soort mediterrane haven maken?

Heel gaaf gedaan dus.
Reageren

Regels voor berichten