![]() |
Ben ik de enige met zo'n smaak voor muziek ?
Hoi,
Ik vraag me telkens weer af of ik nou de enige ben in nederland ( onder de 30 :) ) met een muziek smaak als deze. Ik houd van oudere muziek , goede muziek uit bijvoorbeeld de jaren 70/80. Voornamelijk rock 'n roll. Ik praat dan over bands en artiesten als: Steely Dan Neil Young Nils Lofgren Tom Petty Bruce Springsteen Roxy Music The Rolling Stones The Eagles Supertramp Bob Dylan The Who En ga zo maar door.. Dit soort muziek word nu (bijna) niet meer gemaakt, en dat vind ik heel erg jammer. bands van deze tijd die ik goed vind zijn bijvoorbeeld Coldplay, Jamiroquai, NERD, Outkast en Prince. Maar ik vroeg me dus af of er hier op het forum bijvoorbeeld meer mensen zijn die de bovenstaande namen in rood überhaubt al kennen, of goed vinden. Ik heb nu namelijk altijd het gevoel alsof ik de enige ben die niet van die hardcore en metal rotzooi houdt. Het zou tof zijn als hier meer mensen met (sort of) mijn smaak zijn. Vincenzo. |
rolling stones!??? :confused:
|
Dude, doe normaal, ik zou niet weten wat er mis mee is.
Ik zelf ben helemaal gek van blues-rock legende: Rory Gallagher Verder bands die ik al sinds mn 10de leuk vind: -The Rolling Stones -David Bowie -The Faces -Paul Rodgers -Aerosmith -The Who Dussss waar hebben we het over :) niks vreemds aan.. Edit: Ik hou wel van metal ;) dus dat hoeft niks te zeggen trouwens. |
Nee. Er zullen weinig mensen zijn met éxact dezelfde smaak. Maar wel overeenkomsten enzo. Maar op dit forum zal je maar 'ns moeten zoeken naar Mark Almighty, die heeft wel ongeveer zo'n SkyRadio 'rock' smaak als jij (y)
|
Neeej joh, ik zou het niet Skyradio rock noemen, dat lijkt me net te commercieel. En Hyperspeed: The Who was ik nog ff vergeten erbij te zetten, helemaal te gek. Heb jij mischien die DVD waar ze in de royal albert hall spelen ?
|
Citaat:
|
Ahh Cool, Fantastische DVD.
|
Jamiroquai vind ik wel goed
Rollings stones heb ik 2x gezien, een keer namen mijn ouder me mee, 2e keer op mijn verjaardag toene ik 12 werd :P Was wel lachen. |
Citaat:
Niet over bands met een oude vide in de muziek die halverwege de '90s opkwamen :cool: |
Hyperspeed, begrijp me niet verkeerd. Zeker omdat er tegenwoordig weinig tot niks zo goed is als "toen", neem ik in dit soort tijden genoegen met bands als diegene die ik boven beschreef. En ik vind jamiroquai ook gewoon heel erg goed, ook omdat het anders en vernieuwend is. Kkan niet w88 op het nieuwe album.
|
Ga gewoon Prokofiev luisteren, komt alles goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje arrogant om je af te vragen of andere mensen bijvoorbeeld Bob Dylan kennen :s Hij's wel goed trouwens (y)
Die 'moderne' poep die je opnoemt zijn zeer rotte appels tussen die artiesten die je in het rood noemt. |
Citaat:
|
Ik had dit topic nog niet geopend en ik dacht 'Kwark Almighty!' en ja hoor. Kwark is undahcovah
|
Ho Ho Ufke, watch your language ;) En ik luister geeneens arrow, ik heb al deze muziek zelf ontdekt, fuck die zenders maar.
|
Uit de kast van je pappie?
Wat is je favoriete album van Bob trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
Neil Young Tom Petty Bruce Springsteen Roxy Music The Rolling Stones Bob Dylan The Who luister ik ook allemaal. De rest wat je opnoemt is maar suf. En als je met zo'n lijstje purist denkt te zijn kan je het vergeten binkie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus TS.... hoe zit het nou? |
Kennen jullie overigens Alquin?
Hele andere stijl misschien, maar ik vroeg het me af. |
Citaat:
|
wie kent ray en anita?
|
Citaat:
|
|
ik luister ook wel (bijna) alle bandjes uit je lijst
vandaag nog cd after the gold rush van neil young gekocht :D |
Citaat:
|
Tip :
- The Doors - Johnny Cash. |
Pim, ik vind je reactie nog erger dan het topic.
|
zo erg is die muziek toch niet?¿? ik vind bijna alle muziek leuk, behalve de extreme varianten.
tip: muse, solo |
Rock 'n Roll is best okeee... (y) Maar miej houdt meer van Evanescence, GC, GreenDay, Sum 41 enz. enz.
SlaSh ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
fuck the Doors. Hail Johnny Cash. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder luister ik ook vrij veel Roxy Music. Vette shizzle. En natuurlijk Tangerine Dream, Mike Oldfield etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tip: koop een scheermes, nat scheren is zoveel beter dan met een machine (y) |
Citaat:
neu ik hou niet van the doors. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Houdoe. |
Citaat:
En dit forum hangt aan elkaar van de metalheads ;) dus mijn muzieksmaak kom ik hier ook nooit tegen, troost je :) Heb je de dvd concert for george wel eens gezien? Tom Petty is daar best wel cool (en oud en eng, maar dat terzijde) |
Valt wel mee, die metalheads:).
Vroeger was het erger:D. |
Citaat:
|
Ik blijf het raar vinden dat mensen altijd zeggen dat dit forum bestaat uit langhaerig metaltuygh. Het is maar een klein gedeelte en Carn heeft kort haar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |