![]() |
Wat vinden jullie het fijnst/intiemst?
De titel spreekt voor zich...
Wat vinden jullie het fijnst? En wat het intiemst? |
Bij mij verschilt het per keer...
Maar toch denk ik dat het voor mij het voorspel is... |
de daad :o
|
de daad opzich
|
voorspel
|
De daad :P
|
Het intiemst vind ik naderhand, als je moe en voldaan tegen elkaar aankruipt en lekker relaxt zoent en knuffelt en misschien nog een beetje napraat en dan zo langzaam in slaap vallen.
|
het naspel als je zo heerlijk in elkaars armen ligt na te genieten en je realiseerd hoe fijn het allemaal is
|
plassex
|
naspel
Citaat:
|
Denk toch de daad opzich terwijl ik de hele seks wel fijn en intiem vind dit is toch wel het hoogtepunt.
|
bij ons als we bezig zijn! :bloos:
|
Citaat:
|
Eigenlijk hangt het er een beetje vanaf, ene keer is het voorspel heel erg intiem en hebben we weer ruige seks of is de seks heel lievig, maar meestal zijn we zo uitgeput naderhand dat het naspel sowieso altijd wel lievig is. :)
|
De daad :cool: op zich.
|
Naspel, dat kan niet zonder voorspel en de daad, en dat maakt het zo intiem. De daad op zich is ook intiem, maar lang niet zo intiem zonder voorspel of naspel. En voorspel op zich is ook intiem, maar wordt intiemer met de daad erna en naspel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal de daad opzich, maar naspel kan ook heel intiem zijn, als je zo enorm gemeend hele lieve dingen tegen elkaar kunt zeggen.
|
k denk meestal het voorspel, dan ben je nog het meest met elkaar bezig.
tijdens de daad kan je je vaak niet 'helemaal' op de ander concenteren.:o het naspel is ook erg intiem, maar de seksuele spanning is dan weg..en daarom vind ik t voorspel het fijnst.:o |
Interessant. Diversiteit :)(y)
|
tsjah het gaat aardig gelijk op...
Wel leuk om de argumenten te horen van iedereen over wat ze het fijnst/intiemst vinden :) |
voorspel, omdat dat het spannendst is..
|
Citaat:
|
Ik kan niet kiezen. Ik beschouw het niet als drie aparte dingen, ze zijn onlosmakelijk met elkaar erbonden. Ik doe nooit een daad zonder voor en naspel, heb nooit een voorspel zonder dat er daad en naspel uit voortvloeien, en als ik voorspel en daad heb gehad, dan ga ik het naspel niet overslaan.
En ze zijn alledrie fijn en gezellig en intiem. |
het voorspel en the time afterwards.... gezellig lief samen tegen elkaar aan knuffelen, gewoon liggen in elkaars armen... genieten van elkaar... in elkaars ogen kijken....
|
naspel. Dan voel ik me altijd zo met hem verbonden op de een of andere manier...
|
Citaat:
Niks meer aan toe te voegen :) |
Het geheel.
Ik weet ook niet precies wat je met fijn bedoelt... ik vind het voorspel het fijnst wat interessantheid betreft, de daad het fijnst wat lekkerheid betreft het naspel het fijnst wat liefheid betreft. Omdat ik het woord intiem meer met lief dan met lekker of interessant associeer, vind ik het naspel dus het intiemst. En ik mis het tussenspel! |
Citaat:
wat bedoel je daarmee? |
Zoals ik het zeg...? Tussendoor even ophouden met het 'neuken' om andere seksuele/knuffelige dingen te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
*kiest voor naspel* Dat voelt het meest... verbonden |
Citaat:
( ondergetekende dacht nu juist dat ie de dames begreep ) :bloos: |
Voorspel, mekaar lekker opgeilen.(y)
Maar het naspel is ook wel intiem eigenlijk, en de daad ook.:s |
Citaat:
|
Ik stem voor het naspel.
het is heerlijk om lekker voldaan, in elkaars armen te liggen en nog even te genieten van elkaar.. |
Citaat:
Ik vind alles (voorspel/daad/naspel) intiem, maar niet zonder elkaar. Daar komt het gewoon op neer :P Naspel wordt daardoor het intiemst, omdat die al de intimiteit van het voorspel en de daad bevat (en van zichzelf ook nog)... Zeg maar :P |
Citaat:
|
tussen intiem en fijn zit ook nog wel een verschil...
|
Intiemst? Toch wel de daad op zich. Als je (vanuit mijn standpunt) in een meisje zit en haar kan omhelzen, zoenen en knuffelen dan is dat gewoon.. erg fijn. Dichter bij iemand zijn kan geloof ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t voorspel heb k gestemd... maar t moet er gewoon allemaal zijn!!!! :d
|
De daad opzich.
|
's Avonds om 1 uur thuis komen na het hele land doorgetreind te hebben, en dan in bed tegen elkaar aankruipen.
:p Om even een antwoord te geven dat jullie willen horen: Geen verschil tussen de opties. Alles is fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze poezen stemmen voor het naspel, want dan mogen zij er ook weer bij, hebben ze net gezegd. Tijdens het voorspel gaan ze eerst een tijdje wat verliggen zodat ze minder last van ons hebben, maar als we aan de daad toekomen staan ze op en gaan ze heel beledigd weg omdat we op ze gaan liggen of ze zelf het bed uitsodemieteren. Poes, nu even niet! Maar daarna, als de rust is weergekeerd, dan ruiken we zo lekker, en we liggen weer veilig stil, en we zijn lekker warm...ja, dan wil zo'n poes zijn kouwe pootjes wel even komen warmen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |