|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie het fijnst/intiemst? | |||
Het voorspel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
51 | 42.15% |
De daad opzich |
35 | 28.93% |
Het naspel |
35 | 28.93% |
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk hangt het er een beetje vanaf, ene keer is het voorspel heel erg intiem en hebben we weer ruige seks of is de seks heel lievig, maar meestal zijn we zo uitgeput naderhand dat het naspel sowieso altijd wel lievig is.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
k denk meestal het voorspel, dan ben je nog het meest met elkaar bezig.
tijdens de daad kan je je vaak niet 'helemaal' op de ander concenteren. ![]() het naspel is ook erg intiem, maar de seksuele spanning is dan weg..en daarom vind ik t voorspel het fijnst. ![]()
||
Citaat:
|
Ik kan niet kiezen. Ik beschouw het niet als drie aparte dingen, ze zijn onlosmakelijk met elkaar erbonden. Ik doe nooit een daad zonder voor en naspel, heb nooit een voorspel zonder dat er daad en naspel uit voortvloeien, en als ik voorspel en daad heb gehad, dan ga ik het naspel niet overslaan.
En ze zijn alledrie fijn en gezellig en intiem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niks meer aan toe te voegen ![]()
|
Verwijderd
|
Het geheel.
Ik weet ook niet precies wat je met fijn bedoelt... ik vind het voorspel het fijnst wat interessantheid betreft, de daad het fijnst wat lekkerheid betreft het naspel het fijnst wat liefheid betreft. Omdat ik het woord intiem meer met lief dan met lekker of interessant associeer, vind ik het naspel dus het intiemst. En ik mis het tussenspel! |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat bedoel je daarmee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*kiest voor naspel* Dat voelt het meest... verbonden
Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 11:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ( ondergetekende dacht nu juist dat ie de dames begreep ) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind alles (voorspel/daad/naspel) intiem, maar niet zonder elkaar. Daar komt het gewoon op neer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Onze poezen stemmen voor het naspel, want dan mogen zij er ook weer bij, hebben ze net gezegd. Tijdens het voorspel gaan ze eerst een tijdje wat verliggen zodat ze minder last van ons hebben, maar als we aan de daad toekomen staan ze op en gaan ze heel beledigd weg omdat we op ze gaan liggen of ze zelf het bed uitsodemieteren. Poes, nu even niet! Maar daarna, als de rust is weergekeerd, dan ruiken we zo lekker, en we liggen weer veilig stil, en we zijn lekker warm...ja, dan wil zo'n poes zijn kouwe pootjes wel even komen warmen.
|
![]() |
|
|