Oud 03-11-2004, 16:03
star123
star123 is offline
sinds enkele maanden heb ik last van mijn stoelgang, de ene dag geconstipeerd, de andere weer diarree
ben hiervoor naar de dokter geweest, en kreeg pîllen voorgeschreven;
het ging ietsje beter
maar enkele dagen geleden kreeg ik zeer aan de linkerkant van men venusheuvel..zo klagende,drukkende pijn;heel de dag door
ben hiermee naar de dokter weer geweest (ook omdat men darmen nog alitjd niet inorde waren) en hij heeft daar wat gevoeld
hij zei dat het geen liesbreuk was of zoiets ergs; hij kwam nogal onduidelijk over
maar hij zei zoiets dat je normaal pijn hebt zoon 10 cm erboven(zoon vast knelpunt) maar dat da bij iedereen anders kan liggen
ik vind hem nogal onduidelijk
en geloof hem ni echt

iemand meer informatie of ervaring

ik ben vooral bang da ik een erge ziekte heb
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:17
Verwijderd
Als je bang bent, ga dan naar een andere arts voor advies, dat kan je gewoon doen. Ik zou dat, als ik jou was, ook zeker doen. Het kan nooit kwaad en geeft je alleen maar meer zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 03-11-2004 @ 17:17 :
Als je bang bent, ga dan naar een andere arts voor advies, dat kan je gewoon doen. Ik zou dat, als ik jou was, ook zeker doen. Het kan nooit kwaad en geeft je alleen maar meer zekerheid.
Idd. OF ga terug naar je doc, zeg dat je er niks van snapt en nu nog niet veel wijzer bent en vraag of hij precies aan je uit legt wat er nou mis is en of het normaal is
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten